abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38002001
Grappig landje:

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/nc.html
quote:
New Caledonia has about 25% of the world's known nickel resources.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:00:46 #127
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38002102
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Grappig, ik had ooit een topic geopend over een gesloten Arena met een kunstmatig hoog zuurstof gehalte. En hoe dat de sportprestaties zou bevorderen.
het Bengaals vuur ZEKER
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:01:24 #128
61891 zakjapannertje
rijksmonument
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:08:31 #129
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38004740
Colbert Report van gisteren (torrent), op het laatst een stukje over een beer die een aap opeet. "Alshtoeblieft" .

(hij zit altijd te zeuren over z'n angst voor beren)
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:44:24 #134
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38005423
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:40 schreef pberends het volgende:
Wilders bij Raymann is Laat .
Tante Es geeft geschiedenisles over Limburg en Suriname in het Koninkrijk
pi_38010940
quote:
Hofstadgroep bedankt Zembla voor ‘waarheid’ over Hirsi Ali

AMSTERDAM - Vier jonge mannen meldden zich donderdagmiddag bij de balie van de VARA in Hilversum met een bloemetje voor de redactie van het documentaireprogramma Zembla. Op een kaartje wordt Zembla bedankt voor de mooie uitzending over Ayaan Hirsi Ali: ‘groetjes ‘de Hofstadgroep’.’

‘Een geintje’, zegt Jermaine W. (19), die is vrijgesproken van lidmaatschap van de Hofstadgroep. Het was volgens hem een ideetje van Zakaria T. (22), die eveneens werd vrijgesproken. Ze wilden Zembla niet zozeer bedanken omdat Hirsi Ali haar Nederlanderschap verliest, maar ‘omdat de waarheid over haar is gezegd’.

Het kaartje was ironisch bedoeld, vertelt hij, ‘maar de receptionistes snapten er niks van’. Die belden de politie. ‘Zo overdreven’, vindt Jermaine W. ‘We hadden Hofstadgroep juist tussen vette aanhalingstekens gezet.’ Bovendien hadden ze – naast bloemen, Marokkaanse koekjes en chocolade – hun naam en telefoonnummer achtergelaten.

Een politiewoordvoerder bevestigt het voorval. ‘We werden ingeschakeld omdat het ging om de Hofstadgroep. We hebben bekeken of het om een strafbaar feit ging. Dat was niet zo. Je mag bloemen geven aan een omroep.’

Een VARA-woordvoerder wil niet zeggen hoe de redactie heeft gereageerd op de cadeaus. Jermaine W. meldt dat hij niet is gebeld door Zembla. ‘Ik hoef geen bedankje of zo, maar ik vind het wel netjes dat je iets van je laat horen als je iets krijgt.’
Volkskrant

Dit land gaat nog eens ten onder aan gebrek aan humor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38011041
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Volkskrant

Dit land gaat nog eens ten onder aan gebrek aan humor.
Toen ik het gister zag, lag ik ook gestrekt.
pi_38011073
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toen ik het gister zag, lag ik ook gestrekt.
Oh ja Chadi, je koffie-aanbod van gister kwam te laat, toen was ik al naar bed.
Maar bedankt, lekker .

Nu dan maar er eentje op drinken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38011114
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja Chadi, je koffie-aanbod van gister kwam te laat, toen was ik al naar bed.
Maar bedankt, lekker .

Nu dan maar er eentje op drinken?
Ja heb vorige week een espresso gekocht en ik maak daarmee koffie verkeerd.. en als dat niet al erg genoeg is, gebruik ik ook nog eens senseo pads ipv gewone koffie .

Eerst melk op warmen met hete lucht dan een beetje koffie erbij.. lekker

Ik zal er gelijk 2 maken
pi_38011168
Iemand Wilders trouwens gezien bij Rayman gisteravond ..
pi_38011596
Hallo.
pi_38011812
Eén ding: mijn vertrouwen in de politiek is na het hele Ayaan-gebeuren wel op een dieptepunt beland.
pi_38011935
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ bron ]
quote:
The state of Iraq now resembles Bosnia at the height of the fighting in the 1990s when each community fled to places where its members were a majority and were able to defend themselves. "Be gone by evening prayers or we will kill you," warned one of four men who called at the house of Leila Mohammed, a pregnant mother of three children in the city of Baquba, in Diyala province north-east of Baghdad. He offered chocolate to one of her children to try to find out the names of the men in the family.

Mrs Mohammed is a Kurd and a Shia in Baquba, which has a majority of Sunni Arabs. Her husband, Ahmed, who traded fruit in the local market, said: "They threatened the Kurds and the Shia and told them to get out. Later I went back to try to get our furniture but there was too much shooting and I was trapped in our house. I came away with nothing." He and his wife now live with nine other relatives in a three-room hovel in Khanaqin.

The same pattern of intimidation, flight and death is being repeated in mixed provinces all over Iraq. By now Iraqis do not have to be reminded of the consequences of ignoring threats.

In Baquba, with a population of 350,000, gunmen last week ordered people off a bus, separated the men from the women and shot dead 11 of them. Not far away police found the mutilated body of a kidnapped six-year-old boy for whom a ransom had already been paid.

The sectarian warfare in Baghdad is sparsely reported but the provinces around the capital are now so dangerous for reporters that they seldom, if ever, go there, except as embeds with US troops. Two months ago in Mosul, I met an Iraqi army captain from Diyala who said Sunni and Shia were slaughtering each other in his home province. "Whoever is in a minority runs," he said. "If forces are more equal they fight it out."
[ bron ]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:38:21 #143
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_38013885
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:57 schreef Monidique het volgende:
Eén ding: mijn vertrouwen in de politiek is na het hele Ayaan-gebeuren wel op een dieptepunt beland.
't Is diep triest, dat genealogie iemand als Ayaan het land uit kan jagen.

"we hebben regels" . Wat is dat voor kutreden.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:35:53 #145
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38013961
quote:
Quote of the day

"China is now at war. It is not invading armies that are claiming territory — but expanding deserts."

Lester Brown, Earth Policy Institute
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:36:26 #147
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38013976
En nu is het weer dat ze haar paspoort mag houden.

Smerig gedraai. Ik poep erop!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_38014046
quote:
Jack Osbourne, the 20-year-old son of heavy metal legend Ozzy Osbourne, has landed a deal with a UK publisher for his autobiography.
Hehe, 20 jaar en al een autobiografie .
pi_38014054
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:36 schreef George-Butters het volgende:
En nu is het weer dat ze haar paspoort mag houden.

Smerig gedraai. Ik poep erop!
Precies. De onbetrouwbaarheid, de selectiviteit, de hypocrisie, de mediageilheid. Wat een waardeloze vertoning was en is het.
pi_38014268
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Autodidact het volgende:
Colbert Report van gisteren (torrent), op het laatst een stukje over een beer die een aap opeet. "Alshtoeblieft" .

(hij zit altijd te zeuren over z'n angst voor beren)
http://www.comedycentral.com/shows/the_colbert_report/index.jhtml

Linkje: "Bears eat monkey"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')