kerst is al voorbij hoorquote:
bijnaquote:
dan is het nog altijd een SePoquote:
Dag schatquote:
quote:
Hihi, je hebt iets gemist.quote:
lekkerdierquote:
moment.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens van jou weten..
Wat is jou toegevoegde waarde als mod?
Word je internet eindelijk wat sneller?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Jeuj.
Een live cd van racoon, wel gaaf.
EN MIJN INTERNET WORD SNELLERFoeking tov
Ik heb ze live gezien laatst, in Leeuwardenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
Jeuj.
Een live cd van racoon, wel gaaf.
EN MIJN INTERNET WORD SNELLERFoeking tov
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef VASND het volgende:
[..]
De PUB #962 Er is een record verbroken *O*
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.
Hup.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef VASND het volgende:
[..]
De PUB #962 Er is een record verbroken *O*
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was dan ook puur vriendschappelijk, voor die pijpbeurt die ze me gaf.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Word je internet eindelijk wat sneller?
Mag het weer?
Vanille graag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup.
Neuken, als biggetjes voor het vaderland, en dan lekker een huwelijk - kinderen voor het huwelijk is een rage - en dan als yuppers in de binnenstad van amsterdam gaan wonen met een woonkamertje waar een dikke vette gitaar staat en de kinderen die lekker een jointje roken en... ach.. Marli als huisdametje enzo![]()
Chocolade. Pure chocolade.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wou ze alleen een Bigmac of vroeg ze óók nog een milkshake?
Planet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je als TERING KUT BBNED hier niet ligt en ouders dit bedrag per maand genoeg vinden
![]()
Internet gaat verdubbelen
proost.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
ja k moet ff bier gaan drinkne
Ik ben daar goed in, immer, doorgaans, soms.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezien
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n bulte dom gelul in 1 post heb gezien
Oh, er komt al wat uit *momentje wacht*quote:
En toen haakte ze af.quote:
Me broer wil welquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef B_BOY het volgende:
wrom is er nou niemand die ff mee gaat voetballe ofzo.
stuur hem maar hier heen. da is wel een eindje alleen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stuur hem maar hier heen. da is wel een eindje alleen denk ik.
ut zo tog niej waar zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is net zo ver van daar naar hier.
toevallig.
oh mie got wat doe joe doe wit ze letturs?!quote:
Nou...quote:
ik wil iets gaan doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou...
Afgezien van het feit dat je misschien een afslag moet nemen dat een aantal meters meer in neemt, maar ja...
ik ga zo kees en co kijken enzo.quote:
Popcorn is wel lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
popcorn is niet lekker neem dan chips ofzo![]()
programmeren :Squote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Popcorn is wel lekker
* Start Java programmeer programma op
het hoort bij mijn opleiding hequote:
slechte opleidingquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het hoort bij mijn opleiding he
VInd ik niet, ik vind het leukquote:
gister was het nog pong2quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VInd ik niet, ik vind het leuk![]()
Het programmeren is tot nu toe nog een beetje saai, maar de rest is leukEn we zijn vandaag begonnen met het maken van een spelletje
Pong2.5
Weet ik, lichte naamwijzigingquote:
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?quote:
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?
en hoever ben je nu?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
doe maar stoer een gloednieuwe pII ik had tenminste een pentium I laser. met uitleg van katja schuurmanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zien.
Het idee spel bestaat al, maar ik weet zo ff niet hoe het heet, vroeger met mn ouders gespeeld op onze gloednieuwe pentium II.
We zijn vandaag begonnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en hoever ben je nu?
ik wil wel beta-tester worden![]()
jeuhquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zijn vandaag begonnen
Volgende week gaan we starten met de analyse, ontwerp fase enz. En de laatste week komt pas het programmeren zelf aan de beurt.
En uiteraard krijgen julie hem ook te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |