Dt zal ook best. MAar wie zegt dat een assistent als Van Hanegem ofzo dit niet had gekund dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Toch blijft het zo dan een Ronaldinho of van Bommel duidelijk aangegeven hebben dat ten Cate het beste in hen naar boven haalt...
Zal Zlatan dan echt terugkomen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:58 schreef Nega het volgende:
Ja, dit jaar moet het dan toch gaan gebeuren. Ik hoop dat Henk en Hennie er wat gaan van maken.
En dat Zlatan terug moet. Er was toch al een keer wat te doen geweest om zijn transfer?
maar dan moet je 4-3-3 spelen en kiezen tussen Huntelaar en Zlatan.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zal Zlatan dan echt terugkomen?
Dreamteam!![]()
Dan verhuur je Huntelaar aan AGOVV ofzo. Kan ie wat ervaring opdoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan moet je 4-3-3 spelen en kiezen tussen Huntelaar en Zlatan.....
Wil je hem terug als dit waar blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zal Zlatan dan echt terugkomen?
Dreamteam!![]()
Bron: AT5quote:Zlatan schopte stennis in opdracht
19-5-2006 Uit het onderzoek naar de malversaties van Moggi blijkt ook dat Ibrahimovic voor zijn vertrek bij Ajax ruzie heeft lopen maken op verzoek van de Juventusbaas. Dit om een vertrek te forceren.
In 2004 kwam Ibrahimovic, ondanks soms briljant spel, ook negatief in het nieuws. Hij ruziede met trainer Ronald Koemen en Rafael van der Vaart. De laatste maaide hij ook in een oefeninterland van achteren neer, waardoor Van der Vaart weken uitgeschakeld was.
Moggi, in een afgeluisterd gesprek: "Hij (Zlatan) heeft een geweldige ruzie gemaakt, die wel een beetje door ons is aangewakkerd. "
Huntelaar verkopen voor 30 miljoen, Trabelsi een 3 miljoen euro contract aanbieden. En 3/4 uberspelers halenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan verhuur je Huntelaar aan AGOVV ofzo. Kan ie wat ervaring opdoen.
Zlatan verkopen voor 30 miljoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:07 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Huntelaar verkopen voor 30 miljoen, Trabelsi een 3 miljoen euro contract aanbieden. En 3/4 uberspelers halen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zlatan verkopen voor 30 miljoen.100 miljoen
Zlatan heeft bij Juventus ook niet meer het krediet dat hij heeft gehad. Start regelmatig op de bank en gaat ook zeker geen 30 miljoen opbrengen.quote:
Eens. Ik vond bij AJAX al dat hij veel en veel te veel kansen nodig had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zlatan heeft bij Juventus ook niet meer het krediet dat hij heeft gehad. Start regelmatig op de bank en gaat ook zeker geen 30 miljoen opbrengen.
Bij Juventus heeft hij laten zien een briljante, maar ook vrij beperkte voetballer te zijn.
Dat ophemelen destijds was dan ook overdreven. Dat wat een spits moet doen (scoren) deed hij niet genoeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Eens. Ik vond bij AJAX al dat hij veel en veel te veel kansen nodig had.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef Robar het volgende:
Liever Huntelaar dan Zlatan als je het mij vraagt . . .
Klinkt op zich niet verkeerd. Ze hebben een gedreven man als assistent genomen, kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
HEN-NIE Spijkerman JA LALALALAAAA
HEN-NIE Spijkerman JAAAAAAAAA LALALALALALAA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |