Oorspronkelijk was een domper een metalen hoedje waarmee de kaarsen werden gedoofd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh LIenekien, jij weet dit vast wel, of kan het iig in een handomdraai vinden: waar komt 'domper' eigenlijk vandaan??
Wel een mooi woord, domper
Dat ze dat allemaal weet, he!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was een domper een metalen hoedje waarmee de kaarsen werden gedoofd.
Ik had de laatste post hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, ik heb moeite in mijn OP gestopt hoor
Is al lang klaar ouwe brombeer (ja, waar is Ollie eigenlijk??)quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, AR, ga eens aan het werk.
Ga jij nu modjes tegenspreken???quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat telt toch niet hier? Het is hier toch altijd hopen dat iemand een nieuwe opent?
Te laat, slotje, opgelost!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe krijg ik 'post' en 'slotje' gerijmd
Begin maar met Aquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie? Ollie wie?
Het schijnt dat ik er vandaag recalcitrant genoeg voor ben!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ga jij nu modjes tegenspreken???
Is ze verdwaald in alle 58 nieuwe LPT's misschien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien?
Dat zoekt ze op, denk ik. Maar daar is ze wel goed in.quote:
Als je er niet snel mee ophoud ga ik Isa roepenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik er vandaag recalcitrant genoeg voor ben!![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je er niet snel mee ophoud ga ik Isa roepen
En ik ga ondertussen slapen
Jij slaapt onder je bureau waar de pc op staat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik val gewoon neer, als ik naar bed ga.
Desnoods.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij slaapt onder je bureau met computer?
Hey, zo heb ik mijn naam lang niet gezien!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef Lienekien het volgende:
Trusten, Da Mart.
O, de spatie was een foutje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, zo heb ik mijn naam lang niet gezien!
Nou nee, die spatie hoort er eigenlijk in hoor... alleen mocht dat niet van Fok!quote:
Was je kapot dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ik had al bijgelezen voordat ik reageerde. Ik was mezelf aan het maken.
Ja, maar mijn hoofd klopt niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
En? Ben je inmiddels af, wyccie?
Hoe ziet ze eruit?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Nee, mijn ideale ik.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Can you heal us, Holy Man?
quote:
Als de woorden Lordi en winnen in je post voorkomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Mag ik even iets over het Songfestival zeggen?
Nou, liever niet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Waar staat die op?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
![]()
Ik vind zijn versie van I'd Rather Go Blind zo goed.
Als je wilt zeggen dat het een grote onzinnige blèrwedstrijd is, die Nederland nooit zal winnen omdat we te weinig buurlanden hebben die een wit voetje bij ons willen halen, dan mag het!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik wou het al zeggen. Die heb ik nog steeds niet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Fly on the wall.
http://www.codewarrior.nl/dwerg/mp3/Track%20No06.mp3
Ik luister.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Fly on the wall.
http://www.codewarrior.nl/dwerg/mp3/Track%20No06.mp3
Ga je nog een opmerking maken over de kleding van de deelneemsters? Of het totale gebrek daaraan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat de liedjes dit jaar erg slecht zijn, veel gebler.
Monaco zingt vals. Zelfs ík kan dat horen.
Ja, mooi he? Hij heeft natuurlijk ook een geweldige stem.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik luister.![]()
Well een beetje verdrietig.
Hij komt deze zomer naar Pinkpop en North Sea Jazz. Pinkpop is me te ver en North Sea te duur.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Hij heeft natuurlijk ook een geweldige stem.
Nee, volgens mij is dat het. En Pinkpop op zaterdag, meen ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet eens naar de tv gekeken. Geen kleding gezien. Alleen Treble: te veel wapperende dingen, zowel kleding als haar.
Paul Weller op Pinkpop?![]()
En hopelijk Parkpop ook?
Yep. Zaterdag ook Placebo. En Nelly Furtado. En Kaiser Chiefs. En Dresden Dolls. Mijn broertje gaat wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
En Pinkpop op zaterdag, meen ik.
Ach, dit is MUZ niet. Anders was mijn linkje nu ook al weg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Dwerg, ik moet een bekentenis doen. Ik blijk Fly on the Wall ooit te hebben gedownload, maar was 't vergeten.![]()
Oh ja, dank je. Ik was er zelf bij. Zoiets is nog best te doen. 1 dag, lekker dichtbij. Kan ik lekker in mijn eigen bed slapen, in plaats van in een tentje met zand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:00 schreef dwerg het volgende:
Rock In Park.
Ik had Cave al veranderd in Drake.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
Nick Cave! Zijn b-sides and rarities kan ik nergens meer vinden, en daar staat zo'n leuke versie van Black Betty op.
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik had Cave al veranderd in Drake.
Ik zei Cave maar bedoelde Drake.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ze zei Nick Drake. Ik denk aan Nick Cave. En wat bedoel jij Do2?
Dát heb ik nu begrepen.quote:
Doe dat!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nu maar even iets van die Drake downloaden.
Dat is nou al de tweede of derde keer dat je dacht dat ik dood was, Do-2. Ik hoop dat de wens niet de vader van de gedachte is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is naast mooie muziek ook deprimerende muziek, he.
Dat je het weet.
Wat gebruik je?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Het wil niet lukken.
I beloof je dat ik, als ik dood ben, het even op Fok kom melden. In de hoop dat dat je gemoedsrust ten goede zal komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga altijd van het ergste uit, Ollie.
Het zal de muziek zijn.
Ik dacht even dat je bedoelde wat voor drugs....quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat gebruik je?
Dat zal 't zeker.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
I beloof je dat ik, als ik dood ben, het even op Fok kom melden. In de hoop dat dat je gemoedsrust ten goede zal komen.
Kazaa?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde wat voor drugs....![]()
Kazaa L
Heeft Paul Weller ook gecoverd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kom je nu eigenlijk bij 'Black Sheep Boy', Lienekien?
Als ik ook maar enigszins ruimte zie om mijn beloftes na te komen, dat doe ik dat vooralsnog zeker!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat zal 't zeker.
En je lijkt me iemand die zijn beloftes wel nakomt.
Ik twijfel daar geen moment aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als ik ook maar enigszins ruimte zie om mijn beloftes na te komen, dat doe ik dat vooralsnog zeker!
We schijnen het leuk te vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Dit is trouwens wel een vreselijk beppend oudehoer-topic geworden, is het niet? Men lult hier sneller dan het licht over niks, zo lijkt het wel.
Dat is wel de intentie, inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Dit is trouwens wel een vreselijk beppend oudehoer-topic geworden, is het niet? Men lult hier sneller dan het licht over niks, zo lijkt het wel.
Ja, sorry. Het wordt tijd dat iemand irc uitvindt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Oh, sorry. Dat is Studio 150. Ik bedoel de cover-cd die bij de drie cd-box Fly On The Wall zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Die met de covers is toch die getiteld naar de studio waar het is opgenomen?
Dat is Studio 150, Fly on the Wall is eerder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Die met de covers is toch die getiteld vernoemd is naar de studio waar het is opgenomen?
Je hebt smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb alleen Days of speed. En eentje van The Jam, en Style Council.
Ik zeg Wild Wood, Stanley Road of As Is Now.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb alleen Days of speed. En eentje van The Jam, en Style Council.
Hm, daar komen maar rellen met neukende beesten van, dwerg. En dat zou niemand willen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het wordt tijd dat iemand irc uitvindt.
Nou en of.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken alleen Wild Wood. En da's een goeie.
Welterusten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef dwerg het volgende:
Ik vind Stanley Road beter, Our Favourite Shop de beste van The Style Council, en nu ga ik pitten.
Ja maar PAUL WELLER!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, verdomme...Hou er eens mee op, mensen.
Ik moet nog zo ontzettend veel muziek van mezelf beluisteren.
Oui,quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
SoulSeek?
Heb je SoulSeek?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:38 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Ik heb er niet zoveel Paul Weller op staan.
Maar dan weet je hoe ik heet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Email je SoulSeek-naam dan maar...
Dat is een strikvraag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
We weten toch al dat je Lien heet?
Ja, ik heb gemaild hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien?
Of je stuurt mij jouw naam en ik voeg je toe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu moet ik nog zien te achterhalen hoe je iemand ook alweer opzoekt op SoulSeek...
Check.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je stuurt mij jouw naam en ik voeg je toe.
Godsamme.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe achterhaal je ook alweer wat je naam is?
Waarom zou je? Ga gewoon lekker laat naar bed als je daar zin in hebt. Eens in de zoveel tijd slaap je een nachtje bij en je kunt er weer een hele tijd tegen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Shit, 't is weer te laat. Ik moet leren vroeg te slapen.
amenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ga gewoon lekker laat naar bed als je daar zin in hebt. Eens in de zoveel tijd slaap je een nachtje bij en je kunt er weer een hele tijd tegen.
Van vroeg slapen is nog nooit iemand gelukkig geworden, volgens mij.
Ga dan niet op dat kantoor zitten!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga jij maar eens acht uur op kantoor zitten met te weinig slaap. Daar word je ook niet gelukkig van.
Dat valt wel mee toch? Als je eens in de zoveel tijd bijslaapt, kun je best een weekje toe met zes uur per nacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga jij maar eens acht uur op kantoor zitten met te weinig slaap. Daar word je ook niet gelukkig van.
Ja, 6 uur!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Als je eens in de zoveel tijd bijslaapt, kun je best een weekje toe met zes uur per nacht.
En anders moet je doen wat ik voor mijzelf het verstandigst vond: zelfstandig worden. Kun je werken wanneer jij dat wilt.
Op wat voor kantoor werk jij dat je er vóór kwart over zeven uit moet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, 6 uur!Daar zou het dus nu al te laat voor zijn om dat nog te halen.
En zelfstandig zijn, dan heb je nooit vrije tijd.
Een kantoor waar ik om half negen begin, en dan graag fris en met ontbijt achter de kiezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Op wat voor kantoor werk jij dat je er vóór kwart over zeven uit moet?
En als je zelfstandig bent, heb je juist wel veel vrije tijd. Als je uurtarief maar hoog genoeg is.
Naarrrrr bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet morgen om half 9 op school zijn.te vroeg
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Een kantoor waar ik om half negen begin, en dan graag fris en met ontbijt achter de kiezen.
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kom net van de film. Ik wil nog niet![]()
Please mag ik nog even opblijven![]()
Zielig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Wéét ik niet, maar ze hinkepoot hinkepinkt.![]()
Dank je wel. Je bent de tofste moeder van heel Nederlandquote:
Volgens mij niet. Ja, oké, je verschuift je dagritme. Maar er zijn nu eenmaal mensen die 's avonds beter functioneren dan 's ochtends vroeg. Ik denk dat bedrijven er niet eens zo stom aan zouden doen als ze hun medewerkers die vrijheid zouden geven. Daar konden ze nog wel eens veel productiever van worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.![]()
Knuffelen doe ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Zielig.
Binnenhouden en veel knuffelen. (Niet echt doktersadvies, maar het kan nooit kwaad.)
Ja, dat is een roeping die ik mis.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dank je wel. Je bent de tofste moeder van heel Nederland![]()
![]()
Ik was een enorm avondmens, leefde soms meer 's nachts dan overdag. Vond het al vroeg als we om 1 uur 's middags college hadden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ja, oké, je verschuift je dagritme. Maar er zijn nu eenmaal mensen die 's avonds beter functioneren dan 's ochtends vroeg. Ik denk dat bedrijven er niet eens zo stom aan zouden doen als ze hun medewerkers die vrijheid zouden geven. Daar konden ze nog wel eens veel productiever van worden.
Maar goed, de vroeg-op-dictatuur heerst nog steeds, dus voorlopig is het vechten tegen de bierkaai.
Lekker slapen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali oogjes vallen dicht.
Ik denk dat ik toch maar ga slapen mams![]()
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik het me kan veroorloven om laat op te blijven zonder daar problemen van te ondervinden. Dus voorlopig hoef ik niet te wennen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Lienekien het volgende:
Maar nu weet ik dat eigenlijk alles wel went.
Volgens mij ben ik nog als enige over. Kijk, dat mis jíj nou overdag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik het me kan veroorloven om laat op te blijven zonder daar problemen van te ondervinden. Dus voorlopig hoef ik niet te wennen.
Gelukkig maar, want ik heb altijd het gevoel dat ik iets mis als ik vroeg naar bed ga. (Dat is trouwens inmiddels alweer zó lang geleden dat ik me de nacht niet kan herinneren dat ik vóór 1 uur naar bed ging.)
Hebben meer mensen dat? Het gevoel dat ze iets missen als ze op tijd gaan slapen?
Respons. Ja, dat is inderdaad ook wel fijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij ben ik nog als enige over. Kijk, dat mis jíj nou overdag.![]()
En de lelijkerds mogen blijven slapenquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er trouwens weer vandoor. De plicht roept. School.dus.
Doei Erikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er trouwens weer vandoor. De plicht roept. School.dus.
Ben je ook laat naar bed gegaan dan??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi AR, ik ben het vermogen verloren om vroeg op te staan.![]()
En hoe werkt dat in de praktijk??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag lekker zelf weten wanneer ik wat en hoeveel doe.
Lientje, Stientje, ik vond het wel amusant.quote:
Nee, in principe is media meervoud van medium.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat dus zo te denken, en toen bedacht ik me opeens dat de zin "de media schenkt er geen aandacht aan" eigenlijk niet klopt, aangezien "media" meervoud is...
Of denk ik nu iets heel erg vreemds![]()
.
Op jou kan je bouwen, Erik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, Do-2!
Wat hebben we daar nu aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 15 minuten, dan moet ik weer weg.
Dus als jullie iets te melden hebben, moet je het nu doen.
Tot vanavond dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Sorry DO2, vanavond heb ik wel weer tijd
Ik bezwijk onder flats en andere hoogbouwquote:
Dan gaan we voor de bungalows, Erik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bezwijk onder flats en andere hoogbouw.
Dat is goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan gaan we voor de bungalows, Erik.
Ja, misschien werkt ze niet goed onder tijdsdruk en krijg je je antwoord alsnog te laat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
De klok tikt, he.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn Van Dale weggedaan. Het is een pauperwoordenboek.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn Van Dale weggedaan. Het is een pauperwoordenboek.
Ik weet het, weggegooid geld. Maar nu zijn de schellen mij van de ogen gevallen.quote:
Ik mag zo nog 2 uurtjes werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef Lienekien het volgende:
Waar moet je heen?
En niet de enige. Maar goed, beter hier dan buiten los laten lopen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die is gek en gevaarlijk.
Ja, het leven is soms hard.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, je mág je VanDale niet wegdoen, want dan klopt mijn hele wereldbeeld niet meer. Lienekien en haar onuitputtelijke VanDale, een constante in het leven.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef Augustina het volgende:
En dan is het mooi geweest. Verdomme, wat is het dan mooi geweest.
Je zat niet in Boer zoekt vrouw. Ik zag tulpen en dacht even: Hé! Maar nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
En niet de enige. Maar goed, beter hier dan buiten los laten lopen.
Maar soms ook heel lekker zachtquote:
Veel plezier nog.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was het dan.
Ik groet u en u en u.
Doei he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was het dan.
Ik groet u en u en u.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
Je zat niet in Boer zoekt vrouw. Ik zag tulpen en dacht even: Hé! Maar nee.
Natuurlijk, niet geschoten is altijd mis. Ik schrijf ze allemaal, behalve die fruitteler/kippenboer.quote:
Heeft die het gecombineerde beroep fruitteler/kippenboer?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
die fruitteler/kippenboer.
Dat is waarschijnlijk waarom hij die kippen mooi overzichtelijk in een legbatterij heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Heeft die het gecombineerde beroep fruitteler/kippenboer?
Dan moet je je kop er wel goed bij houden, anders kon dat nog wel eens heel verkeerd aflopen.
Er is nog maar één uitzending geweest. Nu mogen de dames gaan schrijven en dat begint in september (meen ik) de serie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg "boer zoekt vrouw" niet.
Ooit zag ik een stukje van de Belgische versie, een paar weken later las ik in een vakblad (ja, sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg "boer zoekt vrouw" niet.
Dus het houdt je wel bezig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ooit zag ik een stukje van de Belgische versie, een paar weken later las ik in een vakblad (ja, sorry) dat ze deelnemers zochten voor de Nederlandse versie, en toen opende ik Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |