Ik tegen mijn collega op het werkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ook tegen mijn schoonmoeder: "Slaapmeisje is zwanger
"
mijn schoonmoeder:" WIE??!!"
Haha, dat had ik dus ook. Gelukkig kon ik even juichen bij meneerm@x want die weet wel wie je bent. Ik moest je ook nog even van hem feliciterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Saffier het volgende:
Ik was zo enthousiast dat ik het aan iemand moest vertellen dat je zwanger bent, dat mijn moeder nog nooit van je had gehoord had ik even niet bij stilgestaan![]()
Klopt, hier heb ik het ook meteen vertelt... met als gevolg dat mijn zusje het ook meteen wistquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Viev, zo gaat dat hier in OUD.
Vaak de enige plek waar dat gedurfd wordt...
Is juist fijn, kun je tóch ergens de prille vreugde delen.
Zie die godvergeten datum!!quote:Op vrijdag 21 maart 2003 00:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sterrenkind
Zo zacht en teer mijn liefde voor jou
In mijn ziel ben je al aanwezig
Als een nog niet ontloken droom
Wacht je stilletjes tussen de engelen
Weet dat ik geduldig op je wacht
En voor je zal zorgen als je zover bent
Wij kennen elkaar en weten
Dat het een hereniging zal zijn
Mijn hoofd en hart zijn verwarmd
Door een oervuur ontstoken verlangen
Ik weet dat je geen tijd kent
Maar je bent zo welkom hier
Slaapmeisje
Natuurlijk mag je me quoten. En tja die datum... toen waren we zelfs alweer een tijdje bezig (gestopt met de pil in juli/aug 2002)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Reese het volgende:
Oh, Slaapmeisje? Ik vond zo'n lief gedichtje van jouw hand! Mag ik je quoten?
Als je het vervelend vindt, haal ik het zo weer weg
[..]
Zie die godvergeten datum!!Maar nu is jullie 'Sterrekind' dan eindelijk onderweg
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Een superschattig babyflesje. Daar mag hij straks het kleine Slaapkindje de melk in geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |