Ik ga trouwens deze en volgende weken de MV tussenstand anders doen. Ik ga er spelers uitlichten die het verschil kunnen maken. Niet strepen in de lijstjes. Achterliggende gedachte is een chronisch gebrek aan tijd, bovendien denk ik dat het meer reactie uitlokt.
Deze week staat er bij het team van Chiel-Montagne nog geen team, hopelijk heeft hij wel iets naar Elikian gemaild en komt er nog wat. Zo niet, dan kunnen we deze week goed inlopen op hem. Gasquet speelde vorige week tegen Federer een spannende partij, verdedigt zijn titel in Nottingham en dat levert hem een plek op bij Butra, Juan Zueco en bij mij. Elikian laat hem lopen waarmee Richard het gat richting Elikian moet gaan dichten op de ranglijst.
Het geld van Gasquet heeft Elikian uitgegeven aan Kristof Vliegen, die bij de concurrentie niet is terug te vinden. Die speelt namelijk met Santoro. De oude tovenaar moet de coming man uit Belgie op gras wel kunnen pakken is mijn insteek. Zo niet, dat pakt Ancic hem wel. Risico in dit scenario is dat die gekke Sluiter Ancic pakt. Dan ligt het schema voor Vliegen open.
Butra en Elikian durven het aan om met de geblesseerde Murray in zee te gaan. Ik verwacht dat hij opgeeft en het schema voor Mirnyi zich opent. De goede resultaten van Lopez in de eerste ronde zijn niet onopgemerkt gebleven. Dat hij vorige week op Queens de lelijkste graspartij ooit tegen Bracciali speelde heeft de concurrentie waarschijnlijk niet gezien. Zelf tipte mitt mij hierover op het nippertje. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat hij er hard afgaat.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich
| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich binen de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"