quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stuur hem maar hier heen. da is wel een eindje alleen denk ik.
ut zo tog niej waar zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is net zo ver van daar naar hier.
toevallig.
oh mie got wat doe joe doe wit ze letturs?!quote:
Nou...quote:
ik wil iets gaan doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou...
Afgezien van het feit dat je misschien een afslag moet nemen dat een aantal meters meer in neemt, maar ja...
ik ga zo kees en co kijken enzo.quote:
Popcorn is wel lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
popcorn is niet lekker neem dan chips ofzo![]()
programmeren :Squote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Popcorn is wel lekker
* Start Java programmeer programma op
het hoort bij mijn opleiding hequote:
slechte opleidingquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het hoort bij mijn opleiding he
VInd ik niet, ik vind het leukquote:
gister was het nog pong2quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VInd ik niet, ik vind het leuk![]()
Het programmeren is tot nu toe nog een beetje saai, maar de rest is leukEn we zijn vandaag begonnen met het maken van een spelletje
Pong2.5
Weet ik, lichte naamwijzigingquote:
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?quote:
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
hehe, opzich wel gaaf, wat vooriets gaat het precies worden?
en hoever ben je nu?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gebasseerd op Pong uiteraard maar dan met veel meer mogelijkheden
Bijvoorbeeld een Cirkel versie, 2 -8 spelers, wapens, meerdere ballen met verschillende snelheden, netwerk mogelijkheden, obstakels enz.
Dit willen we graag, maar we hebben maar 5 weken de tijd, dus het is even afwachten of we alles kunnen maken
doe maar stoer een gloednieuwe pII ik had tenminste een pentium I laser. met uitleg van katja schuurmanquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zien.
Het idee spel bestaat al, maar ik weet zo ff niet hoe het heet, vroeger met mn ouders gespeeld op onze gloednieuwe pentium II.
We zijn vandaag begonnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en hoever ben je nu?
ik wil wel beta-tester worden![]()
jeuhquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zijn vandaag begonnen
Volgende week gaan we starten met de analyse, ontwerp fase enz. En de laatste week komt pas het programmeren zelf aan de beurt.
En uiteraard krijgen julie hem ook te zien
Mochten we het niet af krijgen, ga ik zeker een poging doen, soort van persoonlijk project zeg maarquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Tof tof, als het niet binnen die 5 weken lukt, hierbij al 1 iemand die het wel af wil zien.
Het idee spel bestaat al, maar ik weet zo ff niet hoe het heet, vroeger met mn ouders gespeeld op onze gloednieuwe pentium II.
Aha okequote:
Voorhuidjoggen, Examen leren, TV kijken, je gemiddelde postcount weer een beetje opkrikken, boekje lezen, muziek maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:55 schreef B_BOY het volgende:
iemand die weet wat ik vanaaf kan gaan doen?
Slapen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:55 schreef B_BOY het volgende:
iemand die weet wat ik vanaaf kan gaan doen?
net zoals vorig jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef B_BOY het volgende:
en weer blijkt dat de vwo-ers de grootste huilies zijn.
je omet het gewoon zelf doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef HuHu het volgende:
VWO-ers zijn slim.
Want klagen bij het LAKS geeft een verhoogde kans op een hoger eindcijfer.
Ze klagen zeker om elk klein dingetje, daar word de normering niet hoger van hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef HuHu het volgende:
VWO-ers zijn slim.
Want klagen bij het LAKS geeft een verhoogde kans op een hoger eindcijfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |