quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:05 schreef ScarlettJohansson het volgende:Bij een gelijkspel gaat de film door die de hoogste userrating heeft op IMDb bij vrouwen tussen 18 en 29.
Patch zal hem vast wel gaan nomineren.quote:
That reminds me, die moet ik nog een keer zien. Bij deze steun.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forbrydelsens Element
Hij heeft 'm naar het schijnt liggen, maar heeft een beetje moeite met heel lange films.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Sokolsky het volgende:
SoK moet Kaos kijken, vind ik.
En ik ondersteun deze als niet iemand dat al gedaan heeft, maar ik ben te lui om dit hele topic door te lezen, ik zag alleen de laatste post van ranja en dat The Killing Fields al genoemd is maar die moet dit toernooi winnen dus die mag ik best nog een keer noemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef victorinox het volgende:
Conan the Destroyer
Dune
Ghost Busters
Gremlins
The Killing Fields
The Philadelphia Experiment
Repo Man
Schatjes!
Sixteen Candles
Splash
Starman
Ik zou Kaos toch niet willen uitvlakken. Maar meestal heb ik het mis met mijn dark horses.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef flyguy het volgende:
finale > once upon a time in america en amadeus
Ik denk This is Spinal Tap vs Amadeusquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef flyguy het volgende:
finale > once upon a time in america en amadeus
Gene was idd erg leuk in die film. Helaas was de film zelf ronduit ruk. Sorry.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef victorinox het volgende:
[afbeelding]
Gene Simmons heeft jullie hulp nodig.
Ondersteun daarom Runaway.![]()
Steun!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef KonnieKipke het volgende:
The Neverending Story (Die unendliche Geschichte)
Steun.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Bolero
Under the volcano
Wachten nog steeds op steun.
Echt wel! Voor het geval dat ze alle 17 over hoofd worden gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Die Unendlichte Geschichte is helaas inmiddels al een keer of 17 gesteund, dat hoeft niet per se nog een keer...
Die steun ik met alle liefdequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef Gorro het volgende:
Broadway Danny Rose
Frankenweenie is een short, dus ik denk niet dat ie mee mag doen.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Frankenweenie is een short, dus ik denk niet dat ie mee mag doen.
Als ie wel mag dan ondersteun ik hem, hoewel ik hem dan nog wel moet kijken.
Het enige wat ik me van die film kan herinneren is Robin Williams die in een scene in bad zit met een vrouw. Da's alles.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Moscow on the Hudson.
quote:
Uit jeugdsentiment zal ik hem dan toch maar ondersteunen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik nomineer Red Dawn.
Jij kijkt gewoon te vage films.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
er stonden 13 films op de laatste steunbehoevendenlijst
daarvan zijn er 7 door mij genomineerd.
Deze ronde gaat dit weekend dicht, dat kan zaterdagochtend zijn, maar ook zondagavond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:02 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe lang heb ik nog om Birdy te zien? Ik zie dat Forbrydelsens element het alweer niet moet hebben van die vrouwen tussen 18 en 29...
Heb helemaal niets te stemmenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weinig stemmen, daarom maar een extra bijdrage aan dit topic van mij:
Ik wist niet dat er ook een gele kikker meespeelde in The Muppets Take Manhattan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef Slayage het volgende:
Heb helemaal niets te stemmen![]()
[afbeelding]
Hey, daar vroeg ik niet om!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
aanvulling:
(nav de vraag in de trivia: ik heb FE wel gezien)
14. Forbrydelsens Element - Birdy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |