kun je haar niet zeggen dat ze dat niet moet doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Sloffie het volgende:
alleen gaat me moeder naar bed en die gooit zo denk het ff een schekelaartje om zodat het netwerken en zooi plat gaat![]()
doet ze toch wel.... ik ben al lam, en dan ga ik ook nog laat naar bed, dan begint ze helemaal te zeuren dat ik niet gelijk ga slapen..... ik leg dat binnenkort wel een keer anders aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
kun je haar niet zeggen dat ze dat niet moet doen?
hoiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:30 schreef VASND het volgende:
tutuutut
w8.quote:
Oke, je tijd gaat nu inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:35 schreef VASND het volgende:
[..]
w8.
KUT! pc gecrashed, geef me een minuutje
Ik was em kwijt omdat ik heb moeten formatteren laatst, nu snel ff wiwi's webspace afgezochtquote:
zomg ik voelde em al aankomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik was em kwijt omdat ik heb moeten formatteren laatst, nu snel ff wiwi's webspace afgezocht
de negatief heb ik ook nog? kun je je hond goed zien.quote:
ik haat je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
hmm, ik kan gewoon niet slapen door wat mijn ex-dinnetje tegen mij zei!
grr.
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
grr.
jij ook?quote:
Tis positief of nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef Daklem het volgende:
grr.
Welke hond?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
de negatief heb ik ook nog? kun je je hond goed zien.
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,quote:
Opzoutequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef dennistd het volgende:
ik moet eigenlijk wel gaan pitten maar ik heb geen zin
Die bloem naast je.quote:
Neem wraakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,![]()
was ze maar vrijgezel, dan nam ik dr direct terug. zij was echt gewoon een schatje![]()
ik ben al wegquote:
3 jaar een vriend.. hoe serieus?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja behoorlijk positief! Ze zei dat ze nog gevoelens voor me had. en dat die steeds sterker werden, terwijl ze al ong 3 jaar een vriend heeft,![]()
was ze maar vrijgezel, dan nam ik dr direct terug. zij was echt gewoon een schatje![]()
Goedzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |