Meestal niet na een week al?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:45 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer komt de kleine?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nou hoor, wil je mijn post laten editten lady-wrb?
Ja, twee enorm opgezette eierstokken en gigaplassen vocht in mijn buikholte. Alles was zo opgezet dat de baarmoeder bijna niet te zien was.quote:
Sinds vandaag ben ik cleanquote:
van de schrik zekerquote:
18 april zie ik net in een ander topic.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef poemojn het volgende:
19 april 'eerste dag laatste menstruatie' dus? dan wordt het 24 januarien 12 juli gaat de 'veilige periode' in
OT: Vertel dat onze zoon ff..quote:
Ook nog even in het officiële topic!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:01 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
SUPERNIEUWS!
Slaapmeisje en Slaapvriendje, van harte gefeliciteerd! Ik zit echt op mijn stoel te jumpen van blijdschap hier!
Ben blij dat zij dan eindelijk maar toch afscheid van dat topic kan nemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef sjak het volgende:
nikky, Slaapmeisje is zelf de grondlegster van het tweede streepjestopic.
Wachten op een tweede streepje....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef sjak het volgende:
Oh, dus ik mag hier ook nog een keer feliciteren.
Wat een geweldig nieuws, ik ga heel hard voor je duimen de komende tijd!
nikky, Slaapmeisje is zelf de grondlegster van het tweede streepjestopic.
Dat klopt, ik was niet de topicstarterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef Sugar het volgende:
Slaapmeis, nog een keer: wat te gek is het toch! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Dat van Bonkie wilde ik net zeggen, hihi. Maar Slaapmeisje was er wel meteen bij.![]()
Hee, speaking of tweede streepjes die gepiest moeten worden: Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapmeisje, doe ons een lol en pies er eens even twee en maak er een fotootje van?! Alstublieft????![]()
![]()
![]()
ik ook tegen mijn schoonmoeder: "quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Saffier het volgende:
Ik was zo enthousiast dat ik het aan iemand moest vertellen dat je zwanger bent, dat mijn moeder nog nooit van je had gehoord had ik even niet bij stilgestaan![]()
Dan ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Mirage het volgende:
Ow Slaapmeisje wat fantastisch !!
Ik heb er gewoon tranen van in mijn ogen.
Echt geweldig mooi jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
't Is zo cool om dit topic in de AT te zien staan!![]()
Meid, jij bent echt een begrip op Fok!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als ik al jullie reacties zo lees dan kan ik amper geloven dat het over mij gaat![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
't Is zo cool om dit topic in de AT te zien staan!![]()
Viev, zo gaat dat hier in OUD.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd
Ik wil geen partypooper zijn maar vind je het niet eng om het al zo vroeg te vertellen?
Ik tegen mijn collega op het werkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ook tegen mijn schoonmoeder: "Slaapmeisje is zwanger
"
mijn schoonmoeder:" WIE??!!"
Haha, dat had ik dus ook. Gelukkig kon ik even juichen bij meneerm@x want die weet wel wie je bent. Ik moest je ook nog even van hem feliciterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Saffier het volgende:
Ik was zo enthousiast dat ik het aan iemand moest vertellen dat je zwanger bent, dat mijn moeder nog nooit van je had gehoord had ik even niet bij stilgestaan![]()
Klopt, hier heb ik het ook meteen vertelt... met als gevolg dat mijn zusje het ook meteen wistquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Viev, zo gaat dat hier in OUD.
Vaak de enige plek waar dat gedurfd wordt...
Is juist fijn, kun je tóch ergens de prille vreugde delen.
Zie die godvergeten datum!!quote:Op vrijdag 21 maart 2003 00:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sterrenkind
Zo zacht en teer mijn liefde voor jou
In mijn ziel ben je al aanwezig
Als een nog niet ontloken droom
Wacht je stilletjes tussen de engelen
Weet dat ik geduldig op je wacht
En voor je zal zorgen als je zover bent
Wij kennen elkaar en weten
Dat het een hereniging zal zijn
Mijn hoofd en hart zijn verwarmd
Door een oervuur ontstoken verlangen
Ik weet dat je geen tijd kent
Maar je bent zo welkom hier
Slaapmeisje
Natuurlijk mag je me quoten. En tja die datum... toen waren we zelfs alweer een tijdje bezig (gestopt met de pil in juli/aug 2002)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Reese het volgende:
Oh, Slaapmeisje? Ik vond zo'n lief gedichtje van jouw hand! Mag ik je quoten?
Als je het vervelend vindt, haal ik het zo weer weg
[..]
Zie die godvergeten datum!!Maar nu is jullie 'Sterrekind' dan eindelijk onderweg
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Een superschattig babyflesje. Daar mag hij straks het kleine Slaapkindje de melk in geven
Toot gelukkig duurt 2006 nog een tijdje en vanaf nu gaat het gewoon een superjaar voor je wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:07 schreef Catootje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Jeum, wat een geweldig nieuws!! 2006 is een rampzalig jaar voor de Tootfamilie
...laten we afspreken dat dit de ommezwaai is!! *tooteitjes denken: oooowwwww...is DAT de bedoeling, maar dat kunnen we wel!*quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Toot gelukkig duurt 2006 nog een tijdje en vanaf nu gaat het gewoon een superjaar voor je worden
Oh ja, idd! Dat was ik al weer vergeten!quote:Op zondag 21 mei 2006 09:48 schreef Martineke het volgende:
veel succes vandaag nogmaals Slaapmeisje, je hebt vandaag toch weer een echo?
Bij deze:quote:Wat een supernieuws! Zit hier met kippenvel en tranen. Wil je haar een dikke kus van mij geven?
Eén van de allermooiste momenten uit die topicreeksquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
*schoorvoetend dit topic binnensluipt
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef piglet het volgende:
Ik vind het nog steeds het nieuws van het jaar![]()
je verdient het ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is nog steeds erg bijzonder om te lezen hoeveel mensen uit lurkstand komen om mij te feliciteren
Hee,wat is dat nou! Zwanger blijken als ik er niet benquote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had haar al gemist. Bedankt Sugar!
en het is écht, écht, écht waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef PrintScreen het volgende:
Dank je voor het postje bixister.... meteen even Slaapmeisje haar post opgezocht en gelezen.
Werd er helemaal emovan.
Het is ze ook zo gegund
Jarig, denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef NieTTus het volgende:
Slaapmeis, hoe voel je je nu?
nou moequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben lekker eigenwijsen pies niet over een test
Ik heb er 3x over heen gepiest met tussenpozen van 3 weken... En pas bij de laatste de gebruiksaanwijzing gelezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ben lekker eigenwijsen pies niet over een test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |