kerst is al voorbij hoorquote:
bijnaquote:
dan is het nog altijd een SePoquote:
Dag schatquote:
quote:
Hihi, je hebt iets gemist.quote:
lekkerdierquote:
moment.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens van jou weten..
Wat is jou toegevoegde waarde als mod?
Word je internet eindelijk wat sneller?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Jeuj.
Een live cd van racoon, wel gaaf.
EN MIJN INTERNET WORD SNELLERFoeking tov
Ik heb ze live gezien laatst, in Leeuwardenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Jeuj.
Een live cd van racoon, wel gaaf.
EN MIJN INTERNET WORD SNELLERFoeking tov
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef VASND het volgende:
[..]
De PUB #962 Er is een record verbroken *O*
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.
Hup.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef VASND het volgende:
[..]
De PUB #962 Er is een record verbroken *O*
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Word je internet eindelijk wat sneller?
Mag het weer?
Vanille graag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup.
Neuken, als biggetjes voor het vaderland, en dan lekker een huwelijk - kinderen voor het huwelijk is een rage - en dan als yuppers in de binnenstad van amsterdam gaan wonen met een woonkamertje waar een dikke vette gitaar staat en de kinderen die lekker een jointje roken en... ach.. Marli als huisdametje enzo![]()
Chocolade. Pure chocolade.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?
Planet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je als TERING KUT BBNED hier niet ligt en ouders dit bedrag per maand genoeg vinden
![]()
Internet gaat verdubbelen
proost.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
ja k moet ff bier gaan drinkne
Ik ben daar goed in, immer, doorgaans, soms.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezien
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezien
Oh, er komt al wat uit *momentje wacht*quote:
En toen haakte ze af.quote:
Me broer wil welquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef B_BOY het volgende:
wrom is er nou niemand die ff mee gaat voetballe ofzo.
stuur hem maar hier heen. da is wel een eindje alleen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stuur hem maar hier heen. da is wel een eindje alleen denk ik.
ut zo tog niej waar zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is net zo ver van daar naar hier.
toevallig.
oh mie got wat doe joe doe wit ze letturs?!quote:
Nou...quote:
ik wil iets gaan doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou...
Afgezien van het feit dat je misschien een afslag moet nemen dat een aantal meters meer in neemt, maar ja...
ik ga zo kees en co kijken enzo.quote:
Popcorn is wel lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
popcorn is niet lekker neem dan chips ofzo![]()
programmeren :Squote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Popcorn is wel lekker
* Start Java programmeer programma op
het hoort bij mijn opleiding hequote:
slechte opleidingquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het hoort bij mijn opleiding he
VInd ik niet, ik vind het leukquote:
gister was het nog pong2quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VInd ik niet, ik vind het leuk![]()
Het programmeren is tot nu toe nog een beetje saai, maar de rest is leukEn we zijn vandaag begonnen met het maken van een spelletje
Pong2.5
Weet ik, lichte naamwijzigingquote:
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?quote:
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?
en hoever ben je nu?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
doe maar stoer een gloednieuwe pII ik had tenminste een pentium I laser. met uitleg van katja schuurmanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zien.
Het idee spel bestaat al, maar ik weet zo ff niet hoe het heet, vroeger met mn ouders gespeeld op onze gloednieuwe pentium II.
We zijn vandaag begonnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en hoever ben je nu?
ik wil wel beta-tester worden![]()
jeuhquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zijn vandaag begonnen
Volgende week gaan we starten met de analyse, ontwerp fase enz. En de laatste week komt pas het programmeren zelf aan de beurt.
En uiteraard krijgen julie hem ook te zien
Mochten we het niet af krijgen, ga ik zeker een poging doen, soort van persoonlijk project zeg maarquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zien.
Het idee spel bestaat al, maar ik weet zo ff niet hoe het heet, vroeger met mn ouders gespeeld op onze gloednieuwe pentium II.
Aha okequote:
Voorhuidjoggen, Examen leren, TV kijken, je gemiddelde postcount weer een beetje opkrikken, boekje lezen, muziek maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:55 schreef B_BOY het volgende:
iemand die weet wat ik vanaaf kan gaan doen?
Slapen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:55 schreef B_BOY het volgende:
iemand die weet wat ik vanaaf kan gaan doen?
net zoals vorig jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef B_BOY het volgende:
en weer blijkt dat de vwo-ers de grootste huilies zijn.
je omet het gewoon zelf doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef HuHu het volgende:
VWO-ers zijn slim.
Want klagen bij het LAKS geeft een verhoogde kans op een hoger eindcijfer.
Ze klagen zeker om elk klein dingetje, daar word de normering niet hoger van hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef HuHu het volgende:
VWO-ers zijn slim.
Want klagen bij het LAKS geeft een verhoogde kans op een hoger eindcijfer.
succes dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ik zeg nu niet zoveel, mijn programma schiet eindelijk een beetje op
Terwijl gisteren de code door me kop duizelde![]()
Haha, ik dacht dat je het vandaag af moest hebben?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ik zeg nu niet zoveel, mijn programma schiet eindelijk een beetje op
Terwijl gisteren de code door me kop duizelde![]()
Eigenlijk wel, maar als je het een dag van te voren meld dat je het niet afkrijgt dan is het meestal wel goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je het vandaag af moest hebben?
B_BOY
Oh zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als je het een dag van te voren meld dat je het niet afkrijgt dan is het meestal wel goedDan krijg ik gewoon nog een herkansing. Ik lever het dinsdag wel in
Doei B_BOY
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef VASND het volgende:
Ikbendrweer
Preciesquote:
Heel genaaidquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
PreciesAndere mensen die het niet af hebben krijgen punten aftrek omdat ze het niet van te voren hebben gemeld
En het is het enigste cijfer voor dit vak
Zal wel lukkenquote:
Ik zou wel moeten, aangezien ik een paar maanden terug te weinig voor school deed en mijn opleiding dreigde te verklotenquote:
kusje TLKquote:
Dat is mooi, je kunt het dus wel. gewoon volhoudenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten, aangezien ik een paar maanden terug te weinig voor school deed en mijn opleiding dreigde te verkloten
Nu is daar totaal geen sprake meer van, alles gaat weer prima. Ben al zeker van overgang naar het 2e jaar.
Daaromquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is mooi, je kunt het dus wel. gewoon volhouden![]()
If so, laat me weten, dan heb ik ZEER interesse om mee te komen werken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daar ga ik mischien nog wel werken![]()
's nachts een beetje tenten vegen en overdag doen waar je zin in hebt
Met gratis munten
SePo?quote:
tofquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef VASND het volgende:
[..]
If so, laat me weten, dan heb ik ZEER interesse om mee te komen werken.
Ik vind dat wel errug tof werk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tof![]()
Mijn oom regelt dat allemaal voor zijn wagenbouwgroep, het is vrijwillig werk maar je krijgt wel gratis entree enzo![]()
Eind juni gaan we eerst nog werken op het Volksfeest in GoorDaar krijgen we 6 euro per uur voor
En veel gratis munten, heb er nog 21 van vorig jaar
Mochten we ook naar LowLands gaan vraag ik zeker of jij mee mag werken
erm. toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
--
Inderdaad, vorig jaar in Goor beviel me heel erg goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vind dat wel errug tof werk.
Dat je er niets voor krijgt is niet erg, je zit daar gratis incl. gratis consumpties en toffe collega's.
Zeker als vakantiewerk lijkt me het heerlijk![]()
lachen, wanneer is lowlands?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, vorig jaar in Goor beviel me heel erg goed
2 x 12 uur, best zwaar werk maar het is gewoon erg tof
Toen waren we met een groep van 6 man, dit jaar kan ik er waarschijnlijk 12 regelen
okquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:01 schreef B_BOY het volgende:
18 19 en 20 augustus ik kan eventueel ook dus
Anders ga ik betaald, dusjaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok
Mijn oom zal nog vreemd opkijken als ik zeg dat mensen uit de andere kant van het land die ik ken van internet ook wel intresse hebben
-edit- ik zie het alquote:
Bij de Dance staat ook een mooie Line-Up, Niet zoveel maar wel goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef VASND het volgende:
Opeth en Muse oooooh
HIM en Arctic monkeys ook altijd leuk live
Ik hoop echt dat we meekunnen, met wat Fokkers erbij word het helemaal tofquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Anders ga ik betaald, dusja.
en goeie kans dat we D_A tegenkomen, die helpt dat soort dingen organiseren.
Je moet 's nachts in staat zijn een bezem vast te houden en die voort te bewegen door een tentquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef B_BOY het volgende:
een mega fokmeetingop lowlands zal zowieso wel gemeet worden door uvt-ers
wat zijn de voorwaarde?
Ik vroeg of je het Marly topic al gezien had, maar ik las je replyquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Iemand nog scooter kopen btw?
pff, wat vroegquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Maarruhm.. ik ga naar bed toe... 4 uur gaat de wekker
wat krijg je ervoor trug?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet 's nachts in staat zijn een bezem vast te houden en die voort te bewegen door een tent
Meer niet
Tuut tuut, trustequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Entree tot Lowlands en gratis muntjesquote:
Gratis entree, gratis drank, gratis toffe mensen.quote:
ohja, zo'n paarse, met Grolsch eropquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Gratis entree, gratis drank, gratis toffe mensen.
OH, en een SUPERVET crewshirt en andere frutsels!
oftewel drie dagen gratis feesten in ruil voor werk. is dat echt de hele nacht doorwerken, want drie dagen feesten overdag en snachts werken lukt nooit zonder hulpmiddelequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Entree tot Lowlands en gratis muntjes
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oftewel drie dagen gratis feesten in ruil voor werk. is dat echt de hele nacht doorwerken, want drie dagen feesten overdag en snachts werken lukt nooit zonder hulpmiddele
laat me wat weten. via mail ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Deze week krijg ik te horen of het werken in Goor doogaat, dan vraag ik direct of we ook naar Lowlands kunnen
Nope, maar als iemand een schakeltje ergens heeft staan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Iemand nog scooter kopen btw?
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 hetquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 het
is koelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 het
wat?quote:
Watquote:
okquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef VASND het volgende:
Wat ik zo plaats niet quoten, en het is geen tub. of iets anders ranzigs.
quote:
jij nu ook.quote:
Komt er ook 1 aanquote:
zie jij niet wie dit is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt er ook 1 aan
Zo VASND, leg uit
quote:
Tja dan moet ze die maar even Prive zettenquote:
inderdaadquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://smg.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/
Check maar
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef B_BOY het volgende:
en wat zeggen ze dan : "Got Owned.
Member since 2004-07-29quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wel prachtig hoe photobucket is gegroeit
Member since 2004-01-17
En ik gebruik em nog steeds met heel veel plezier
Ben ik toch nog ruim eerder dan jouquote:
zakdoekoehoiquote:
Je kunt ze niet meer terugvinden dan, das jammer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik plof al mijn foto's lekker op www.xs.to![]()
Heerlijke site
Jawelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Je kunt ze niet meer terugvinden dan, das jammer.
en dan?quote:
Ik ook zo te bed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef B_BOY het volgende:
jonges ik ga oko ff eten en te bed.
Ja ik zat er even niet bij met mn hoofdquote:
Het gaat wel jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
TJOW!!
iedereen hier goed te passe???
waar slaat die TT op eigenlijk??
op die fietse! ik ben over een half uur jarigquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Het gaat wel ja
TT: Marly had 10.000 posts, zie ook het topic in WOW.
D_A is over 3 maanden jarig.
Houd de PUB TL in de gaten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
op die fietse! ik ben over een half uur jarig![]()
Truste onfortuinlijke gokkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar bed.
Wiskunde B12quote:
Morgen? *insert ^o)*quote:
hehequote:
!!quote:
nieuwsgroepen xs4allquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zorgen dat je De Da Vinci code download
Mischien al wel ergens te vinden
kun je haar niet zeggen dat ze dat niet moet doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Sloffie het volgende:
alleen gaat me moeder naar bed en die gooit zo denk het ff een schekelaartje om zodat het netwerken en zooi plat gaat![]()
doet ze toch wel.... ik ben al lam, en dan ga ik ook nog laat naar bed, dan begint ze helemaal te zeuren dat ik niet gelijk ga slapen..... ik leg dat binnenkort wel een keer anders aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
kun je haar niet zeggen dat ze dat niet moet doen?
hoiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:30 schreef VASND het volgende:
tutuutut
w8.quote:
Oke, je tijd gaat nu inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:35 schreef VASND het volgende:
[..]
w8.
KUT! pc gecrashed, geef me een minuutje
Ik was em kwijt omdat ik heb moeten formatteren laatst, nu snel ff wiwi's webspace afgezochtquote:
zomg ik voelde em al aankomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik was em kwijt omdat ik heb moeten formatteren laatst, nu snel ff wiwi's webspace afgezocht
de negatief heb ik ook nog? kun je je hond goed zien.quote:
ik haat je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
hmm, ik kan gewoon niet slapen door wat mijn ex-dinnetje tegen mij zei!
grr.
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
grr.
jij ook?quote:
Tis positief of nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
grr.
Welke hond?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
de negatief heb ik ook nog? kun je je hond goed zien.
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,quote:
Opzoutequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef dennistd het volgende:
ik moet eigenlijk wel gaan pitten maar ik heb geen zin
Die bloem naast je.quote:
Neem wraakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,![]()
was ze maar vrijgezel, dan nam ik dr direct terug. zij was echt gewoon een schatje![]()
ik ben al wegquote:
3 jaar een vriend.. hoe serieus?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,![]()
was ze maar vrijgezel, dan nam ik dr direct terug. zij was echt gewoon een schatje![]()
Goedzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |