Het was toeval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je wachtte er gewoon op vuil secreet.
Ik ben mij er eentje.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Kan ik niet eens even bellen zonder dat jullie het topic volposten? Léér dat nou eens, verdulleme.
Ik.quote:
STFU ROTKINDquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Kan ik niet eens even bellen zonder dat jullie het topic volposten? Léér dat nou eens, verdulleme.
Doe eens rustig!quote:
Wacht, we doen het opnieuw! Jij begint.quote:
Als we dáár op moeten gaan wachtenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Ik moest alleen maar even een afspraak maken voor de tandarts.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
en dan zelf helemáál geen OP doen... prutsmod! [afbeelding]
Whehe.quote:
Neen.quote:
Ha!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest alleen maar even een afspraak maken voor de tandarts. [afbeelding].
Interesseert me niks.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
scheveningen was tof, trouwens. vooral op de pier, tussen de toren en het gebouwtje, net een levensgrote venturi!
Dat kan ik slechts beamen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
^$&%$#^%T$EGR&%$#^$#$#TREQR$#
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.quote:
Yep. Chowi heeft weer "zo'n bui".quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.
Dat kan deze ook:quote:
Ik ben juist harstikke positief over dingen! De combinatie David + Scheveningen interesseert mij alleen vrij weinig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.quote:
Kut is dat he. Ik was gewoon blij dat ik moest werken. Nou vraag ik je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.
frisse lentebries, heet dat!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.
Ja, dat wil je!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stond 45 graden schuin tegen de wind in te hangen man!
Ik denk dat het nooit meer zomer gaat worden. Ik vrees het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik was gewoon blij dat ik moest werken. Nou vraag ik je.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
Litso, irritante schijtmod. Met je kut OP. Hoerenzoon. Vies vuil etterig tyfuskereltje.
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kieteltquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
Litso, irritante schijtmod. Met je kut OP. Hoerenzoon. Vies vuil etterig tyfuskereltje.
Hou op, ik noem het gewoon kutweer.quote:
Mijn moeder leest verdulleme mee! Wat moet ze niet van je denken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kietelt
Ik voel iets groot worden in mijn handen. Hmmmmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kietelt
als het weekend was was het idd kutweer! Maar vandaag wou ik toch niet gaan vliegen... dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef mcDavid het volgende:
doe er wat aan stofje! jíj bent de ONZ mod!
Past precies op die quote.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het weekend was was het idd kutweer! Maar vandaag wou ik toch niet gaan vliegen... dus
Zal ik haar ook eens een flinke lik geven?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder leest verdulleme mee! Wat moet ze niet van je denken?
Wat een idioot kleine avatars in die H trouwens.quote:
Kom eens onlaaaaain!quote:
Je kan vanalles zeggen, maar origineel is het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vraag dat an die homofiele, infantiele, onoriginele krullenbol!
die andere dus, niet deze!
Dark_Killah staat er ook bij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een idioot kleine avatars in die H trouwens.
Alleen die van peet, ooit ook een BeF-er, komt me overigens bekend voor.
ja, wíé begon er nou precies met het niet de standaard OP in de 1e post gooien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan vanalles zeggen, maar origineel is het wel
Ssssst.quote:
BS.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, wíé begon er nou precies met het niet de standaard OP in de 1e post gooien?
Verrassendquote:
Okaay.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hou ze nog even aan de praat, ik kom er zo aan.
En jij dus ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan was je nóg onorigineler dan ik al dacht!
*aai over bol geeftquote:
Het was ook een kut TT. Deze beter?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef Misstique het volgende:
Hey, de TT is gewijzigd!
Van het één komt het ander.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
MT zich bij jou in láten likken nog beter!
Wat heb ik waar Mt. baat bij heeft?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
MT zich bij jou in láten likken nog beter!
Groeten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Voor immer.
En blijf wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Voor immer.
*scheermes aangeeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Dat is heul niet nodig, ik vind je sowieso liefquote:
Die heb ik niet.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is heul niet nodig, ik vind je sowieso lief
Nog steeds. Maar ik zal mijn okayheid niet langer met jullie delen. Jullie verdienen het niet!quote:
Zeg ben je nou al weg of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar ik zal mijn okayheid niet langer met jullie delen. Jullie verdienen het niet!
Ik heb het nog helemaal niet geprobeerd zelfs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan doe je toch niet zo goed je best als boebiedoe
Je hebt gelijk, we zijn nog niet eens waardig om de hondestront van je voetzolen af te likken. Sorrie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar ik zal mijn okayheid niet langer met jullie delen. Jullie verdienen het niet!
Ja, ik heb mijn schoenen al aangetrokken.quote:
Zó is dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we zijn nog niet eens waardig om de hondestront van je voetzolen af te likken. Sorrie.
Die 'damesschoenen' van laatst?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn schoenen al aangetrokken.
Nee, daar is het momenteel te koud en te regenachtig voor. Bovendien is het niet praktisch, als je zo'n hele reis gaat maken.quote:
Ghandi liep 4000 kilometer op blote voeten, dat is toch wel een man van ongeveer jouw kaliber?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, daar is het momenteel te koud en te regenachtig voor. Bovendien is het niet praktisch, als je zo'n hele reis gaat maken.
Blote voeten zijn altijd nog beter dan oncomfortabele slippers.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ghandi liep 4000 kilometer op blote voeten, dat is toch wel een man van ongeveer jouw kaliber?
Ligt de ontslagbrief al op de mat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Wakker.
Hou op, hou op!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef ehqo het volgende:
Wie doe ik na?:
"BS gaf me een kusje op mijn voorhóófd,
,
."
Ach kom, je begon er vanochtend zelf overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop dat het kéihard giet vanavond [afbeelding].
je vergeet dequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef ehqo het volgende:
Wie doe ik na?:
"BS gaf me een kusje op mijn voorhóófd,
,
."
Dat zo'n PI al 20% van het bericht is. Het dekt natuurlijk wel voor een groot deel de lading.quote:[ Bericht 20% gewijzigd door ehqo op 19-05-2006 15:42 ]
die % berekening heb ik ook nog nooit gesnaptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zo'n PI al 20% van het bericht is. Het dekt natuurlijk wel voor een groot deel de lading.
Zweefvliegen is het vliegen met een zweefvliegtuig. Een zweefvliegtuig vliegt op dezelfde manier als een vliegtuig, maar het heeft geen motor. Daardoor verloopt de vlucht normaliter in een dalende lijn waarbij het toestel 0,5 à 1 m/s aan hoogte verliest. Door hoogte te winnen in stijgwind kan het toestel langer en verder vliegen. Hoogte kan na de start gewonnen worden door gebruik te maken van thermiek, hellingstijgwind of golf. Als die er niet is, duurt een vlucht door middel van een lierstart 4 à 13 minuten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zo'n PI al 20% van het bericht is. Het dekt natuurlijk wel voor een groot deel de lading.
en het gemiddelde niveau en de gemiddelde lengte van de posts in bef zijn een stukje omhoog gegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:02 schreef mcDavid het volgende:
0 % voor de PI
van 0 naar 0,2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
en het gemiddelde niveau [..] van de posts in bef zijn een stukje omhoog gegaan
Straks worden we nog verbannen uit ONZquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:04 schreef killswitch het volgende:
en het gemiddelde niveau en de gemiddelde lengte van de posts in bef zijn een stukje omhoog gegaan
Dan wil ik naar F&F.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks worden we nog verbannen uit ONZ.
dan worden we een soort van hirshi ali ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks worden we nog verbannen uit ONZ.
1 2 3 4 | oosten nog veel buien.Vanuit het westen wordt het vanmiddag droger.Later neemt de zuidwestenwind ook tijdelijk af. |
en tóch ga ik nu de trein nemen, richting oost!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:09 schreef JDude het volgende:
Hoera!
[ code verwijderd ]
En de zon schijnt hier zelfs even!
Toch klote dat ik voornamelijk in het oosten een half uur moest fietsen net.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:09 schreef JDude het volgende:
Hoera!
[ code verwijderd ]
En de zon schijnt hier zelfs even!
Ik ga denk ik toch maar een uurtje fietsen in het Westen vanavond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
Toch klote dat ik voornamelijk in het oosten een half uur moest fietsen net.
Zou ik zeker doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar een uurtje fietsen in het Westen vanavond.
Noord-Holland zou ik doen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar een uurtje fietsen in het Westen vanavond.
Ja, of als je met 200 gothics op het station staat te wachten op de trein naar Fields of Rock. Dan is er ook opeens stroomstoring.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt nóóit problemen met de NS. Tenzij er een keer iets leuks op de planning staat. Als ik naar de uni moest oid was het áltijd op tijd.
conducteurs die pal voor je neus de deur dicht gooienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt nóóit problemen met de NS. Tenzij er een keer iets leuks op de planning staat. Als ik naar de uni moest oid was het áltijd op tijd.
Das gewoon leedvermaak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, of als je met 200 gothics op het station staat te wachten op de trein naar Fields of Rock. Dan is er ook opeens stroomstoring.
Ik denk dat die gast met het scheermesjeswinkeltje er achter zat.quote:
Hij gooide zeker 2 reeksen tegelijk dicht, verkeerde c/pquote:
Ik hou het op West-Brabant.quote:
Neuh.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij gooide zeker 2 reeksen tegelijk dicht, verkeerde c/p.
Leg uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
"Immer" duurt toch niet zo lang als ik dacht.
Seks.quote:
Je wilde gewoon een andere OP in BeF.quote:
De oplossing voor alle problemen. Dat maakt het ook gelijk duidelijk waarom ik zoveel problemen heb.quote:
Je kunt toch met VM?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De oplossing voor alle problemen. Dat maakt het ook gelijk duidelijk waarom ik zoveel problemen heb..
quote:
Niet dan?quote:
's Nachts schijnt het nog altijd drukbezocht te zijn. Maar ja, dan ben ik er nooit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
Geef het maar toe, de pit is uit BeF.
Allemaal incrowd zooi en kleffe stelletjes en het gaat helemaal nergens meer over
Dat vindt je ook alleen erg tot c_c er is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
Geef het maar toe, de pit is uit BeF.
Allemaal incrowd zooi en kleffe stelletjes en het gaat helemaal nergens meer over
Look who's talking!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
kleffe stelletjes
Neh.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vindt je ook alleen erg tot c_c er is.
Minus t!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vindt je ook alleen erg tot c_c er is.
Wat een kutfilm.quote:
Zou die heaumeau-OP een verkapte coming-out geweest zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
Litso is verwijfd.
ach kan die arme jongen? ook niets aan doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
Litso is verwijfd.
Yes. Hij gaat zijn vriend D_K achterna.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou die heaumeau-OP een verkapte coming-out geweest zijn?
En verveeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
Litso is verwijfd.
Dat zou een flinke belediging zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou die heaumeau-OP een verkapte coming-out geweest zijn?
Yes.quote:
Ik kan één ding met zekerheid zeggen. Ik val in elk geval op vrouwen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou een flinke belediging zijn.
Works for me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan één ding met zekerheid zeggen. Ik val in elk geval op vrouwen.
Mannen heb ik nog niet geprobeerd
Immer puikend.quote:
En frituur!quote:
Dat had ik vanaf woensdag al.quote:
Al vanaf 13:00 weekend!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:31 schreef Janetje het volgende:
Bijna weekend...
Vermaak jezelf eens een keertje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Vermaak mij.
Je krijgt mij niet jaloers.quote:
Weet ik. Jammer.quote:
Nice try though.quote:
"Volgende keer beter."quote:
Je weet wat daar de perfecte remedie tegen is hè?quote:
Enlighten me?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet wat daar de perfecte remedie tegen is hè?
VM weet wat ik bedoel.quote:
Hmm, zal het nog 's luisteren. Ik was goed afgeknapt na dat concert in ieder geval. Mooi dat PT het helemaal recht wist te trekken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:20 schreef Misstique het volgende:
c_c!! Oceansize is best goed op normaal volume!
Tóf!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, zal het nog 's luisteren. Ik was goed afgeknapt na dat concert in ieder geval. Mooi dat PT het helemaal recht wist te trekken.
Straks een indie/folkrock concert.
Ja, ben benieuwd. Heb maar 1 nummer van d'r (Neko Case heet ze) gehoord, vriendinnetje vroeg of ik meeging.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
Misstique, ik ben verliefd op je! Maar ja. Je bent al verloofd.
Roddelen doe ik ook niet. Alleen iemand uitvoerig bespreken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef Litso het volgende:
Roddelen schmoddelen!
Bij deze niet.. Moet er niet aan denken zelfsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet wat daar de perfecte remedie tegen is hè?
Zo erg?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij deze niet.. Moet er niet aan denken zelfs![]()
Jaquote:
Yes! Geen onbeantwoorde liefde!quote:
Een loempia is geen frituurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Palm bier bij de AH gekocht en daarna langs de Sjinees geweest, voor een Loempia en een nasi compleet [afbeelding]
Nee, deze worden gekookt inderdaadquote:
Wel als je er een koopt van Mmmmora!quote:
Ja, het is heel erg iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
8000 posts en nog steeds ondergewaardeerd.
Awww...arme Litsquote:
Tof... denk ik. Wat is het?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
Morgen ga ik naar Glendaloch, heb ik zojuist besloten.
Je typt me de woorden uit de vingers!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
Soms ben ik ongelukkig, ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch, psychotisch, chaötisch
Labiel en neogotisch
Wat heb je vandaag gegeten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
Mijn kat is al de hele dag kwijt en ik maak me zorgen.
quote:
Oh, ik snap 'm nu pasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Sorry, veel te flauw
![]()
Hoop dat je snel je kat vindt
![]()
Ze is terug.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
Mijn kat is al de hele dag kwijt en ik maak me zorgen.
Het Puberende Mannen Syndroom!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
kunnen mannen PMS hebben?
zo ja, dan is dat het!
Misschien ben ik niet de enige die een grafbui heeft. Geen idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
Wat is hier gebeurd?
Heb ik ook wat last van.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet de enige die een grafbui heeft. Geen idee.
Toen was ik nog niet geborenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:17 schreef Q. het volgende:
Toen was alles beter. Alles.
Graag.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:33 schreef doka het volgende:
Bier?
Kijk.. dát is nou eens broederschap.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
* doka rijkt Janetje een koel biertje aan
Avé.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:00 schreef Misstique het volgende:
Zij die slapen gaan groeten u.
Silence... wat is het toch een mooi woord.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:42 schreef doka het volgende:
Stilte?
quote:Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand
Oh my little girl
All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm
Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable
All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm
Enjoy the silence
Depeche mode is ok..quote:
Ik dank u.quote:
Toeval is topquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dank u.
Ik luisterde toevallig op dat moment naar depeche mode.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:13 schreef Janetje het volgende:
En dan vragen ze nog waarom dit zo'n inteeltreeks wordt..
oh sorry... is...quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:46 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Ja kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:39 schreef mcDavid het volgende:
pauperweer!
Nee, echt weer voor wat anders.. Maar waar ik het niet met jou over wil hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan je wel zeggen
Gamen vanmiddag maar
Je kunt toch bij elk weertype de koelkast schoonmaken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, echt weer voor wat anders.. Maar waar ik het niet met jou over wil hebben
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef Chowi het volgende:
Seks.
quote:
Wat nou,ik heb langer sex dan jij al hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, echt weer voor wat anders.. Maar waar ik het niet met jou over wil hebben
Wat weet jij van mijn late ontmaagding!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat nou,ik heb langer sex dan jij al hoor![]()
Nou niks maar ik durf die gok wel te wagenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn late ontmaagding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |