Maar dan weet je hoe ik heet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Email je SoulSeek-naam dan maar...
Dat is een strikvraag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
We weten toch al dat je Lien heet?
Ja, ik heb gemaild hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien?
Of je stuurt mij jouw naam en ik voeg je toe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu moet ik nog zien te achterhalen hoe je iemand ook alweer opzoekt op SoulSeek...
Check.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je stuurt mij jouw naam en ik voeg je toe.
Godsamme.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe achterhaal je ook alweer wat je naam is?
Waarom zou je? Ga gewoon lekker laat naar bed als je daar zin in hebt. Eens in de zoveel tijd slaap je een nachtje bij en je kunt er weer een hele tijd tegen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Shit, 't is weer te laat. Ik moet leren vroeg te slapen.
amenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ga gewoon lekker laat naar bed als je daar zin in hebt. Eens in de zoveel tijd slaap je een nachtje bij en je kunt er weer een hele tijd tegen.
Van vroeg slapen is nog nooit iemand gelukkig geworden, volgens mij.
Ga dan niet op dat kantoor zitten!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga jij maar eens acht uur op kantoor zitten met te weinig slaap. Daar word je ook niet gelukkig van.
Dat valt wel mee toch? Als je eens in de zoveel tijd bijslaapt, kun je best een weekje toe met zes uur per nacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga jij maar eens acht uur op kantoor zitten met te weinig slaap. Daar word je ook niet gelukkig van.
Ja, 6 uur!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Als je eens in de zoveel tijd bijslaapt, kun je best een weekje toe met zes uur per nacht.
En anders moet je doen wat ik voor mijzelf het verstandigst vond: zelfstandig worden. Kun je werken wanneer jij dat wilt.
Op wat voor kantoor werk jij dat je er vóór kwart over zeven uit moet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, 6 uur!Daar zou het dus nu al te laat voor zijn om dat nog te halen.
En zelfstandig zijn, dan heb je nooit vrije tijd.
Een kantoor waar ik om half negen begin, en dan graag fris en met ontbijt achter de kiezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Op wat voor kantoor werk jij dat je er vóór kwart over zeven uit moet?
En als je zelfstandig bent, heb je juist wel veel vrije tijd. Als je uurtarief maar hoog genoeg is.
Naarrrrr bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet morgen om half 9 op school zijn.te vroeg
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Een kantoor waar ik om half negen begin, en dan graag fris en met ontbijt achter de kiezen.
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet handig. Je moet gewoon afdwingen dat je om tien uur wilt beginnen.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik kom net van de film. Ik wil nog niet![]()
Please mag ik nog even opblijven![]()
Zielig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Wéét ik niet, maar ze hinkepoot hinkepinkt.![]()
Dank je wel. Je bent de tofste moeder van heel Nederlandquote:
Volgens mij niet. Ja, oké, je verschuift je dagritme. Maar er zijn nu eenmaal mensen die 's avonds beter functioneren dan 's ochtends vroeg. Ik denk dat bedrijven er niet eens zo stom aan zouden doen als ze hun medewerkers die vrijheid zouden geven. Daar konden ze nog wel eens veel productiever van worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef Lienekien het volgende:
Dat is alleen maar verschuiven van het probleem, hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |