Je moet 's nachts in staat zijn een bezem vast te houden en die voort te bewegen door een tentquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef B_BOY het volgende:
een mega fokmeetingop lowlands zal zowieso wel gemeet worden door uvt-ers
wat zijn de voorwaarde?
Ik vroeg of je het Marly topic al gezien had, maar ik las je replyquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Iemand nog scooter kopen btw?
pff, wat vroegquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Maarruhm.. ik ga naar bed toe... 4 uur gaat de wekker
wat krijg je ervoor trug?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet 's nachts in staat zijn een bezem vast te houden en die voort te bewegen door een tent
Meer niet
Tuut tuut, trustequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Entree tot Lowlands en gratis muntjesquote:
Gratis entree, gratis drank, gratis toffe mensen.quote:
ohja, zo'n paarse, met Grolsch eropquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Gratis entree, gratis drank, gratis toffe mensen.
OH, en een SUPERVET crewshirt en andere frutsels!
oftewel drie dagen gratis feesten in ruil voor werk. is dat echt de hele nacht doorwerken, want drie dagen feesten overdag en snachts werken lukt nooit zonder hulpmiddelequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Entree tot Lowlands en gratis muntjes
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oftewel drie dagen gratis feesten in ruil voor werk. is dat echt de hele nacht doorwerken, want drie dagen feesten overdag en snachts werken lukt nooit zonder hulpmiddele
laat me wat weten. via mail ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Deze week krijg ik te horen of het werken in Goor doogaat, dan vraag ik direct of we ook naar Lowlands kunnen
Nope, maar als iemand een schakeltje ergens heeft staan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Iemand nog scooter kopen btw?
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 hetquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 het
is koelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zogauw ik weet of mensen ver buiten mijn woonplaats ook meemogen horen julie 2 het
wat?quote:
Watquote:
okquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef VASND het volgende:
Wat ik zo plaats niet quoten, en het is geen tub. of iets anders ranzigs.
quote:
jij nu ook.quote:
Komt er ook 1 aanquote:
zie jij niet wie dit is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt er ook 1 aan
Zo VASND, leg uit
quote:
Tja dan moet ze die maar even Prive zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |