Per wijk zijn de straatnamen gecategoriseerd. Ik woon tussen de waterbeesten (Vissen, libelle's, etc).quote:Op zondag 21 mei 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
Van de week nog geweest daar, rare straatnamen allemaal zeg. Pirken, Bouwdriest, weten ze eigenlijk zelf wel waar het voot staat ?
Karper is hier vlak achterquote:Op maandag 22 mei 2006 01:11 schreef peristilius het volgende:
WTF een Leusden topic!
Respect.
Oeh, de Pirken is in het ruige veld, die vissen enzo weet ik ook nog wel te vinden, had een vriend die op de Karper woonde volgens mij.
Whehe, de wereld is klein.quote:
Dat is één wijk verderopquote:Op maandag 22 mei 2006 11:14 schreef pkwarts het volgende:
Ik woonde vroeger op de Schaapherder, ook dichtbij de Karper!
Ik zat op de vallei, mini-lellan ook, pkwarts zat op de Heerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Btw welke basisscholen hebben jullie "bezocht"?
Vuurwerkman is er een, Typmuts wás er een...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zat op de vallei, mini-lellan ook, pkwarts zat op de Heerd.
Ik zag trouwens laatst op het forum nog een leusdenaar, weet niet meer waar.
Je bent naar de Amersfoortse Berg gegaan daarna en bent in 1BG terechtgekomen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
mja hij heeft mss bij mn broertje in de klas gezetenik ben 3 jaar ouder, aldus het profiel
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Leusden owned amersfoort.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Geqxon het volgende:
LEUSDEN OWNED VATHORST!
WIJ HEBBEN JACCOquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Geqxon het volgende:
Zwembad liendert owned het zwembad in Kneusden
En wat heb je aan Gamma en Karwei als je niet eens een toffe MacDonalds hebt
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort owned leusden.
1 2 | Resultaten 1 - 10 van circa 2.390.000 voor leusden (16 jaar) |
Jeroen, je gaat mij niet wijsmaken dat het de grootste van Nederland is!! Bron?!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Omdat er ineens overal plaatsnaamtopics verschijnen en ik weet dat hier veel leusdenaren aanwezig zijn: Een centraal Leusden-topic![]()
Leusden, tussen de bossen en aan het valleikanaalMet het Vliet dat midden in een natuurgebied is gebouwd
en de grootste jaarmarkt van nederland
![]()
Leusdenaren verzamelt U![]()
Versus 10,1 miljoen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:08 schreef vuurwerkman het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Precies 2,5miljoen![]()
Kan er niks over vinden, over die grootste jaarmarkt van je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Typmuts het volgende:
Jeroen, je gaat mij niet wijsmaken dat het de grootste van Nederland is!! Bron?!
Het is sowieso wel de eentonigste jaarmarkt! Elk jaar weer hetzelfde...![]()
Én de eerste supermarkt in nederland met streepjescode-kassa's! En ik meen ook als eerste statiegeld inname. En als 2e supermarkt van nederland vleesbakjes met statiegeld (helaas weer gestopt)quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef vuurwerkman het volgende:
LEUSDEN !!!
[..]
WIJ HEBBEN JACCO![]()
Leusden is in '94 de groenste gemeente van europa geweest![]()
De Leusdense c1000 is een keer supermarkt van het jaar geweest (in 2000 ofzo).
Het is in ieder geval de grootste jaarmarkt geweest, zal es zoeken..... (hij is natuurlijk ook een jaar of 5? weg geweest...)quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Jeroen, je gaat mij niet wijsmaken dat het de grootste van Nederland is!! Bron?!
Het is sowieso wel de eentonigste jaarmarkt! Elk jaar weer hetzelfde...![]()
Of hij heet "Kneusden" en heeft een typefout gemaakt in zijn nicknamequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:08 schreef vuurwerkman het volgende:
volgens mij woont dit persoon ook in Leusden.
Ha-ha hilarischquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of hij heet "Kneusden" en heeft een typefout gemaakt in zijn nickname
Okee wtf, wie ben jij?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef vuurwerkman het volgende:
Leusden
![]()
Ik zat op de Vallei, bij peristilius in de klas zie ik nu
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |