Per wijk zijn de straatnamen gecategoriseerd. Ik woon tussen de waterbeesten (Vissen, libelle's, etc).quote:Op zondag 21 mei 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
Van de week nog geweest daar, rare straatnamen allemaal zeg. Pirken, Bouwdriest, weten ze eigenlijk zelf wel waar het voot staat ?
Karper is hier vlak achterquote:Op maandag 22 mei 2006 01:11 schreef peristilius het volgende:
WTF een Leusden topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Respect.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh, de Pirken is in het ruige veld, die vissen enzo weet ik ook nog wel te vinden, had een vriend die op de Karper woonde volgens mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe, de wereld is klein.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Karper is hier vlak achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is één wijk verderopquote:Op maandag 22 mei 2006 11:14 schreef pkwarts het volgende:
Ik woonde vroeger op de Schaapherder, ook dichtbij de Karper!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat op de vallei, mini-lellan ook, pkwarts zat op de Heerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Btw welke basisscholen hebben jullie "bezocht"?
Vuurwerkman is er een, Typmuts wás er een...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zat op de vallei, mini-lellan ook, pkwarts zat op de Heerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag trouwens laatst op het forum nog een leusdenaar, weet niet meer waar.
Je bent naar de Amersfoortse Berg gegaan daarna en bent in 1BG terechtgekomen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
mja hij heeft mss bij mn broertje in de klas gezetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben 3 jaar ouder, aldus het profielJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop