Ik heb deze week alleen tijd gehad om Soderling - Haas te zien, en die was ook zo weer afgelopen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:55 schreef XL het volgende:
Butra, jij kunt het zien. Speelt Stepanek service-volley of speelt hij zijn laffe sliceballen van achteruit?
Nee ik weet het, sorry. Had er veel meer van verwacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:27 schreef Norrage het volgende:
Het heeft niet zo geholpen in ieder geval, jouw hulp J.![]()
1. (1) Elikian 2999quote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
1. (2) Elikian 2657
2. (1) Chiel-Montagne 2636
3. (3) XL 2501
4. (4) Juan Zueco 2449
5. (5) Butra 2371
![]()
Martin - Starace stond verkeerd aangegeven op diverse sites. Welke site bekijk jij Norrage?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:22 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme? Mijn scoresite zei dat Martin van Starace won. En nu staat er ineens het omgekeerde. Wat zuur. Ik had dus Starace om 21.59 nog verkocht en Martin gehouden -_-
Ook zo ongeveer het enige verschil tussen de teams van mij en J.
Wat een saaie week, en dan nog een fout maken verdorie....
Ik las het ook! Verschrikkelijk.... Hingis is zo'n leuke meid, nou schijnt die Stepanek wel grappig te zijn, maar mij lukt het dan weer niet om Hingis met humor te versieren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef suus21 het volgende:
gaat die hondslelijke Stepanek met Hingis?
Met het hoofd van Radek kun je geen beest in bed zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef Juan Zueco het volgende:
Misschien is Radek wel een beest in bed en Martina ontzettend geil.
Dan snap ik het wel.
J.
Letterlijk welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef XL het volgende:
[..]
Met het hoofd van Radek kun je geen beest in bed zijn.
Je hebt 1 kwartfinalistquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef Butra het volgende:
Toch wel knap dat ik uit zo'n beperkte keuze maar 1 halve finalist te pakken heb.
Ik geloof dat mijn hele team al gespeeld heeftquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Butra het volgende:
Balen, ik moet vanavond mn team al inleveren, terwijl juist morgen nog een hoop twijfelgevallen zijn.
Als het fout gaat ren ik morgen de baan wel op.![]()
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb 'm net verstuurd. Uiteindelijk maar 1 twijfelgeval genomen (Gonzalez / Safin).quote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn hele team al gespeeld heeft
Eventueel kan ik de dingen die fout gaan wel voor je wijzigen?
Ik weet bijna zeker dat als je het alternatief voor Safin, want die gaat er zeker af naar Elikian mailt hij het ook wel voor je aanpast.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef Butra het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb 'm net verstuurd. Uiteindelijk maar 1 twijfelgeval genomen (Gonzalez / Safin).
Als Mathieu vandaag gewonnen had was jij de lachende derde. Konden we het de rest van het jaar zonder budget doen.quote:
David in drie met meer dan 3 breaks verschil.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Norrage het volgende:
zodat al die Davydenko onderschatters eens een lesje leren
1. (1) Elikian 3416quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 2999
2. (2) Chiel-Montagne 2931
3. (3) XL 2775
4. (4) Juan Zueco 2729
5. (5) Butra 2650
![]()
De oude man heeft een aardige loting trouwensquote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Heren, Dame : het gras-seizoen gaat beginnen.
[afbeelding]
J.
En de oude man doet ook weer mee...
Heeft lang niks meer gespeeld. Ontbreekt nog wedstrijdritme.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef Norrage het volgende:
Het is wel een leuke loting, geen aardige..Alhoewel ik in Henman niet veel problemen zie voor Agassi
Als ik niet beter wist zou ik van Henman hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft lang niks meer gespeeld. Ontbreekt nog wedstrijdritme.
ja dat wil ik ook; hij gaat het gewoon goed doen op Wimbledon want zijn rug is okay.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:10 schreef Norrage het volgende:
Dat hij wint! :p
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:53 schreef suus21 het volgende:
hallo de line up klopt niet...
Ik weet het, wou het noodlot tarten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef suus21 het volgende:
J. ik dacht dat je Safin nooit meer zou kiezen
Deadline voor MV ligt op dinsdag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:11 schreef suus21 het volgende:
maandag was het toch niet al bekend dat Kiefer zich terug trok?
Bij mij is dat ook zo vreemd. Mail ze eens daar ?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef Norrage het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN PUNTEN VOOR DE QUIZ TERWIJL IK ZE 100% GOED HEB DE HELE TIJD???? -_-
Thanxquote:
SD heeft een fout gemaakt bij de vorige vraag (Pete Sampras was het goede antwoord). De huidige vraag is volgens mij nog niet verwerkt.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef Norrage het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN PUNTEN VOOR DE QUIZ TERWIJL IK ZE 100% GOED HEB DE HELE TIJD???? -_-
Nee, dat is hij niet, maar ik denk dat hij gras nog meer haat als destijds Ivan lendl.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef suus21 het volgende:
Davydenko een 1dagsvlieg ik zei het al eerder...
1. (1) Elikian 3593quote:Op maandag 12 juni 2006 08:45 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 3416
2. (2) Chiel-Montagne 3320
3. (3) XL 3222
4. (4) Juan Zueco 3188
5. (5) Butra 2926![]()
Mag ik wel doorgaan met Davydenko afkraken, want ik ben het in deze kwestie roerend met suus eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dat suus eens een keer moet ophouden met Davydenko afkraken
Hij heeft ondertussen lang en breed zijn plaats in de top 10 verdiend. Af en toe heeft hij zijn slechte toernooien ertussen zitten maar verder staat hij er toch altijd weer en dat nu toch al zeker zo'n 2 jaar.
Als hij over een jaar ineens buiten de top 50 staat kan ik misschien met je instemmen, maar ik verwacht dat hij dan nog steeds in de top 10 dan wel top 20 staat.
Dat lees ik net een uurtje geleden pas. Lekker op tijd weer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:52 schreef XL het volgende:
Butra en Elikian durven het aan om met de geblesseerde Murray in zee te gaan.
Deze week kunnen jullie op me inlopen. Ben het namelijk vergeten op te sturen (lees: druk, druk). Voordeel is dat het zo in ieder geval spannend blijftquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:52 schreef XL het volgende:
Ik ga trouwens deze en volgende weken de MV tussenstand anders doen. Ik ga er spelers uitlichten die het verschil kunnen maken. Niet strepen in de lijstjes. Achterliggende gedachte is een chronisch gebrek aan tijd, bovendien denk ik dat het meer reactie uitlokt.
Deze week staat er bij het team van Chiel-Montagne nog geen team, hopelijk heeft hij wel iets naar Elikian gemaild en komt er nog wat. Zo niet, dan kunnen we deze week goed inlopen op hem. Gasquet speelde vorige week tegen Federer een spannende partij, verdedigt zijn titel in Nottingham en dat levert hem een plek op bij Butra, Juan Zueco en bij mij. Elikian laat hem lopen waarmee Richard het gat richting Elikian moet gaan dichten op de ranglijst.
Het geld van Gasquet heeft Elikian uitgegeven aan Kristof Vliegen, die bij de concurrentie niet is terug te vinden. Die speelt namelijk met Santoro. De oude tovenaar moet de coming man uit Belgie op gras wel kunnen pakken is mijn insteek. Zo niet, dat pakt Ancic hem wel. Risico in dit scenario is dat die gekke Sluiter Ancic pakt. Dan ligt het schema voor Vliegen open.
Butra en Elikian durven het aan om met de geblesseerde Murray in zee te gaan. Ik verwacht dat hij opgeeft en het schema voor Mirnyi zich opent. De goede resultaten van Lopez in de eerste ronde zijn niet onopgemerkt gebleven. Dat hij vorige week op Queens de lelijkste graspartij ooit tegen Bracciali speelde heeft de concurrentie waarschijnlijk niet gezien. Zelf tipte mitt mij hierover op het nippertje. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat hij er hard afgaat.
Ik heb Sluiter hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:46 schreef XL het volgende:
In de praktijk komt dan neer op ongeveer 20% minder dan de score van Butra![]()
![]()
Dan support ik deze week Butraquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:46 schreef XL het volgende:
Je krijgt bij MV dan wel punten, namelijk 80% van de deelnemer met de laagste score die wel een team instuurde. In de praktijk komt dan neer op ongeveer 20% minder dan de score van Butra![]()
![]()
1. (1) Elikian 3682quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 3593
2. (2) Chiel-Montagne 3512
3. (3) XL 3397
4. (4) Juan Zueco 3371
5. (5) Butra 3087
![]()
Wat een loser is dat toch.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Beetje 2-ledig gevoel hier. Ik heb een hele slechte twee weken en ik kom er mee weg (TM).
Raar en ook niet terecht. De SD moet zich als organisatie schamen.
We schrijven 2006 en SD heeft kennelijk nog nooit van een back-up gehoord.
J.
Ben na een werkbezoek in de USA weer terug in Nederland. Kan niks anders dan in mijn vuistje lachen wat betreft TM en Wimbledon natuurlijk, maar het toch echt te triest voor woorden dat ze zoiets klaarkrijgen?? We spelen een tennisseizoen, maar Wimbledon telt niet mee? En dan geven we iedereen maar 500 punten... ehh? wat is de zin daarvan? Maar goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Juan Zueco het volgende:
Norrage,
Kun je voor geen vervanger zorgen?
Bij MV zitten een aantal toppers en gewezen winnaars (Elikian).
just a thought.
J.
MrBookmaker bestaat al 7 maanden niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook weer wat centjes overgemaakt naar MrBookmaker... eens kijken of ik het nog een beetje kan
1. (1) Elikian 4081quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 3682
2. (2) Chiel-Montagne 3554
3. (3) XL 3495
4. (4) Juan Zueco 3459
5. (5) Butra 3199
![]()
Chiel-Montagne, we hebben ons best gedaan om niet te ver in te lopen. Gezellig allemaal in de kelder van de ranking afgelopen week.
Mooie analyse. Mijn lot is verbonden aan iemand zonder backhand. Kansloze missie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Lopez moet het verschil voor Butra gaan maken.
Sorry pik, ik heb je onderschat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Mijn lot is verbonden aan iemand zonder backhand. Kansloze missie.![]()
1. (1) Elikian 4211quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4081
2. (2) Chiel-Montagne 3797
3. (4) Juan Zueco 3769
4. (3) XL 3745
5. (5) Butra 3545
Mooi stuk Lars!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Juan speelt deze week met veel goedkope spelers. Dat kan voor hem de sleutel voor succes zijn, op Wimbledon heeft hij mij al ingehaald en ook Chiel-Montagne is in zicht. De verschillen zijn klein voor de nummers 2 t/m 4. Voor Butra is het handig als een qualifier de US Open wint en hij hem als enige in zijn team heeft. Voor de rest is het handig als Elikian op de US Open met Federer speelt en die zijn eerste ronde verliest.
Deze week Juan met de 'kleintjes' dus. Alleen Verdasco kost hem meer dan 1000 punten. Ik zet daar Robredo, Gaudio en ook Verdasco tegenover. Butra doet het met Ferrero, Nieminen en ook Verdasco. Elikian speelt met Ferrero, Robredo en Verdasco. Chiel-Montagne heeft er maar twee, namelijk Nieminen en Verdasco. Verdasco zal het verschil dus niet gaan maken, al tikt hij na Norman ook Bracciali er hard af. Norman gaf al aan dat Verdasco in vorm lijkt.
Tussen alle kleintjes laten Juan en Chiel de toernooiwinnaar van Acapulco (Horna) lopen. Iedereen heeft wel wat spelers hetzelfde. Juan is de enige met Waske in zijn team, Lopez moet het verschil voor Butra gaan maken. Gaudio gaat het voor mij doen. Calleri voor Chiel. Elikian kan op zeker spelen en doet dat ook
Het mailtje gaat nog wel automatisch naar hetzelfde emailadres als voorheen. Gaat dat wel helemaal goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef Elikian het volgende:
vergeet die maar weer snel
http://www.competitieteam.nl/elikian
En meteen: download een nieuwe excelsheet. Die andere haalde zijn data nog van mijn oude site, en die werkt dus niet meer
Ik ben verhuisd, en ik wist wel dat die homepage zou verdwijnen... maar dat dat nu niet op een dinsdag moet(((
Ik hoop echt dat iedereen die pagina kan vinden vandaag
Ik deed natuurlijk alsof je op safe ging omdat je opstelling precies de middelmaat van al onze teams was. Bovendien paste safe spelen mooi in het plaatje. Dat jij omhoog wil in de ranking snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef Elikian het volgende:
[..]
Mooi stuk Lars!
En in heb nog weinig reden voor op safe te gaan, ik sta 20e overall ofzo. En afgelopen week was ik 50e, dus veel geholpen heeft het ook niet
Yep, email adres is niet veranderd. Dus dat blijft gewoon goed gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Butra het volgende:
[..]
Het mailtje gaat nog wel automatisch naar hetzelfde emailadres als voorheen. Gaat dat wel helemaal goed?
Petje af dat alles alweer overgezet is en werkt.
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef XL het volgende:
Chiel heeft geen team, dat is jammer....
Mail het opnieuw. Dit is allemaal informatie waaraan voor je het hier postte niets kon veranderen sinds gister 23:00. Dat verwerkt hij wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.
Voor wat het waard is, dit was mijn team:
- Acasuso
- Berdych
- Bracciali
- Chela
- Ferrer
- Gabashvili
- Gasquet
- Goldstein
- Horna
- Kunitsyn
- Massu
- Muller
- Roddick
- Safin
- Spadea
Ja, en dat heb je gisteren opnieuw gestuurd, en die is zojuist aangekomen. (lekker dan)quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.
1. (1) Elikian 4360quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4211
2. (2) Chiel-Montagne 3923
3. (3) Juan Zueco 3905
4. (4) XL 3904
5. (5) Butra 3696
![]()
waar kan ik mtf vinden? Daar kijk ik nooit...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Juan Zueco het volgende:
Vervanger of gokken Suus. Op mtf kun je voor vrijdag wel een entry-list vinden.
J.
MensTennisForumsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
waar kan ik mtf vinden? Daar kijk ik nooit...
Het forum met de mooiste signatures die ik ooit gezien heb!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef Butra het volgende:
[..]
MensTennisForums
Dat hoort elke tennisfan te weten.![]()
Je moet die Main Draw topics eens lezen, en welke spelers er allemaal succes gewenst wordt. Sommige users komen echt met een lijst met namen die 99% van het veld dekt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef XL het volgende:
[..]
Het forum met de mooiste signatures die ik ooit gezien heb!
Ik doe vrijwel alles via de site en fora van SteveG.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Je moet die Main Draw topics eens lezen, en welke spelers er allemaal succes gewenst wordt. Sommige users komen echt met een lijst met namen die 99% van het veld dekt.![]()
Ik kom alleen maar in het gambling gedeelte, dus ik heb er weinig last van.
Stalk stalk stalkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef suus21 het volgende:
ja ik ken de site maar ik weet niet waar ik die draws kan vinden...
In de forums van het betreffende toernooi staat altijd wel ergens een thread met 'main draw'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef suus21 het volgende:
ja ik ken de site maar ik weet niet waar ik die draws kan vinden...
Wrijf het er maar in! Maandag en dinsdag was ik druk... vandaag heb ik geen zak te doenquote:
J.quote:Andy Murray will undergo a scan today on his injured neck to decide when he will be fit to return.
He withdrew from the ATP Tour event in Los Angeles, starting this week, and his participation in his next scheduled event in Washington DC is also in doubt.
Murray was injured while playing Davis Cup doubles on Saturday.
Murray can ill-afford a long absence now. He has a slew of ranking points to defend in the run-up to next month's US Open, where he had hoped to be one of the 32 seeds.
Met reden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef XL het volgende:
Horna is mijn gravelrukker waar Juan stelselmatig vanaf lijkt te blijven.
Eén game van het einde opgeven, dat kan maar 1 ding betekenen:quote:
Hantuchova zal hij niet kunnen versieren, nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef suus21 het volgende:
Davydenko is altijd een loser geweest, kijk hoe ie eruit ziet.
Sinds Radek Hingis kan krijgen, sluit ik niks meer uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Hantuchova zal hij niet kunnen versieren, nee.
Nou, Hingis is leuk.... maar niet echt een super lekker wijf. Ze heeft onder haar stand gewinkeld. Ik kan me niet voorstellen dat Hantuchova (quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Elikian het volgende:
[..]
Sinds Radek Hingis kan krijgen, sluit ik niks meer uit.
Anders wil ik het wel doen suus, statistisch gezien moet er een goede ronde van mij aankomen... want het is al weken bagger.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef suus21 het volgende:
wat een drama week voor mij...
J. denk je dat ik morgen voor 21:00 de draws kan zien op mtf?
Anders weer een dramaweek....of juist niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |