Nee dan zitten ze niet fout nee, maar op de radio zeiden ze dat de Italiaanse politie vermoede dat een gedeelte van Ibrahimovic zwart aan ajax is betaald.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook niet dat dit een probleem wordt, Juve zit in de shit. Als ze Ajax bij de transfer voorhouden dat alles pluis is en het geld overgemaakt wordt dan zit Ajax niet fout natuurlijk.
is toch niet mee gezegt dat ajax er vanaf wist?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze niet fout nee, maar op de radio zeiden ze dat de Italiaanse politie vermoede dat een gedeelte van Ibrahimovic zwart aan ajax is betaald.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben je ook een kortzichtige kneus
Ow dus als jij geld van je baas in je handen krijgt gedruk zonder loonstrookje of iets, dan weet jij niet of het zwart of wit isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is toch niet mee gezegt dat ajax er vanaf wist?
Die lui hebben idd geen verstand van geld en geldzakenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft weinig met economie te maken?
Ja en zij kunnen natuurlijk in de administratie van Ajax en Juve kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel, hier op stage hebben we in de pauze het met een paar economen over gehad. Jij stomme neus zou die lui hier nou ff voor gek verklaren
![]()
Nee, maar er werd gezegt dat Ibrahimovic waarschijnlijk gedeelte lijk zwart is betaald zonder dat de belasting er van wist. Als dat zo is zijn ze de sjaak, want dan weet ajax er dus wel wat vanaf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:49 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja en zij kunnen natuurlijk in de administratie van Ajax en Juve kijken![]()
hoe denk je dat het gaat bij een transfer... dat je gewoon een loonstrookje krijgtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow dus als jij geld van je baas in je handen krijgt gedruk zonder loonstrookje of iets, dan weet jij niet of het zwart of wit is![]()
de italiaanse belasting natuurlijk....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, maar er werd gezegt dat Ibrahimovic waarschijnlijk gedeelte lijk zwart is betaald zonder dat de belasting er van wist. Als dat zo is zijn ze de sjaak, want dan weet ajax er dus wel wat vanaf.
Het gaat er toch niet om hoe Juve aan het geld komt? Het gaat erom hoe het is gegaan tussen ajax en Juve.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoe denk je dat het gaat bij een transfer... dat je gewoon een loonstrookje krijgtof dat er geld op een rekening overgemaakt word? ik denk het laatste.... kan je dan zien hoe het geld op de rekening is gekomen bij Juve? Euh... nee, want je kan alleen je eigen rekening en boekhouding controleren....
ga dat maar eens navragen bij je economievriendjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om hoe Juve aan het geld komt? Het gaat erom hoe het is gegaan tussen ajax en Juve.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ga dat maar eens navragen bij je economievriendjes
Denk dat het voor Ajax beter is, kan het bestuur mooi aftreden zoals het in de politiek ook gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ajax dat zwarte geld aangenomen heeft zijn ze de sjaak![]()
Gaat gewoon over ajax hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef tha_dark het volgende:
Hoe krijgt D-K het toch elke keer weer voor elkaar om een Ajax topic te verkloten zonder een x een flinke ban aan zijn broek te krijgen?
dag dirkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kansloze aap. De discussie niet kunnen winnen, en het dan ineens over een andere boeg gooien. Ik ga er niet meer op in
![]()
Hou je weer even op met schelden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kansloze aap. De discussie niet kunnen winnen, en het dan ineens over een andere boeg gooien. Ik ga er niet meer op in
![]()
En als we nou allemaal gewoon over Ajax en niet over Dirk Kuijt gaan beppen is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:58 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zie D-K met intervallen van 7 dagen steeds weer terugkomen. Hoe komt dat toch?
Ik had het toch gewoon over ajax?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als we nou allemaal gewoon over Ajax en niet over Dirk Kuijt gaan beppen is er niets aan de hand.
meer over AJAX, minder over die oude trol uit Torino.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als we nou allemaal gewoon over Ajax en niet over Dirk Kuijt gaan beppen is er niets aan de hand.
quote:
Hoezo? Hij heeft het gewoon over Ajax-gerelateerde zaken. Jullie blijven er aandacht aan schenken, gun je hem die aandacht niet en je zult hem hier nooit meer zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kom D-K maakt zichzelf weer volkomen belachelijk... bestaan er ook nog dingen als een permban voor wederkerend trollen?
Wat betekent wederkerend volgens jou?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kom D-K maakt zichzelf weer volkomen belachelijk... bestaan er ook nog dingen als een permban voor wederkerend trollen?
lees jij zijn posts wel eens?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft het gewoon over Ajax-gerelateerde zaken. Jullie blijven er aandacht aan schenken, gun je hem die aandacht niet en je zult hem hier nooit meer zien.
Ja, en jij was de eerste die begon te schelden.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat ben je ook een kortzichtige kneus
weerkeren moet dat zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat betekent wederkerend volgens jou?![]()
Waarom ga je er nou nog op in als ik gevraagd heb over Ajax te praten en niet over een user? Jullie doen het echt zelf hoor. Djees.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ja, maar... ja, maar...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, en jij was de eerste die begon te schelden.
[..]
Omdat het elke keer hetzelfde geouwehoer is met die gozer, maar elke keer weer een kans krijgt en jij als modje daar eens aandacht aan moet geven. Pak het probleem bij de wortel, en niet bij de bladeren.... Maar goed joh wat jij wilt... ik zal me dr niet meer druk om maken...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom ga je er nou nog op in als ik gevraagd heb over Ajax te praten en niet over een user? Jullie doen het echt zelf hoor. Djees.
is trouwens nog niet officieelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me vertrouwen gaat alweer gelijk achteruit nu ik hoor dat Spijkerman assistent is![]()
Please man. Wat weet jij nou helemaal van hem. Wat een verotte instellingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat hij uberhaupt genoemt word is al een schande![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |