Marokkanen zijn op hun beurt wel weer beter geintegreerd dan Turken volgens het integratierapport. Op punten als werk en onderwijs deden ze het beter. En Drugscriminaliteit is echt niet een jointje roken op een openbare plek hoor als je dat dachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant inderdaad, maarja het is voor christelijke autochtonen natuurlijk moeilijker om te ageren op het geloof van Antilianen (christelijk) dan tegen moslims.
Drugscriminaliteit vind ik geen criminaliteit, want het gedoogbeleid is gewoon krom en kan legaal worden. Das hetzelfde als orale seks illegaal is, oh oh oh.
Je ziet hier wel dat Marokkanen op de "irritatie-criminaliteit" erg hoog scoren. Evenals terrorisme, dat veelal door Marokkanen begaan wordt, want Turken zijn vrij westers en Marokkanen niet.
Drugs gerelateerde criminaliteit he.. o.a. het jatten van autoradio's e.d.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Drugscriminaliteit vind ik geen criminaliteit
Dat doen autochtonen toch veel, met de belasting frauderenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:05 schreef gelly het volgende:
vermogensdelict als in fraude ?
Is volgens mij gewoon een juridisch woord voor het Hebreeuwse woord jatten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:05 schreef gelly het volgende:
vermogensdelict als in fraude ?
Lekker boeiend dat laatste. Hulde voor alle bolletjesslikkers, kunnen we hier tenminste genieten van cokequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn op hun beurt wel weer beter geintegreerd dan Turken volgens het integratierapport. Op punten als werk en onderwijs deden ze het beter. En Drugscriminaliteit is echt niet een jointje roken op een openbare plek hoor als je dat dacht![]()
Erger nog, autochtonen (en Schatje) maken zich frequenter dan allochtonen schuldig aan het kijken naar het Songfestival, Talpa en TROS.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen autochtonen toch veel, met de belasting frauderen?
Das voor 80% een gevolg van het illegaal maken van drugs.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Drugs gerelateerde criminaliteit he.. o.a. het jatten van autoradio's e.d.
Je denkt dat als het legaal is drugsverslaafde mensen ineens wel geld hebben om te voorzien in hun behoefte ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Das voor 80% een gevolg van het illegaal maken van drugs.
Amerikaanse Bud is zoals Nederlandse Oranjeboom.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Autodidact het volgende:
Duitsers motten Amerikaans bier niet
En terecht.
Mensen kunnen best relatief normaal functioneren als drugs niet illegaal waren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat als het legaal is drugsverslaafde mensen ineens wel geld hebben om te voorzien in hun behoefte ?
Het effect verandert dan ook ineens ? Interessant.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen kunnen best relatief normaal functioneren als drugs niet illegaal waren.
Dat zeker. Drugsgebruikers komen vooral in het nauw omdat het illegaal en niet legitiem is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Het effect verandert dan ook ineens ? Interessant.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Autodidact het volgende:
I'm Autodidact and I approve this message"
Islamophobia
Welke vrijheid? Dat je AT&T mag aanklagen als ze illegaal miljoenen telefoongegevens hebben doorgespeeld aan de National Spying Agency?quote:[..]
We will be forced to draw a line against evil somewhere, whether at our own doorsteps or in the desert sands of the Middle East. For the sake of our loved ones and the sake of freedom, we must never let evil committed to destruction and domination prevail anywhere in our world."
[..]
Raad de drugsmisbruiker.quote:Kijk tot zover, klinkt het zo gek nog niet, een gehate president die wordt neergeschoten door een moeder van 2 overleden militairen. Het absolute vreemde is dat deze droom zeer realistisch in de vorm van een visioen kwam. Ik was de dagen daarvoor zenuwachtig en heb zeker een lange tijd in de vorm van een paar dagen niet tot nauwelijks geslapen.
James Robison, het enge is dat televangelisten daar serieuze macht en miljoenen luisteraars hebben, waarvan eentje (Pat Robertson) bijna president werd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Welke vrijheid? Dat je AT&T mag aanklagen als ze illegaal miljoenen telefoongegevens hebben doorgespeeld aan de National Spying Agency?
Dit wist ik trouwens nietquote:In 1956 Robertson was "led to faith in Christ" by Dutch missionary Cornelius Vanderbreggen
Opgegeten door een hond.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar is Maarten?
Zoals er geen bewijs is dat Achmadinejad's uitlatingen over de vernietiging van de staat Israel etc. verkeerd vertaald zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:04 schreef Yildiz het volgende:
Apart, 3 'fake' berichten in NWS.
http://forum.fok.nl/topic/859629
"Iran stelt herkenningstekens voor niet-moslims verplicht"
Maffe malloten meppen mompelende man tot moes
Met fake doel ik op, de bron is er niet, of niet betrouwbaar. Erg apart om te zien hoe snel met zoiets voor 'waar' aanneemt. Heeeel apart.
Misschien zal ik dat ooit nog eens doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:30 schreef Autodidact het volgende:
Of je vergelijkt even appels met peren....
Een nogal mager stukje tekst en de conclusie is geheel uit de lucht gegrepen. Ik ben blij dat de "islamofobie is foutquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Autodidact het volgende:
I'm Autodidact and I approve this message"
Islamophobia
Hier ben ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar is Maarten?
Daarvan is nog slechts eentje openquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals er geen bewijs is dat Achmadinejad's uitlatingen over de vernietiging van de staat Israel etc. verkeerd vertaald zijn?
Sterk... nieuw inzicht.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Deze bevinding leek me niet eens zo onlogisch.
Precies.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
Sterk... nieuw inzicht.
Je kent dat wel als je in vervoering bent van een klassiek stuk thuis op de bank dat je de dirigentgebaren maakt.
Luchtdirigentie ? Variatie op Luchtgitaar spelen.
En de dirigent is ook de absolute maestro van de gang en zo zag H. zixhzelf ook..
De bezielende dirigent voor de massa, heftig inspirerend, de haarlokken vliegen van links naar rechts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |