Het was toeval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je wachtte er gewoon op vuil secreet.
Ik ben mij er eentje.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Kan ik niet eens even bellen zonder dat jullie het topic volposten? Léér dat nou eens, verdulleme.
Ik.quote:
STFU ROTKINDquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Kan ik niet eens even bellen zonder dat jullie het topic volposten? Léér dat nou eens, verdulleme.
Doe eens rustig!quote:
Wacht, we doen het opnieuw! Jij begint.quote:
Als we dáár op moeten gaan wachtenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Ik moest alleen maar even een afspraak maken voor de tandarts.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
en dan zelf helemáál geen OP doen... prutsmod! [afbeelding]
Whehe.quote:
Neen.quote:
Ha!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest alleen maar even een afspraak maken voor de tandarts. [afbeelding].
Interesseert me niks.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
scheveningen was tof, trouwens. vooral op de pier, tussen de toren en het gebouwtje, net een levensgrote venturi!
Dat kan ik slechts beamen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:41 schreef Stofje het volgende:
^$&%$#^%T$EGR&%$#^$#$#TREQR$#
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.quote:
Yep. Chowi heeft weer "zo'n bui".quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.
Dat kan deze ook:quote:
Ik ben juist harstikke positief over dingen! De combinatie David + Scheveningen interesseert mij alleen vrij weinig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten met je negatieve gedrag.
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.quote:
Kut is dat he. Ik was gewoon blij dat ik moest werken. Nou vraag ik je.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.
frisse lentebries, heet dat!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is omdat het weer herfst is, Stofje.
Ja, dat wil je!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stond 45 graden schuin tegen de wind in te hangen man!
Ik denk dat het nooit meer zomer gaat worden. Ik vrees het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik was gewoon blij dat ik moest werken. Nou vraag ik je.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
Litso, irritante schijtmod. Met je kut OP. Hoerenzoon. Vies vuil etterig tyfuskereltje.
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kieteltquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
Litso, irritante schijtmod. Met je kut OP. Hoerenzoon. Vies vuil etterig tyfuskereltje.
Hou op, ik noem het gewoon kutweer.quote:
Mijn moeder leest verdulleme mee! Wat moet ze niet van je denken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kietelt
Ik voel iets groot worden in mijn handen. Hmmmmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Fluister dat eens in mijn oor terwijl je me onder mijn zak kietelt
als het weekend was was het idd kutweer! Maar vandaag wou ik toch niet gaan vliegen... dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef mcDavid het volgende:
doe er wat aan stofje! jíj bent de ONZ mod!
Past precies op die quote.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het weekend was was het idd kutweer! Maar vandaag wou ik toch niet gaan vliegen... dus
Zal ik haar ook eens een flinke lik geven?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn moeder leest verdulleme mee! Wat moet ze niet van je denken?
Wat een idioot kleine avatars in die H trouwens.quote:
Kom eens onlaaaaain!quote:
Je kan vanalles zeggen, maar origineel is het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vraag dat an die homofiele, infantiele, onoriginele krullenbol!
die andere dus, niet deze!
Dark_Killah staat er ook bij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een idioot kleine avatars in die H trouwens.
Alleen die van peet, ooit ook een BeF-er, komt me overigens bekend voor.
ja, wíé begon er nou precies met het niet de standaard OP in de 1e post gooien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan vanalles zeggen, maar origineel is het wel
Ssssst.quote:
BS.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, wíé begon er nou precies met het niet de standaard OP in de 1e post gooien?
Verrassendquote:
Okaay.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hou ze nog even aan de praat, ik kom er zo aan.
En jij dus ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan was je nóg onorigineler dan ik al dacht!
*aai over bol geeftquote:
Het was ook een kut TT. Deze beter?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef Misstique het volgende:
Hey, de TT is gewijzigd!
Van het één komt het ander.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
MT zich bij jou in láten likken nog beter!
Wat heb ik waar Mt. baat bij heeft?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
MT zich bij jou in láten likken nog beter!
Groeten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Voor immer.
En blijf wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Voor immer.
*scheermes aangeeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Dat is heul niet nodig, ik vind je sowieso liefquote:
Die heb ik niet.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is heul niet nodig, ik vind je sowieso lief
Nog steeds. Maar ik zal mijn okayheid niet langer met jullie delen. Jullie verdienen het niet!quote:
Zeg ben je nou al weg of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog steeds. Maar ik zal mijn okayheid niet langer met jullie delen. Jullie verdienen het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |