Op jou kan je bouwen, Erik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, Do-2!
Wat hebben we daar nu aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 15 minuten, dan moet ik weer weg.
Dus als jullie iets te melden hebben, moet je het nu doen.
Tot vanavond dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Sorry DO2, vanavond heb ik wel weer tijd
Ik bezwijk onder flats en andere hoogbouwquote:
Dan gaan we voor de bungalows, Erik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bezwijk onder flats en andere hoogbouw.
Dat is goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan gaan we voor de bungalows, Erik.
Ja, misschien werkt ze niet goed onder tijdsdruk en krijg je je antwoord alsnog te laat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
De klok tikt, he.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn Van Dale weggedaan. Het is een pauperwoordenboek.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn Van Dale weggedaan. Het is een pauperwoordenboek.
Ik weet het, weggegooid geld. Maar nu zijn de schellen mij van de ogen gevallen.quote:
Ik mag zo nog 2 uurtjes werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef Lienekien het volgende:
Waar moet je heen?
En niet de enige. Maar goed, beter hier dan buiten los laten lopen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die is gek en gevaarlijk.
Ja, het leven is soms hard.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, je mág je VanDale niet wegdoen, want dan klopt mijn hele wereldbeeld niet meer. Lienekien en haar onuitputtelijke VanDale, een constante in het leven.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef Augustina het volgende:
En dan is het mooi geweest. Verdomme, wat is het dan mooi geweest.
Je zat niet in Boer zoekt vrouw. Ik zag tulpen en dacht even: Hé! Maar nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
En niet de enige. Maar goed, beter hier dan buiten los laten lopen.
Maar soms ook heel lekker zachtquote:
Veel plezier nog.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was het dan.
Ik groet u en u en u.
Doei he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was het dan.
Ik groet u en u en u.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef Lienekien het volgende:
Je zat niet in Boer zoekt vrouw. Ik zag tulpen en dacht even: Hé! Maar nee.
Natuurlijk, niet geschoten is altijd mis. Ik schrijf ze allemaal, behalve die fruitteler/kippenboer.quote:
Heeft die het gecombineerde beroep fruitteler/kippenboer?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:34 schreef Lienekien het volgende:
die fruitteler/kippenboer.
Dat is waarschijnlijk waarom hij die kippen mooi overzichtelijk in een legbatterij heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Heeft die het gecombineerde beroep fruitteler/kippenboer?
Dan moet je je kop er wel goed bij houden, anders kon dat nog wel eens heel verkeerd aflopen.
Er is nog maar één uitzending geweest. Nu mogen de dames gaan schrijven en dat begint in september (meen ik) de serie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg "boer zoekt vrouw" niet.
Ooit zag ik een stukje van de Belgische versie, een paar weken later las ik in een vakblad (ja, sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik volg "boer zoekt vrouw" niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |