Mmmm...dan ga ik m'n zaakwaarnemer daarvan op de hoogte brengen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschap![]()
Dat is ook weer niet waar, meestal lopen er een aantal precies achter me (lijkt wel een polonaise heb ik het idee) zodat ik ze uit de wind hou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien loop je zo vooraan, dat het lijkt alsof je achteraan loopt..
Ik zou het toejuichen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef pekel het volgende:
Wellicht kunnen we een doorstart maken.
Heb toch alle benodigde papieren gehaald om een voetbalelftal op het hoogste niveau te trainen/coachen/begeleiden.
Klopt. Ik heb de trainer toen gesommeerd om je onmiddellijk over te hevelen naar het A-team. En zie heir wat een duo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..
Zie hier het einde van een tijdperk, of misschien het begin van iets moois...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..
Het is geweldig, het loopt als de spreekwoordelijke trein!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de trainer toen gesommeerd om je onmiddellijk over te hevelen naar het A-team. En zie heir wat een duo.
Ik had 'm uiteraard allang gevonden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zie hier het einde van een tijdperk, of misschien het begin van iets moois...
zozo dan verwacht ik wel watquote:
De nieuwe trainer hoort de doorstart bekend te makenquote:
Wellicht de minderen overplaatsen naar het 2de?quote:zijn er trouwens wel genoeg spelers voor Jong ACF en het eerste van ACF. Er waren toch te weinig spelers waardoor het afgeschaft is.![]()
Is dat niet ook de club van Zinzie Zowuzoe Zowissie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Als er nog spelers interesse hebben in een overgang naar Helicopter Moskou, tegen een vorstelijk salaris, stuur me even een fax...
Nee, die speelt bij Eiketak Moskou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat niet ook de club van Zinzie Zowuzoe Zowissie?
En ik breng je er heen met de bus. Gratis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Als er nog spelers interesse hebben in een overgang naar Helicopter Moskou, tegen een vorstelijk salaris, stuur me even een fax...
Geboortejaar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
ik zou graag het nummer 99 willen hebben.. is dat nog mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |