quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef ScarlettJohansson het volgende:Bij een gelijkspel gaat de film door die de hoogste userrating heeft op IMDb bij vrouwen tussen 18 en 29.
Patch zal hem vast wel gaan nomineren.quote:
That reminds me, die moet ik nog een keer zien. Bij deze steun.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forbrydelsens Element
Hij heeft 'm naar het schijnt liggen, maar heeft een beetje moeite met heel lange films.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Sokolsky het volgende:
SoK moet Kaos kijken, vind ik.
En ik ondersteun deze als niet iemand dat al gedaan heeft, maar ik ben te lui om dit hele topic door te lezen, ik zag alleen de laatste post van ranja en dat The Killing Fields al genoemd is maar die moet dit toernooi winnen dus die mag ik best nog een keer noemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef victorinox het volgende:
Conan the Destroyer
Dune
Ghost Busters
Gremlins
The Killing Fields
The Philadelphia Experiment
Repo Man
Schatjes!
Sixteen Candles
Splash
Starman
Ik zou Kaos toch niet willen uitvlakken. Maar meestal heb ik het mis met mijn dark horses.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef flyguy het volgende:
finale > once upon a time in america en amadeus
Ik denk This is Spinal Tap vs Amadeusquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef flyguy het volgende:
finale > once upon a time in america en amadeus
Gene was idd erg leuk in die film. Helaas was de film zelf ronduit ruk. Sorry.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef victorinox het volgende:
[afbeelding]
Gene Simmons heeft jullie hulp nodig.
Ondersteun daarom Runaway.![]()
Steun!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef KonnieKipke het volgende:
The Neverending Story (Die unendliche Geschichte)
Steun.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Bolero
Under the volcano
Wachten nog steeds op steun.
Echt wel! Voor het geval dat ze alle 17 over hoofd worden gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Die Unendlichte Geschichte is helaas inmiddels al een keer of 17 gesteund, dat hoeft niet per se nog een keer...
Die steun ik met alle liefdequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef Gorro het volgende:
Broadway Danny Rose
Frankenweenie is een short, dus ik denk niet dat ie mee mag doen.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Frankenweenie is een short, dus ik denk niet dat ie mee mag doen.
Als ie wel mag dan ondersteun ik hem, hoewel ik hem dan nog wel moet kijken.
Het enige wat ik me van die film kan herinneren is Robin Williams die in een scene in bad zit met een vrouw. Da's alles.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Moscow on the Hudson.
quote:
Uit jeugdsentiment zal ik hem dan toch maar ondersteunen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik nomineer Red Dawn.
Jij kijkt gewoon te vage films.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
er stonden 13 films op de laatste steunbehoevendenlijst
daarvan zijn er 7 door mij genomineerd.
Deze ronde gaat dit weekend dicht, dat kan zaterdagochtend zijn, maar ook zondagavond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe lang heb ik nog om Birdy te zien? Ik zie dat Forbrydelsens element het alweer niet moet hebben van die vrouwen tussen 18 en 29...
Heb helemaal niets te stemmenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weinig stemmen, daarom maar een extra bijdrage aan dit topic van mij:
Ik wist niet dat er ook een gele kikker meespeelde in The Muppets Take Manhattan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef Slayage het volgende:
Heb helemaal niets te stemmen![]()
[afbeelding]
Hey, daar vroeg ik niet om!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
aanvulling:
(nav de vraag in de trivia: ik heb FE wel gezien)
14. Forbrydelsens Element - Birdy
Vrouwen tussen de 18-29 hebben geen smaakquote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Eerste ronde
22. Body Double - Schatjes! 6 - 6
Bij gelijke spelen werd de regel uit de OP toegepast, als het dan nog gelijk was, werd er naar het aantal stemmen gekeken.
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef Sai het volgende:
Ahahaahaa. Terminator gaat het verliezen van een Zweedse kinderfilm..
Is dit gewoon Ronja de Roversdochter? In dat geval kan ik ook stemmenquote:
Ik denk dat alle Nederlandse kinderen die op school gezien hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat een Nederlands fenomeen of zo? Ik heb echt nog nooit van die film gehoord.
Vroeger, toen ik zo tussen de vier en de acht was gingen we met vrijwel iedere verjaardag naar Kriterion, waar het Kinderprogramma geheel bestond uit Astrid Lindgren-films (waaronder Ronja).quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat een Nederlands fenomeen of zo? Ik heb echt nog nooit van die film gehoord.
Het zegt mij niks. )quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Nederlandse kinderen die op school gezien hebben.
Fuck zeg, ik dacht dat The Terminator het wel tot de finale zou redden.![]()
De kans is zelfs groot dat die het toernooi gaat winnen, als iedereen eerlijk blijft spelen en jij en sokolsky daar op blijft stemmenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef Sai het volgende:
Ahahaahaa. Terminator gaat het verliezen van een Zweedse kinderfilm..
Ach, zet hem tegen een snobberige independent en Sai stemt wel tegen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
De kans is zelfs groot dat die het toernooi gaat winnen, als iedereen eerlijk blijft spelen en jij en sokolsky daar op blijft stemmen
imo ook. Tenminste van wat ik ken komt er geen film in de buurt van OUATIA.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef NoSigar het volgende:
]
Derde ronde
5. Ghostbusters - Once Upon a Time in America Deze hoort te winnen m.i.
Wat gaan we er aan doen?quote:
Nee man Nighmare on Elmstreet moet doorquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, op zich ben ik het wel eens met zijn keuzen, dus diskwalificatie is geen optie.
O ja, daar had ik zelf nota bene ook op gestemdquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee man Nighmare on Elmstreet moet door![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
O ja, daar had ik zelf nota bene ook op gestemd![]()
Kun je niet wachten tot ik Stranger than Paradise heb gezien?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:00 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Deze ronde blijft zeker open tot Mike Stranger than Paradise en Kaze no tani no Naushika heeft gezien.
Ik hoop in de loop van 2006 het tournament af te sluiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef California het volgende:
[..]
Kun je niet wachten tot ik Stranger than Paradise heb gezien?
Kan iemand deze misvatting nog zondanig herstellen dat Ouatia gewoon doorgaat zoals het hoort en niet die zelfingenomen zwaarwichtigdoenende kwast van een Wenders?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef Sai het volgende:
Nog drie stemmen voor Paris, Texas Once upin a time in America mensen! Gorro, jij hebt toch een hekel aan gansterfilms? Califo, jij kunt toch wel pretenderen dat je die lijdensweg van drie uur hebt gezien? Onbekende persoon drie? Waar ben je?
Ik wil me de toorn van Scarlett niet op de hals halen. Zeker niet na dat bericht hierboven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef Sai het volgende:
Califo, jij kunt toch wel pretenderen dat je die lijdensweg van drie uur hebt gezien?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:00 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Deze ronde blijft zeker open tot Mike Stranger than Paradise en Kaze no tani no Naushika heeft gezien.
Whehehe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef California het volgende:
Ik voorspel dat Amadeus onterecht verliest van Indiana Jones of zoiets.
Whehehe.quote:Wel is dit een goede aanleiding om Stranger Than Paradise eindelijk eens te kijken.
toch apart dat het probleem vooral bij birdy ligtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:04 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Nog wat stemmers die én Birdy én thingamajig hebben gezien, zouden welkom zijn.
Ah, eindelijk. Daar wacht ik al zo'n 300 toernooien opquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:41 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Dit gaat toch nergens meer over. Een soort populariteitspoll bij een online community waar niemand aan kan meedoen.
Ik zal uiterlijk vrijdag op Birdy stemmen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Normaal gezien morgen dicht, maar hoe lang zouden jullie nodig hebben?
Dat er soms niet veel mensen kunnen stemmen is te verwachten, in een 1935 tournament. Maar 1984 is toch vrij recent en als dan zelfs een meerderheid van het lokale filmsnobgezelschap in een halve finale moeten passen, dan wordt het allemaal toch een beetje zinloos.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, eindelijk. Daar wacht ik al zo'n 300 toernooien op
Ik kon al vanaf de kwartfinale niet meer meedoen.
Precies.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Dat er soms niet veel mensen kunnen stemmen is te verwachten, in een 1935 tournament. Maar 1984 is toch vrij recent en als dan zelfs een meerderheid van het lokale filmsnobgezelschap in een halve finale moeten passen, dan wordt het allemaal toch een beetje zinloos.
Nog 2 uur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Normaal gezien morgen dicht, maar hoe lang zouden jullie nodig hebben?
Vertel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:58 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb beide films kort na de premiere in de bioscoop gezien.
een verschil tussen bekocht voelen en onder de indruk zijn
Voor een ander tournament gebruik ik dan ook een andere kloon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:04 schreef Sasandra het volgende:
Ja, Scarlett, bedankt. (al zie ik een volgend tournament liever zonder Scarlettafbeeldingen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |