Ben blij dat zij dan eindelijk maar toch afscheid van dat topic kan nemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef sjak het volgende:
nikky, Slaapmeisje is zelf de grondlegster van het tweede streepjestopic.
Wachten op een tweede streepje....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef sjak het volgende:
Oh, dus ik mag hier ook nog een keer feliciteren.
Wat een geweldig nieuws, ik ga heel hard voor je duimen de komende tijd!
nikky, Slaapmeisje is zelf de grondlegster van het tweede streepjestopic.
Dat klopt, ik was niet de topicstarterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef Sugar het volgende:
Slaapmeis, nog een keer: wat te gek is het toch! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Dat van Bonkie wilde ik net zeggen, hihi. Maar Slaapmeisje was er wel meteen bij.![]()
Hee, speaking of tweede streepjes die gepiest moeten worden: Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapmeisje, doe ons een lol en pies er eens even twee en maak er een fotootje van?! Alstublieft????![]()
![]()
![]()
ik ook tegen mijn schoonmoeder: "quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Saffier het volgende:
Ik was zo enthousiast dat ik het aan iemand moest vertellen dat je zwanger bent, dat mijn moeder nog nooit van je had gehoord had ik even niet bij stilgestaan![]()
Dan ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Mirage het volgende:
Ow Slaapmeisje wat fantastisch !!
Ik heb er gewoon tranen van in mijn ogen.
Echt geweldig mooi jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
't Is zo cool om dit topic in de AT te zien staan!![]()
Meid, jij bent echt een begrip op Fok!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als ik al jullie reacties zo lees dan kan ik amper geloven dat het over mij gaat![]()
Ja hèquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
't Is zo cool om dit topic in de AT te zien staan!![]()
Viev, zo gaat dat hier in OUD.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:30 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd
Ik wil geen partypooper zijn maar vind je het niet eng om het al zo vroeg te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |