Kan iemand deze misvatting nog zondanig herstellen dat Ouatia gewoon doorgaat zoals het hoort en niet die zelfingenomen zwaarwichtigdoenende kwast van een Wenders?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef Sai het volgende:
Nog drie stemmen voor Paris, Texas Once upin a time in America mensen! Gorro, jij hebt toch een hekel aan gansterfilms? Califo, jij kunt toch wel pretenderen dat je die lijdensweg van drie uur hebt gezien? Onbekende persoon drie? Waar ben je?
Ik wil me de toorn van Scarlett niet op de hals halen. Zeker niet na dat bericht hierboven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:11 schreef Sai het volgende:
Califo, jij kunt toch wel pretenderen dat je die lijdensweg van drie uur hebt gezien?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:00 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Deze ronde blijft zeker open tot Mike Stranger than Paradise en Kaze no tani no Naushika heeft gezien.
Whehehe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef California het volgende:
Ik voorspel dat Amadeus onterecht verliest van Indiana Jones of zoiets.
Whehehe.quote:Wel is dit een goede aanleiding om Stranger Than Paradise eindelijk eens te kijken.
toch apart dat het probleem vooral bij birdy ligtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:04 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Nog wat stemmers die én Birdy én thingamajig hebben gezien, zouden welkom zijn.
Ah, eindelijk. Daar wacht ik al zo'n 300 toernooien opquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:41 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Dit gaat toch nergens meer over. Een soort populariteitspoll bij een online community waar niemand aan kan meedoen.
Ik zal uiterlijk vrijdag op Birdy stemmen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Normaal gezien morgen dicht, maar hoe lang zouden jullie nodig hebben?
Dat er soms niet veel mensen kunnen stemmen is te verwachten, in een 1935 tournament. Maar 1984 is toch vrij recent en als dan zelfs een meerderheid van het lokale filmsnobgezelschap in een halve finale moeten passen, dan wordt het allemaal toch een beetje zinloos.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, eindelijk. Daar wacht ik al zo'n 300 toernooien op
Ik kon al vanaf de kwartfinale niet meer meedoen.
Precies.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Dat er soms niet veel mensen kunnen stemmen is te verwachten, in een 1935 tournament. Maar 1984 is toch vrij recent en als dan zelfs een meerderheid van het lokale filmsnobgezelschap in een halve finale moeten passen, dan wordt het allemaal toch een beetje zinloos.
Nog 2 uur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Normaal gezien morgen dicht, maar hoe lang zouden jullie nodig hebben?
Vertel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:58 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb beide films kort na de premiere in de bioscoop gezien.
een verschil tussen bekocht voelen en onder de indruk zijn
Voor een ander tournament gebruik ik dan ook een andere kloon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:04 schreef Sasandra het volgende:
Ja, Scarlett, bedankt. (al zie ik een volgend tournament liever zonder Scarlettafbeeldingen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |