quote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef Sai het volgende:
Ahahaahaa. Terminator gaat het verliezen van een Zweedse kinderfilm..
Is dit gewoon Ronja de Roversdochter? In dat geval kan ik ook stemmenquote:
Ik denk dat alle Nederlandse kinderen die op school gezien hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat een Nederlands fenomeen of zo? Ik heb echt nog nooit van die film gehoord.
Vroeger, toen ik zo tussen de vier en de acht was gingen we met vrijwel iedere verjaardag naar Kriterion, waar het Kinderprogramma geheel bestond uit Astrid Lindgren-films (waaronder Ronja).quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat een Nederlands fenomeen of zo? Ik heb echt nog nooit van die film gehoord.
Het zegt mij niks. )quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Nederlandse kinderen die op school gezien hebben.
Fuck zeg, ik dacht dat The Terminator het wel tot de finale zou redden.![]()
De kans is zelfs groot dat die het toernooi gaat winnen, als iedereen eerlijk blijft spelen en jij en sokolsky daar op blijft stemmenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef Sai het volgende:
Ahahaahaa. Terminator gaat het verliezen van een Zweedse kinderfilm..
Ach, zet hem tegen een snobberige independent en Sai stemt wel tegen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
De kans is zelfs groot dat die het toernooi gaat winnen, als iedereen eerlijk blijft spelen en jij en sokolsky daar op blijft stemmen
imo ook. Tenminste van wat ik ken komt er geen film in de buurt van OUATIA.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef NoSigar het volgende:
]
Derde ronde
5. Ghostbusters - Once Upon a Time in America Deze hoort te winnen m.i.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |