Ik geloof dat mijn hele team al gespeeld heeftquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Butra het volgende:
Balen, ik moet vanavond mn team al inleveren, terwijl juist morgen nog een hoop twijfelgevallen zijn.
Als het fout gaat ren ik morgen de baan wel op.![]()
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb 'm net verstuurd. Uiteindelijk maar 1 twijfelgeval genomen (Gonzalez / Safin).quote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn hele team al gespeeld heeft
Eventueel kan ik de dingen die fout gaan wel voor je wijzigen?
Ik weet bijna zeker dat als je het alternatief voor Safin, want die gaat er zeker af naar Elikian mailt hij het ook wel voor je aanpast.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef Butra het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik heb 'm net verstuurd. Uiteindelijk maar 1 twijfelgeval genomen (Gonzalez / Safin).
Als Mathieu vandaag gewonnen had was jij de lachende derde. Konden we het de rest van het jaar zonder budget doen.quote:
David in drie met meer dan 3 breaks verschil.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Norrage het volgende:
zodat al die Davydenko onderschatters eens een lesje leren
1. (1) Elikian 3416quote:Op maandag 22 mei 2006 16:43 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 2999
2. (2) Chiel-Montagne 2931
3. (3) XL 2775
4. (4) Juan Zueco 2729
5. (5) Butra 2650
![]()
De oude man heeft een aardige loting trouwensquote:Op zondag 11 juni 2006 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Heren, Dame : het gras-seizoen gaat beginnen.
[afbeelding]
J.
En de oude man doet ook weer mee...
Heeft lang niks meer gespeeld. Ontbreekt nog wedstrijdritme.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef Norrage het volgende:
Het is wel een leuke loting, geen aardige..Alhoewel ik in Henman niet veel problemen zie voor Agassi
Als ik niet beter wist zou ik van Henman hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft lang niks meer gespeeld. Ontbreekt nog wedstrijdritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |