prins hendrikstraat!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef richkes het volgende:
En de groeten vanuit het regenachtige Ginneken.
[afbeelding]
verrek, je hebt gelijk. dat had ik moeten zien, zo smalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef richkes het volgende:
Fout! Ploegstraat..
Yup that's the one. Maar maak je geen zorgen, het zal inmiddels wel brandveilig zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef richkes het volgende:
Zit op de hoek Gaffelstraat, Ploegstraat. Naast het cafe, schijnt vroeger een slager gezeten te hebben. Geen idee ofdat het wel eens gebrand heeft.
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heengingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef richkes het volgende:
Zit op de hoek Gaffelstraat, Ploegstraat. Naast het cafe, schijnt vroeger een slager gezeten te hebben. Geen idee ofdat het wel eens gebrand heeft.
Met die keivriendelijke man met dat antieke gehoorapparaat!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:25 schreef Guidfriet het volgende:
[..]
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heenging![]()
Piet!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met die keivriendelijke man met dat antieke gehoorapparaat!
Ik ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:25 schreef Guidfriet het volgende:
[..]
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heenging![]()
Ik heb een jaar geleden nog iemand gesproken van "vroeger" zeg maar, en die vertelde dat de beste man al een aantal jaartjes geleden is overleden, longkanker, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet....
Leeft-ie eigenlijk nog?
Als ik keihard nies kan je me horen denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Jaa!! Ik woon er ook! Ben student en voel me helemaal in me element in Breda!Heb al door heel Breda gewoond (o.a. Kievitstraat, Mauritsstraat, Jan van den Domstraat, Stationsstraat, Graaf Hendrik III laan<-- woon ik nu)
Helaas ga ik volgend jaar deze tijd weer weg omdat er geen universiteit is, waar ik mijn nieuwe studie kan volgen.![]()
Tilburg studeren, Breda wonenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Jaa!! Ik woon er ook! Ben student en voel me helemaal in me element in Breda!Heb al door heel Breda gewoond (o.a. Kievitstraat, Mauritsstraat, Jan van den Domstraat, Stationsstraat, Graaf Hendrik III laan<-- woon ik nu)
Helaas ga ik volgend jaar deze tijd weer weg omdat er geen universiteit is, waar ik mijn nieuwe studie kan volgen.![]()
Henkie penkie spermatankieeeeequote:
Piet... man die ken ik volgens mij nog wel. Was dat niet die kerel die vaak ook rond reed op zijn bakfiets? Piet piederiet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Blaxje het volgende:
Breda, opleiding enzo. Dus ja.
Zat je toch nog 1 jaar op een echte school he Henk!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik op KBS Brabantpark.. Later (in mijn laatsje jaar) werden we helaas gefuseerd met de Weilust ...
Dat is niet speciaal Bredaas hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:30 schreef LittleIcequeen het volgende:
Vond het bij m`n ex irritant dat ze allemaal zeiden dat als ze bijvoorveeld gingen douchen of aankleden: Ik ga me eige douchen en me eige eenkleden.
Hier zeggen we gewoon: Ik ga douchen en ik ga me aankleden.
En dat ze overal ske achter gingen zetten vond ik ook maf: een bakje in noemden ze een bakske een doosje een dooske en kopje een kopske.
Ik ookquote:
quote:
Hoe kom 't?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef timmeeeh het volgende:
Tilburg studeren, Tilburg wonen, Bredanaar voelen.
indeed
ik wilde op kamers en ik ging in tilburg studeren. dus in tilburg op kamers gegaan.quote:
17.00 uur, maar eh, is het koopzondag in Breda dan? Meestal eerste zondag van de maand namelijk...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet er iemand tot hoe laat op deze koopzondag de winkels open zijn?
beperk je ff tot Tot hoe laat zijn de winkels in Breda vandaag open? ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet er iemand tot hoe laat op deze koopzondag de winkels open zijn?
Graaf Hendrik III Laan, daar woonde ik tot een jaar geleden nog naast (Van Speykweg).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Bummer, alleen de woonboulevard is open.....quote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
17.00 uur, maar eh, is het koopzondag in Breda dan? Meestal eerste zondag van de maand namelijk...
Centraal topic!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:45 schreef timmeeeh het volgende:
we hebben zo'n kringeltje gekregen in de topiclijsten
dat betekent dat ie nu sticky staat maar dan onderaan?
Daar heb ik vroeger maar vaak zat in het speeltuintje gespeeld!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef Guidfriet het volgende:
[..]
Graaf Hendrik III Laan, daar woonde ik tot een jaar geleden nog naast (Van Speykweg).
Dat is hij een succesvolle oplichter, dat zijn niet de goedkopere woningenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wel eens wat over gelezen op internetoplichting.nl, hij scheen toen op de baronielaan te wonen als ik het goed heb..
Ach, die studentendingen zijn redelijk betaalbaar voor een beetje oplichter, denk ikquote:Op zondag 21 mei 2006 15:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is hij een succesvolle oplichter, dat zijn niet de goedkopere woningen![]()
ja okay, mits het een studentenhuis is.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, die studentendingen zijn redelijk betaalbaar voor een beetje oplichter, denk ik
Amersfoort, naast leusden, heeft zn jazz festival net gehadquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bijna Jazz-festival trouwens he hier in ons mooi Breda!
En heel breda aan inwoners is er geweestquote:Amersfoort Jazz 2006 was een groot succes. In totaal hebben meer dan 115.000 bezoekers het festival bezocht.
ga jij eens lekker in je Leusden-topic baggerenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Amersfoort, naast leusden, heeft zn jazz festival net gehad![]()
[..]
En heel breda aan inwoners is er geweest![]()
![]()
Ware het niet dat we er hier > 160.000 hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En heel breda aan inwoners is er geweest![]()
![]()
En niet te vergeten, dat er jaarlijks op het Bredase jazz-festival circa 250.000 bezoekers afkomen, veel meer dan de 115.000 bezoekers in Amersfoort/Leusdenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ware het niet dat we er hier > 160.000 hebben.
klopt ja, maar hij gaat nu al 2 jaar rustig ze gangquote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wel eens wat over gelezen op internetoplichting.nl, hij scheen toen op de baronielaan te wonen als ik het goed heb..
Met dat keigrote houten ding achterin! Dat was tofquote:Op zondag 21 mei 2006 15:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
In mijn herinnering was het allemaal zoveel groter
ik heb ook tentamens..quote:Op zondag 21 mei 2006 15:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik! Helaas zal ik echter niet zoveel als gebruikelijk in de stad zijn bij het jazzfest, aangezien mijn tentamens niet bepaald op een gunstig moment ingeroosterd zijn. Ik vind dat ze hier best rekening mee hadden mogen houden![]()
Groep Fok!kers met jeugdsentiment in de speeltuin met een paar kratten bierquote:Op zondag 21 mei 2006 15:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met dat keigrote houten ding achterin! Dat was tof.
Zullen we een speeltuinmeet houden?
Patser!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:54 schreef timmeeeh het volgende:
en ik heb ook ook aan de baronielaan gewoond, helemaal op t einde
derhalve ging ik nooit op het speeltuintje in de ploegstraat speulen, maar lekker ravotten in het bos.
Dan wens ik jou hierbij heel veel succes timmeeeh!quote:
Ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Groep Fok!kers met jeugdsentiment in de speeltuin met een paar kratten bier
Dat is heel dicht bij mij... hoi buurmanquote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef KeessieX het volgende:
Hey Breda Topic
![]()
Woon nu 3 jaar in Belcrum, lekker rustig.
Ze moeten wel een x opschieten met die haven ey, chaos daro nu...
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is heel dicht bij mij... hoi buurman
Zo dichtbij nou ook weer nietquote:Op zondag 21 mei 2006 16:15 schreef KeessieX het volgende:
[..]
dag buur!!! FoK! is maar klein, maareh goeie buurt hè...
als je binnekort bbq-pluimen van een dakterras ziet vliegen ben ik et![]()
Ghehehe, moet kunnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Groep Fok!kers met jeugdsentiment in de speeltuin met een paar kratten bier
incl. deelgemeentequote:Op zondag 21 mei 2006 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ware het niet dat we er hier > 160.000 hebben.
Neen, (of ik althans niet) ben aan het leren voor die tentamens.. Daarbij laat het weer iets te wensen over eigenlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef timmeeeh het volgende:
Staan jullie er al met een krat pils?
jaa idd, kroegentochtje ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef veldmuis het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat er een Breda-meet moet komen! Desnoods een hoi-zeg-en-weer-weg-meet!
Verklap dat nu niet Henk.. wie weet leest er iemand mee...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef Henk_Telefoon het volgende:.. wat heerlijk om te lezen hoeveel Bredanaars er zijn .. Wat een gezelligheid
..
ik ga nu eens vanuit Brabantpark naar de Haagweg.. Ciao !
Van de beach club?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Die kende ik ja. Ga verder niet vertellen hoe, weet alleen dat die dude psychisch niet in orde is.
*Eensch is.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het mag wel weer eens lekker weer worden
TERRASJES IN BREDA![]()
Vorige week zaterdag was er een Breda meet, maar jij wilde niet komenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef veldmuis het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat er een Breda-meet moet komen! Desnoods een hoi-zeg-en-weer-weg-meet!
Daar werkt een leuke deerne!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Hier zaten we laatst. Overheerlijke tapa's.
dat is toch het pleintje bij de suyckerkist e.d.?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Centraal
![]()
Terrasjes in Breda
[afbeelding]
Hier zaten we laatst. Overheerlijke tapa's.
Havermarkt inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
dat is toch het pleintje bij de suyckerkist e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |