Neen, (of ik althans niet) ben aan het leren voor die tentamens.. Daarbij laat het weer iets te wensen over eigenlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef timmeeeh het volgende:
Staan jullie er al met een krat pils?
jaa idd, kroegentochtje ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef veldmuis het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat er een Breda-meet moet komen! Desnoods een hoi-zeg-en-weer-weg-meet!
Verklap dat nu niet Henk.. wie weet leest er iemand mee...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:41 schreef Henk_Telefoon het volgende:.. wat heerlijk om te lezen hoeveel Bredanaars er zijn .. Wat een gezelligheid
..
ik ga nu eens vanuit Brabantpark naar de Haagweg.. Ciao !
Van de beach club?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Die kende ik ja. Ga verder niet vertellen hoe, weet alleen dat die dude psychisch niet in orde is.
*Eensch is.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het mag wel weer eens lekker weer worden
TERRASJES IN BREDA![]()
Vorige week zaterdag was er een Breda meet, maar jij wilde niet komenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef veldmuis het volgende:
Wat ik trouwens wel vind is dat er een Breda-meet moet komen! Desnoods een hoi-zeg-en-weer-weg-meet!
Daar werkt een leuke deerne!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Hier zaten we laatst. Overheerlijke tapa's.
dat is toch het pleintje bij de suyckerkist e.d.?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Centraal
![]()
Terrasjes in Breda
[afbeelding]
Hier zaten we laatst. Overheerlijke tapa's.
Havermarkt inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
dat is toch het pleintje bij de suyckerkist e.d.?
Linkje?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef Stofje het volgende:
Breetaahaa. Ik had vorig jaar nog de intentie om dé Breda-site te maken. Die Breda-site is er nu, maar om nou te zeggen dat ie veel views trekt, nah.
Dat was een nepmeet!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag was er een Breda meet, maar jij wilde niet komen.
Precies, ik wist er ook niets vanquote:Op maandag 22 mei 2006 19:42 schreef veldmuis het volgende:
Dat was een nepmeet!
Woont die Fotoboekslet ook hier?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Nep? Stofje was er. Ik was er. MoChe en Purplerose waren er.
Bij een reguliere avond uitgaan als vrijgezelle man is Walk About goed te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:53 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat is volgens jullie de leukste kroeg in breda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |