Hij werkte bij Zwolle, dar vertrok hij omdat hij zich bedreigd voelde door de supporters, verder was hij bijna alleen maar actief in de gouden gids divisie. Alleen die kop al, dachten we dat Blind chagrijnig was, die spijkerman slaat echt alles (en nee geen spijkers)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Please man. Wat weet jij nou helemaal van hem. Wat een verotte instelling.
0.0 vanaf weetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef Jay-Z het volgende:
Kotsmisselijk van die pubers die bij een fucking naam waar ze 0,0 vanaf weten al beginnen te flippen. Wat ben je dan voor josti.
Wat een onzin, de keren dat ik hem op TV zag kwam hij zeer, zeer sympathiek over. Bovendien doet het er helemaal neit toe, waar maken jullie je in vredesnaam druk over.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hij werkte bij Zwolle, dar vertrok hij omdat hij zich bedreigd voelde door de supporters, verder was hij bijna alleen maar actief in de gouden gids divisie. Alleen die kop al, dachten we dat Blind chagrijnig was, die spijkerman slaat echt alles (en nee geen spijkers)
Henk was toch ook assistent en tering belangrijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin, de keren dat ik hem op TV zag kwam hij zeer, zeer sympathiek over. Bovendien doet het er helemaal neit toe, waar maken jullie je in vredesnaam druk over.
ASSISTENT TRAINER!
Maar als iemand dat zegt over Ten Cate bij Barcelona zijn we het er ook niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin, de keren dat ik hem op TV zag kwam hij zeer, zeer sympathiek over. Bovendien doet het er helemaal neit toe, waar maken jullie je in vredesnaam druk over.
ASSISTENT TRAINER!
loolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTENT TRAINER!
Hoezo heb je hem niet hoog zitten dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Henk was toch ook assistent en tering belangrijkMaargoed we zullen zien, maar ik heb hem niet hoog zitten
![]()
Tering belangrijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Henk was toch ook assistent en tering belangrijkMaargoed we zullen zien, maar ik heb hem niet hoog zitten
![]()
De rol in het succes van Henk ten Cate wordt hier in Nederland danig overschat. Perfect om erbij te hebben voor Frank, maar hier doet men alsof alleen hij het succes van Barca op zijn rekening mag schrijven. Kom op, zo heilig is hij echt niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:40 schreef J.P. het volgende:
[..]
Maar als iemand dat zegt over Ten Cate bij Barcelona zijn we het er ook niet mee eens.
Ze zien liever Krol klaarblijkelijk, die het na vijf jaar met zijn status nog steeds niet is gelukt om maar enig respect af te dwingen bij de spelers.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo heb je hem niet hoog zitten dan?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
De rol in het succes van Henk ten Cate wordt hier in Nederland danig overschat. Perfect om erbij te hebben voor Frank, maar hier doet men alsof alleen hij het succes van Barca op zijn rekening mag schrijven. Kom op, zo heilig is hij echt niet.
Exact! Iedereen doet alsof Henk grotendeels verantwoordelijk is voor het winnen van de CL, terwijl dit toch voor het grootste gedeelte te danken is aan de uitzonderlijke goede selectie. Rijkaard en Ten Cate zijn een goed duo blijkbaar, maar wie zegt dat Henk het afzonderlijk ook zo goed kan? Ik vraag het me echt af hoor. Hij wordt door sommigen echt overschat volgens mij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zien liever Krol klaarblijkelijk, die het na vijf jaar met zijn status nog steeds niet is gelukt om maar enig respect af te dwingen bij de spelers.
Discussie op niveau, wétogquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef Trancelocator het volgende:
Henk zal wel zijn redenen hebben gehad om tot de aanstelling van Spijkerman te komen. Alleen kan ik ze nog niet bedenken. Hoe het gaat uitpakken? Ik heb na het doorlezen van dit topic weer geleerd dat zulke dingen moeilijk te voorspellen zijn, vooral voor outsiders.
Ja want Barca is zn eerste clubquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Exact! Iedereen doet alsof Henk grotendeels verantwoordelijk is voor het winnen van de CL, terwijl dit toch voor het grootste gedeelte te danken is aan de uitzonderlijke goede selectie. Rijkaard en Ten Cate zijn een goed duo blijkbaar, maar wie zegt dat Henk het afzonderlijk ook zo goed kan? Ik vraag het me echt af hoor. Hij wordt door sommigen echt overschat volgens mij.
Toch blijft het zo dan een Ronaldinho of van Bommel duidelijk aangegeven hebben dat ten Cate het beste in hen naar boven haalt...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Exact! Iedereen doet alsof Henk grotendeels verantwoordelijk is voor het winnen van de CL, terwijl dit toch voor het grootste gedeelte te danken is aan de uitzonderlijke goede selectie. Rijkaard en Ten Cate zijn een goed duo blijkbaar, maar wie zegt dat Henk het afzonderlijk ook zo goed kan? Ik vraag het me echt af hoor. Hij wordt door sommigen echt overschat volgens mij.
En idd, ze zien liever mensen als Wouters, Blind, Koeman, Krol. Grote namen die nooit iets waargemaakt hebben.
Vitesse?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, MKT Boedapest, FC Uerdingen en NAC?
Dt zal ook best. MAar wie zegt dat een assistent als Van Hanegem ofzo dit niet had gekund dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Toch blijft het zo dan een Ronaldinho of van Bommel duidelijk aangegeven hebben dat ten Cate het beste in hen naar boven haalt...
Zal Zlatan dan echt terugkomen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:58 schreef Nega het volgende:
Ja, dit jaar moet het dan toch gaan gebeuren. Ik hoop dat Henk en Hennie er wat gaan van maken.
En dat Zlatan terug moet. Er was toch al een keer wat te doen geweest om zijn transfer?
maar dan moet je 4-3-3 spelen en kiezen tussen Huntelaar en Zlatan.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zal Zlatan dan echt terugkomen?
Dreamteam!![]()
Dan verhuur je Huntelaar aan AGOVV ofzo. Kan ie wat ervaring opdoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan moet je 4-3-3 spelen en kiezen tussen Huntelaar en Zlatan.....
Wil je hem terug als dit waar blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dreamteam!![]()
Bron: AT5quote:Zlatan schopte stennis in opdracht
19-5-2006 Uit het onderzoek naar de malversaties van Moggi blijkt ook dat Ibrahimovic voor zijn vertrek bij Ajax ruzie heeft lopen maken op verzoek van de Juventusbaas. Dit om een vertrek te forceren.
In 2004 kwam Ibrahimovic, ondanks soms briljant spel, ook negatief in het nieuws. Hij ruziede met trainer Ronald Koemen en Rafael van der Vaart. De laatste maaide hij ook in een oefeninterland van achteren neer, waardoor Van der Vaart weken uitgeschakeld was.
Moggi, in een afgeluisterd gesprek: "Hij (Zlatan) heeft een geweldige ruzie gemaakt, die wel een beetje door ons is aangewakkerd. "
Huntelaar verkopen voor 30 miljoen, Trabelsi een 3 miljoen euro contract aanbieden. En 3/4 uberspelers halenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan verhuur je Huntelaar aan AGOVV ofzo. Kan ie wat ervaring opdoen.
Zlatan verkopen voor 30 miljoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:07 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Huntelaar verkopen voor 30 miljoen, Trabelsi een 3 miljoen euro contract aanbieden. En 3/4 uberspelers halen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zlatan verkopen voor 30 miljoen.100 miljoen
Zlatan heeft bij Juventus ook niet meer het krediet dat hij heeft gehad. Start regelmatig op de bank en gaat ook zeker geen 30 miljoen opbrengen.quote:
Eens. Ik vond bij AJAX al dat hij veel en veel te veel kansen nodig had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zlatan heeft bij Juventus ook niet meer het krediet dat hij heeft gehad. Start regelmatig op de bank en gaat ook zeker geen 30 miljoen opbrengen.
Bij Juventus heeft hij laten zien een briljante, maar ook vrij beperkte voetballer te zijn.
Dat ophemelen destijds was dan ook overdreven. Dat wat een spits moet doen (scoren) deed hij niet genoeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Eens. Ik vond bij AJAX al dat hij veel en veel te veel kansen nodig had.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Robar het volgende:
Liever Huntelaar dan Zlatan als je het mij vraagt . . .
Klinkt op zich niet verkeerd. Ze hebben een gedreven man als assistent genomen, kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
HEN-NIE Spijkerman JA LALALALAAAA
HEN-NIE Spijkerman JAAAAAAAAA LALALALALALAA![]()
Qua spel kun je ze niet vergelijken, maar juist het 'gemene' spel is zeker ook iets wat Huntelaar ook 'beheerst'. Huntelaar schopt en slaat niet, maar heeft in het veld veel contact met zijn tegenstander en is erg goed in het 'zuigen'.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef stefmans het volgende:
Zlatan speelde niet altijd briljant. Maar je kan Huntelaar nooit met Zlatan vergelijken vind ik. Zlatan gaf veel vaker het laatste balletje en scoorde wel minder, zijn acties waren vaak ronduit briljant. En hij durfde teminste een beetje gemeen te zijn in het veld iets wat de meeste ajacieden nu nog steeds niet durven![]()
fuck zlatanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dreamteam!![]()
als een konijntje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef BoNi het volgende:
Hij oogt lief en onschuldig
Huntelaar is dan wel de enige die dat een beetje heeft, de rest durft niet zoveelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Qua spel kun je ze niet vergelijken, maar juist het 'gemene' spel is zeker ook iets wat Huntelaar ook 'beheerst'. Huntelaar schopt en slaat niet, maar heeft in het veld veel contact met zijn tegenstander en is erg goed in het 'zuigen'.
Hij oogt lief en onschuldig, maar in het veld is het echt een heerlijk verrot irritant ventje hoor![]()
![]()
quote:1. Louis van Gaal; De laatste succescoach bij Ajax
Louis van Gaal was in de periode van seizoen 1991-1992 tot en met seizoen 1996-1997 coach van Ajax. In die periode behaalde hij zoveel successen met de Amsterdammers, dat Van Gaal tot de beste coaches mag worden gerekend die Ajax ooit heeft gehad. Hij won met Ajax de UEFA Cup in het seizoen 1991-1992, de KNVB beker in 1992-1993, werd drie keer kampioen van Nederland en zegevierde bovendien drie keer in de strijd om de Nederlandse Supercup. De Champions League won hij in het seizoen 1994-1995, Europese Supercup in het seizoen 1995-1996 en de Wereldbeker in het seizoen 1995-1996. Het seizoen 1994-1995 en 1995-1996 waren dan ook tropenjaren voor Louis van Gaal en het piepjonge Ajax. Na een teleurstellend seizoen 1996-1997, waarin de Amsterdammers geen enkele prijs pakten, besloot de geboren Amsterdammer naar FC Barcelona te vertrekken. Sindsdien ging het zelden goed in Amsterdam.
2. Morten Olsen: seizoen 1997-1998 tot en met halverwege seizoen 1998-1999
Louis van Gaal had de lat zo hoog gelegd in Amsterdam, dat het een bijna onmogelijke taak zou zijn om de successen zelfs maar te benaderen. Schijn kan bedriegen, maar bij Olsen was dat niet het geval. Alle topspelers waren vertrokken bij Ajax en daar waren spelers als Andrzej Rudy, Ferdi Vierklau en Georgiou Kinkladze voor in de plaats gekomen. Het drietal slaagde niet in Amsterdam, zoals ook Olsen niet aan de verwachtingen kon voldoen.
In het eerste jaar haalde Olsen nog wel de dubbel en kwam hij tot de kwartfinale van het UEFA-Cup toernooi, maar het seizoen erop resulteerde een conflict met de gebroeders De Boer in veel onrust. Geen wonder dat halverwege het seizoen de witte zakdoekjes te voorschijn kwamen. Enkele dagen later stond Olsen op non-actief.
3. Jan Wouters: halverwege seizoen 1998-1999 tot en met maart van het seizoen 1999-2000
De planning was dat Jan Wouters Morten Olsen pas aan het eind van het seizoen 1998-1999 zou opvolgen, maar na de slechte resultaten onder Olsen versnelde het proces. Wouters werd per direct gepromoveerd van Ajax 2 om de taken van Olsen over te nemen.
De onervaren Wouters debuteerde met een slecht eerste half jaar. Ajax eindigde als zesde in de competitie. Een onaanvaardbare prestatie voor veel Ajax-fans. Desondanks liet de Ajax-directie weten niet opnieuw een trainer aan te willen stellen in zo'n korte periode. Wouters kreeg nog even respijt, tot grote woede van het merendeel van de supporters.
Wouters besloot de boel resoluut om te gooien bij Ajax. Mensen die voor veel geld waren gehaald onder Olsen mochten alweer vertrekken. Onder wie ook de ‘miskoop’ Giorgi Kinkladze. Ook vijf anderen hoefden niet meer terug te komen bij de eerste training van Ajax.
Het seizoen liep wederom uit op een drama. In de eerste helft van het seizoen werd Wouters door de eigen Ajax-aanhang op spreekkoren getrakteerd. Ondanks de druk weigerde Wouters zijn ontslag in te dienen. In maart 2000, vlak na de verloren jubileumwedstrijd in het teken van het 100-jarig bestaan van Ajax, werd de coach dan eindelijk toch ontslagen door het bestuur.
Hans Westerhof, destijds directeur opleidingen, poogde de taken van Wouters over te nemen en maakte het seizoen af.
4. Co Adriaanse seizoen 2000-2001 tot en met halverwege seizoen 2001-2002
Nadat Co Adriaanse vijf jaar lang hoofd opleidingen van Ajax was geweest onder Louis van Gaal, vertrok hij naar Willem II, waar hij aan de slag kon als hoofdtrainer. Nadat Wouters werd ontslagen, bereikten de Amsterdammers overeenstemming met Adriaanse om vanaf het seizoen 2000-2001 de coach van Ajax te worden.
Adriaanse was helemaal in zijn sas met de droombaan bij Ajax. Met uitspraken als “Hoger in Nederland dan Ajax, bestaat er niet”, stak Adriaanse zijn trots niet onder stoelen of banken. Toch was ook hem de druk noodlottig. Na het gewonnen duel met FC Twente besloot de net pas aangestelde algemeen directeur Arie van Eijden halverwege het seizoen 2001-2002 Adriaanse te ontslaan.
5. Ronald Koeman halverwege seizoen 2001-2002 tot en met februari 2005
Ronald Koeman stapte in december 2001 over van Vitesse naar Ajax om de ontslagen Co Adriaanse op te volgen. Onder Koeman beleefde Ajax, achteraf bezien, zijn beste periode in tijden. De nuchtere Groninger bereikte met Ajax diverse successen, waaronder de kwartfinale van de Champions League.
In het eerste seizoen presteerde Koeman optimaal. De titel en de beker werden gewonnen, waardoor de Amsterdammers sinds lange tijd weer de dubbel binnensleepten. Koeman gebruikte doorgaans een heldere tactiek en legde de nadruk op het voetbal.
Het seizoen daarop ontstond er wederom een conflict bij Ajax. Koeman kwam in botsing met Ahmed ‘Mido’ Hossam. De Egyptenaar hoefde niet meer op Koeman te rekenen en omgekeerd. Gelukkig voor Koeman kende Ajax goede prestaties, waardoor de vijfde colonne zich relatief rustig hield. Ajax haalde de kwartfinale van de Champions League. De Amsterdammers hadden zelfs bijna in de halve finale gestaan, maar een laat doelpunt van oud-Feyenoorder Jon Dahl Tomasson voorkwam die droom.
Het jaar daarop ging het niet zo goed meer tussen Koeman en Ajax. Na de verloren kwartfinale in de UEFA-Cup van AJ Auxerre (3-1) nam Koeman zelf ontslag bij de Amsterdammers. Ruud Krol en Tonny Bruins Slot namen zijn taken voor even over. Na een paar wedstrijddagen werd de nieuwe trainer aangesteld; Danny Blind.
6. Danny Blind maart 2005 tot en met seizoen 2005-2006
De komst van Danny Blind kwam in Amsterdam als een verrassing. Ajax had diverse kandidaten op het oog, waaronder Henk ten Cate en Martin Jol, maar aangezien beide trainers niet wilden komen werd Danny Blind aangesteld. De Zeeuw werkte tot dat moment als coach van de A1 van Ajax en moest de selectie in enkele dagen al klaarstomen voor de topper met PSV.
Zijn debuut tegen PSV liep uit op een regelrecht drama. De Amsterdammers verloren thuis met 0-4 en PSV deelde de lakens uit. In Amsterdam hield men het erop dat Blind nog even moest wennen. Ajax behaalde in het eerste seizoen geen enkele prijs. Ook het tweede seizoen onder Blind leek zonder prijs te worden besloten. Totdat Klaas-Jan Huntelaar van Heerenveen naar Ajax vertrok voor een bedrag van negen miljoen euro. The Hunter redde het seizoen voor Ajax door het winnende doelpunt in de blessuretijd van de Gatorade-Cup finale tegen PSV te maken, waar hij eerder ook al in de halve finale beslissend was geweest.
Drie dagen later kreeg Blind alsnog te horen geen toekomst te hebben als hoofdtrainer bij Ajax.
7. Henk ten Cate; juli 2006 tot ….?
Na weken speculaties heeft Ajax een nieuwe hoofdtrainer. Henk ten Cate verruilt zijn schaduwpositie bij Barcelona voor de spotlights van Amsterdam. Opvallend genoeg neemt de Amsterdammer Hennie Spijkerman mee als assistent. Vol verwachting kijken we uit naar de houdbaarheid van Ajax' nieuwe hoop voor de toekomst.
En Davidsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar is dan wel de enige die dat een beetje heeft, de rest durft niet zoveel![]()
Sneijder, Rosenberg, Heitinga, (Pienaar, Boukhari, Galasek) om maar wat voorbeelden te geven, dus volgens mij valt het wel mee. Het is wel zo dat men bij Ajax graag alles voetballend wil oplossen dus over het algemeen zijn het geen schoffelaars inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar is dan wel de enige die dat een beetje heeft, de rest durft niet zoveel![]()
Dan lees ik dat stukje vast met een andere kleur bril dan jij....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dit stukje laat wel mooi zien wat voor een kutclub Ajax toch ook eigenlijk is.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet, dus dagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
het gaat ook om simpele truucs .. zoals bij een corner effe je handen in je zij zetten zodat je meer ruimte kan maken voor jezelf of je medespeler die erin gaat komen. .. gewoon hele kleine dingen.. ipv je hand tegen een spit gewoon even erin knijpen in zijn rug.. geen scheids die dat ziet... kleine dingen om je tegenstander te manipuleren... naar achter lopen als spits en dan op iemand zijn tenen gaan staan..bewust ..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef koningdavid het volgende:
Met Davids hebben we genoeg voor het hele team
enquote:In de eerste helft van het seizoen werd Wouters door de eigen Ajax-aanhang op spreekkoren getrakteerd
quote:Geen wonder dat halverwege het seizoen de witte zakdoekjes te voorschijn kwamen.
Dat seizoen met Wouters was dan ook echt bedroevend, geen wonder dat er spreekkoren kwamen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef daaaaan het volgende:
Dat verwachtingspatroon moet maar eens bijgesteld worden. Het tijdperk v. Gaal is voorbij.
Ik doelde met name op :
[..]
en
[..]
Dat zijn inderdaad unieke situaties die uitsluitend bij Ajax plaatsvinden ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef daaaaan het volgende:
Dat verwachtingspatroon moet maar eens bijgesteld worden. Het tijdperk v. Gaal is voorbij.
Ik doelde met name op :
[..]
en
[..]
is maar goed dat je voor feyenoort ben waar het allemaal hossanna is. Daar waar ze helemaal geen reden hebben om trainers te ontslaan omdat niemand ooit nog met die club zal kunnen presteren. Ja mischien een amstel cupje.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat jullie in R'dam alles prima vinden moeten jullie weten, wij willen prestaties zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef daaaaan het volgende:
Ik doelde met name op :
[..]
en
[..]
Alleen met Blind afgelopen jaar vond ik dat de supporters heel mooi gereageerd hebben. Al kwam dat ook door de beker en het winnen van de play-offs.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef daaaaan het volgende:
Als Ten Cate met kerst 3e of 4e staat, komen hier de reacties : "Henk rot op" ook snel genoeg.
Maar gelukkig staan we met kerst geen 3e of 4equote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef daaaaan het volgende:
Als Ten Cate met kerst 3e of 4e staat, komen hier de reacties : "Henk rot op" ook snel genoeg.
Elke supporter wil prestaties zien, maar prestaties zijn er niet van de ene op de andere dag. Daar komt nog bij dat Ajax de afgelopen 2 jaar sowieso geen kampioen kon worden ivm Hiddink bij PSV, de CL winnen toch onmogelijk is voor ze.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat jullie in R'dam alles prima vinden moeten jullie weten, wij willen prestaties zien.
Wij willen gewoon prijzen dat jou club dat niet wil en genoeg neemt met plaats 3 of 4 kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef daaaaan het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef daaaaan het volgende:
Idd, we schaffen de competitie maar af, Ajax is toch de beste.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]. Je behoort dan ook gewoon 1e te staan met Ajax.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd, we schaffen de competitie maar af, Ajax is toch de beste.![]()
Tuurlijk wel joh, de play-offs zijn best haalbaar voor jullie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar gelukkig staan we met kerst geen 3e of 4e
Mee eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Davids en Stam hebben allebij hun beste dagen gehad. Dat betekend echter niet dat ze niet van grote waarde voor Ajax kunnen zijn. Ten eerste moet je het niveau van de eredivisie niet overschatten, ten tweede is alleen de ervaring en winnaarsmentaliteit die die twee mee brengen al ruimschoots voldoende om hun komst te verdedigen. Ik hoop dan ook dat we alle twee volgend jaar trots in het Ajax tenue op het veld zullen zien staan en dat Ajax weer gewoon de landstitel binnen sleept.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef DANILXL het volgende:
Iedereen doet hier alsof Davids nog een wereldklasse speler is, maar hij heeft ook zijn beste tijd gehad en volgens mij een teleurstellend seizoen gedraaid met enorm veel gele en rode kaarten...
en wat heeft feyennoord in de afgelopen 5 jaar gedaan?? 1 keer een uefa cup door mazzel gewonnen maar verder helemaaaaaaaaaaaaaal NIETS dus rot opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21schreef daaaaan het volgende:
[..]
Elke supporter wil prestaties zien, maar prestaties zijn er niet van de ene op de andere dag. Daar komt nog bij dat Ajax de afgelopen 2 jaar sowieso geen kampioen kon worden ivm Hiddink bij PSV, de CL winnen toch onmogelijk is voor ze.
Het maximaal haalbare was dus voorronde CL plus 1 of 2 bekers. Er is dus 'gepresteerd'.
Ah, dus de definitie van 'kutclub' is bij jou een club die weinig prijzen wint. Misschien doel ik wel op de supporters, de omgang met spelers en trianers, en het bestuur?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef WEST het volgende:
[..]
en wat heeft feyennoord in de afgelopen 5 jaar gedaan?? 1 keer een uefa cup door mazzel gewonnen maar verder helemaaaaaaaaaaaaaal NIETS dus rot op
Wouters kende een soortgelijk seizoen als dat Danny had qua prestaties. Maar Ajax eindigde het eerste half jaar onder Wouters op de 6e plek. De supporters wilde die zomer eigenlijk al een nieuwe trainer, hetgeen niet gebeurde. Wouters mocht door en maakte een dramatisch seizoen door. Daarnaast is Blind een Ajacied, en Wouters absoluut niet. Spelen in de kleur van de vijand, dan heb je een stuk minder krediet, en terecht. Judas is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat seizoen met Wouters was dan ook echt bedroevend, geen wonder dat er spreekkoren kwamen.
Ik quote: "He Goor, kankerbelg, kankerlul"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ah, dus de definitie van 'kutclub' is bij jou een club die weinig prijzen wint. Misschien doel ik wel op de supporters, de omgang met spelers en trianers, en het bestuur?
Moet je dan niet voor Barca of Chelsea worden? Of nee, voor OL , die worden elk jaar kampioen.
Laten we de playoffs dan wel nog spelen? Dan kunnen we tenminste nog winnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik quote: "He Goor, kankerbelg, kankerlul"
Ik quote: "Ruudje rot op"
Ik quote: "Fwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet" als lulring weer eens speelde
enz
Door geen kampioen te worden breng je Ajax ook schade toe. Kijk bij Feyenoord staan dingen als CL toch niet in de begroting dus daar heb je geen last van.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef daaaaan het volgende:
Goor wou de club trouwens schade toebrengen, dan mag het.
Ik heb geen witte zakdoekjes gezien dit jaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat was een groepje van een paar debielen. Die heb je overal. Bij Ajax is het halve stadion aan het fluiten en gezellig met witte zakdoekjes aan het zwaaien.
Goor wou de club trouwens schade toebrengen, dan mag het.
Ik zei ook dat ik het mooi vond hoe Blind gesteund en beschermt is door de supporters. Niet gewend van zo'n koude club.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb geen witte zakdoekjes gezien dit jaar
Je wilt dat hun stoppen met posten en nog lok je het uit in de laatste regel van je post daar heb je ook niets aan dan héquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef twi het volgende:
Ach jongens, we hebben die twee Feyenoord-pubers al genoeg waar voor hun troll-geld gegeven, laten we het nu maar gewoon over Ajax hebben. Zo'n subtopper uit Rotterdam doet er niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |