alles is drinkbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je het kraanwater daar drinken?
borrelquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Kopje thee ook. En strakjes de koffie ook
. En misschien neem ik vanavond wel een borrel, die is ook lekker
.
Ja maar het heeft een aparte bijsmaak. Ik heb voor deze week 11 liter bronwater.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je het kraanwater daar drinken?
Misschien welquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een aparte bijsmaak. Ik heb voor deze week 11 liter bronwater.Geen cola.
Dat ken ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een aparte bijsmaak. Ik heb voor deze week 11 liter bronwater.Geen cola.
Wat voor borrel?quote:
Dat kwam je sowieso al niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen cola (light)
. Dan kom ik niet op visite
.
quote:
Ken ik niet, wat is dat voor spul?quote:
Nou.... Als jij cola light had gehad, en ik een geldig paspoort...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kwam je sowieso al niet.![]()
Of had ik het moeten meespelen?![]()
Net als Malibuquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat is dat voor spul?
Regel jij dat paspoort, doe ik de cola.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou.... Als jij cola light had gehad, en ik een geldig paspoort...![]()
Nog nooit gehad.quote:
Dat heb ik nog nooit gehad....quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Regel jij dat paspoort, doe ik de cola.Ik heb nog wel:
[afbeelding]
11 liter, das toch in 3a4 dagen wegquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
A blend of caribbean rum, spirit and coconut flavoursquote:
Ik vind het lekker (alleen een beetje gevaarlijk dat het te drinken is alsof het limonade is).quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
ugh als ik alleen al kokos drankjes ruik word ik misselijk
Doe ik een week mee ongeveer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
11 liter, das toch in 3a4 dagen weg
nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef liefie_ het volgende:
een borrel goed idee
het is zeker nog te vroeg?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:48 schreef es70 het volgende:
[..]
A blend of caribbean rum, spirit and coconut flavours.
alles met rum is goedquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
Dat mag niet jong.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
ik heb alleen zoete apfelkorn in huis... en nu ik zure op heb wil ik die!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee hoor
ik drink nog even niet mee, moet nog rijden zo
ssst je moet ook tuvupuh zeggen dan hebben ze je niet doorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
Rum en wodka zeker?quote:
teeveepee ook goed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ssst je moet ook tuvupuh zeggen dan hebben ze je niet door
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef es70 het volgende:
Aat zegt:
ik zal hrt doen,ik snap hier echt geen fuck van je moet me maar eens les geven! mama
Mijn mama.
ja kijk maar! ze klagen nietquote:
Les 1: Je hoeft je berichtjes niet te ondertekenenquote:
Da's al een goede om mee te beginnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Les 1: Je hoeft je berichtjes niet te ondertekenen.
Haha.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef es70 het volgende:
Aat zegt:
ik zal hrt doen,ik snap hier echt geen fuck van je moet me maar eens les geven! mama
Mijn mama.
Zijn ze kapotquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:00 schreef es70 het volgende:
Affijn, tijd om mijn bloedjes () uit school te gaan halen, tot later
.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tpv dan
huh?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
tvp
niet tegelijkquote:
Niet dat ik weet... Iig niet erger dan een geschaafde knie...quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd als ik die collega van me zie
wie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef ForlornSon het volgende:
Wat n gekke mensen tochIk ben kei vrolijk.. Zeggen ze dat ik niet zo chagerijnig moet doen XD
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef ForlornSon het volgende:
=]]
waarom heb je een noorse sig?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef ForlornSon het volgende:
=]]
Omdat Noors een mooie taal is, en ik Noors studeer in mn vrije tijd, en volgend jaar een voltijd studie ga volgen.quote:
in NL of in NO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Omdat Noors een mooie taal is, en ik Noors studeer in mn vrije tijd, en volgend jaar een voltijd studie ga volgen.
Hoi.
In NL, na die opleiding staat een emigratie naar Noorwegen wel op de planningquote:
Dat heeft iig geen enkele nut, echter maakt het weer op 25 mei geen fuck uit, voor je het weet kun jeje hartje maar gaan vasthouden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
Speedy... zeg 's wat over het weer op hemelwatervaartdag. Heeft het nut om elke avond op mijn knietjes te gaan liggen om mooi weer te vragen.
Vertelquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
weh.. een 70-300 lens is wel erg vet.
ik had een 2e-handse besteld van iemand hier op Fok. Hij lijkt wel nieuw trouwens, alles erop en eraan, UV-filter erbij, zonnekapje (nu heb ik er dus 2, een grote en een kleine.. )quote:
Oke danquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had een 2e-handse besteld van iemand hier op Fok. Hij lijkt wel nieuw trouwens, alles erop en eraan, UV-filter erbij, zonnekapje (nu heb ik er dus 2, een grote en een kleine.. )
Erg ver inzoomen kan ik nu, maar die vogels vliegen toch nog te snel![]()
Neeh.. daar gaat het ook niet om, ik zit hier vanuit m'n kamer wat te knippen, dit weekeinde maar eens een paar uurtjes vrijmaken denk ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danfeli dan
![]()
en het is echt niet makkelijk om een vliegende vogel met zo'n lens even te pakken krijgen hoor
![]()
Mah reken maar niet op lekker weer hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neeh.. daar gaat het ook niet om, ik zit hier vanuit m'n kamer wat te knippen, dit weekeinde maar eens een paar uurtjes vrijmaken denk ik.![]()
Ik was er al hoor, moest alleen even een massage ondergaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
en daar komt iedereen binnendruppelen
tussen de regen door danquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah reken maar niet op lekker weer hoor![]()
Echt welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah reken maar niet op lekker weer hoor![]()
voortaan eerst hier even melden hequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was er al hoor, moest alleen even een massage ondergaan
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en oh, mijn visum is binnen, dus ik ga écht weg op 4 juli
![]()
Net gedaan tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voortaan eerst hier even melden he![]()
Tussen de druppels doorquote:
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.quote:
mooi zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en oh, mijn visum is binnen, dus ik ga écht weg op 4 juli
![]()
tussen de druppels door is het ook gewoon droogquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tussen de druppels door![]()
[..]
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.
Het wordt mooi weer jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tussen de druppels door![]()
[..]
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto'squote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tussen de druppels door is het ook gewoon droog
Ik blijf erbij sorry, het wordt zeker geen mooi weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer ja, en nou niet de weerman de schuld geven terwijl het de mijne is als het niet zo is
Inburgeringstoets zeker niet gehaaldquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, ze moeten me hier niet meer![]()
ach, vast welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto's
dat denk ik ja.. ik pas hier gewoon niet meer, ik spreek geen Arabisch, heb geen haakneus, doe niet aan eerwraak... Tja, dan moet je hier gewoon weg...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inburgeringstoets zeker niet gehaald
Das wel een uitdaging hoor om juist dan mooie foto's te makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto's
Succesquote:
Ja okequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een uitdaging hoor om juist dan mooie foto's te maken
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij sorry, het wordt zeker geen mooi weervoor jou zal het de komende jaren alleen nog maar stormen en regenen hagelen onweren sneeuwen ijzelen orkanen etc etc
Dus ga je maar naar het grootste moslimland ter wereldquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat denk ik ja.. ik pas hier gewoon niet meer, ik spreek geen Arabisch, heb geen haakneus, doe niet aan eerwraak... Tja, dan moet je hier gewoon weg...![]()
ja, dan kom ik in ieder geval geen PvdA-er of GL-er tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ga je maar naar het grootste moslimland ter wereld
Whahaha okequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf wel
papaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf wel
En wat is daar mis meequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dan kom ik in ieder geval geen PvdA-er of GL-er tegen
Niets papa,quote:
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf (quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heeft iig geen enkele nut, echter maakt het weer op 25 mei geen fuck uit, voor je het weet kun jeje hartje maar gaan vasthouden...
Dat helpt niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf () nodig heb, maar voor de communicantjes
. Kan vast geen kwaad
.
Ik was niet wegquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat gezellig dat jullie weer thuis zijn
Wat helpt dan welquote:
Ik ben god hequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat helpt dan wel. Ik ben heen gegaan en heb me vermenigvuldigd, met meer animo dan de meeste moderne gezinnen
. Okay... Ik heb geen katteliek getrouwd, maar mijn kinderen zijn gedoopt (okay, niet snel na de geboorte, maar toch) en ze gaan communie doen.
Wat wil 'ie nog meer?
Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben god he
En heb wat tegen kinderen,
dus vrees het ergste voor je
Smakelijkquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf () nodig heb, maar voor de communicantjes
. Kan vast geen kwaad
.
Nou ja, dan maakt het ook geen fuck meer uit wat voor weer het is natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet dat ik er in geloof hoor maar goed
Daaromquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, dan maakt het ook geen fuck meer uit wat voor weer het is natuurlijk.
das allemaal de schuld van de vrouw hequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer. Als je een hekel hebt aan kinderen ben je al de fout in gegaan door Adam en Eva het gereedschap te geven om ze te maken
God en vliegtuig hequote:sukkel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das allemaal de schuld van de vrouw he
[..]
God en vliegtuig he
zo oud ben je toch nog nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat die slang mannelijk was
.
God is maar een bijnaam hoor,quote:Als je God wilt zijn zul je de consequenties moeten aanvaarden, en dat is in dit geval sukkel genoemd worden. Vliegtuig is zo passé.
Have funquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef es70 het volgende:
Kinderen naar bed brengen, koffie drinken, bijkletsen met Pat, journaal kijken... Tot later.
dikzakquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zo oud ben je toch nog niet
[..]
God is maar een bijnaam hoor,
officieel is het buddha![]()
ik heb er maar eenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef liefie_ het volgende:
buddha buikjes
en volgens mij zijn we beiden toch nog steeds vrijgezelquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie je, we hebben samen gewoon goede smaak![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en volgens mij zijn we beiden toch nog steeds vrijgezel
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:34 schreef es70 het volgende:
Oh, even het bewijs dat ik ontzettend nuttig bezig ben geweest.
Voor:en na:
.
![]()
Storm.
Alles goedquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee,....... maakt het uit qua "gesprek" ?
Dank je welquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, dat wordt een hartenbreker in zijn tienerjaren.![]()
Mooi knipwerk Es.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
Hij durft niet voluit te lachen, allebei zijn voortanden zijn eruit.
Minstens idd het is ook minstens één reactie waard.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, als ik dan een keer iets nuttigs doe wil ik wel dat er op z'n minst 1 postje aan besteed wordt
.
Hij durft niet voluit te lachen, allebei zijn voortanden zijn eruit.
Boeid mij ook niks meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik, het interesseert toch niemand.![]()
Dan moet je ook niet vragen hoe het gaat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Boeid mij ook niks meerproblemen vertel ik niet meer
![]()
Ik heb geen problemen hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet vragen hoe het gaat.![]()
Heb jij problemen?Die zijn toch verledentijd?
quote:
Het is een lange slungel van 8½, snoezig is niet het eerste dat bij me opkomtquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Minstens idd het is ook minstens één reactie waard.![]()
Oohh, maar dat is juist zo snoezig, een tandloos. zoog uhh kindermondje.![]()
Hoe lang is die slungel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is een lange slungel van 8½, snoezig is niet het eerste dat bij me opkomt.
quote:
Kan ik ook welquote:
Bijna 1.45, en hij vindt het ontzettend stoer dat hij nog maar 30 cm. 'moet' om even groot te zijn als zijn moederquote:
Mits juiste pillen kan iedereen dat hequote:
Toch wel hequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe jij dat ook goed SpeedyGJ
Maar wie ben jij nouquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef ForlornSon het volgende:
Maar Bleh is een algemene uitdrukking.
Ja duhquote:
En?? Zit jij daar mee?? ik niet hoor, ik zou het niet fijn vinden als het 24 uur per dag licht wasquote:
Dat hoeft ook niet, maar een paar uur had nog wel gemogen hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En?? Zit jij daar mee?? ik niet hoor, ik zou het niet fijn vinden als het 24 uur per dag licht was
Aha okequote:
Joh ik vind het best zo dat de zon nu ondergaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar een paar uur had nog wel gemogen hoor
T is gewoon niet eerlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja jammer he, van mij mag er wel langer zon zijn.
wow getekend.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
wie houdt er van pijpen?
mijn einddempers
[afbeelding]
Ah bedoel je datquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okedat is al wat duidelijker
en vertel waar kom je vandaan?? Welke hobby's heb je etc
en hoe heb je dit topic gevonden?
![]()
sorry wat een eisen he
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie hier zeker niet gewent?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
kolere iemand die een lap tekst plaatst .![]()
dat leert hij vanzelf afquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
wij spreiden in de hoop etappewinnaar te wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Zijn jullie hier zeker niet gewent?
ik moet er ook ff aan wennenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel me goed thuis in het spammen hoor. Maar ik wijdt graag uit over dingenquote:
Welke ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga s verder met de film, waar ik gisteren aan ben begonnen.
vermoed ik
O jawel hoor, nog langere dan deze, maar wat is het nut ervan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:11 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Zijn jullie hier zeker niet gewent?
Hopelijk kunnen ze dat .quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gelukkig
want aan de hand van deze tekening worden ze gemaakt
SpeedyGC wou graag weten wie ik was en wat ik deedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O jawel hoor, nog langere dan deze, maar wat is het nut ervan?
http://www.imdb.com/title/tt0082370/quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke ?
En ja je hebt gelijk, leert hij wel af.
Mooi, vraag over een paar dagen maar wat hij er nog van weet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:15 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
SpeedyGC wou graag weten wie ik was en wat ik deed
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi, vraag over een paar dagen maar wat hij er nog van weet.![]()
Helemaal niks, maarja. Je moet iets.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi, vraag over een paar dagen maar wat hij er nog van weet.![]()
Oe met Gérard Depardieuquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0082370/
nee hoor, niets moet, (bijna) alles magquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Helemaal niks, maarja. Je moet iets.![]()
O dan zal dat wel goed komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vast wel, ze hebben een goede naam in NL
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, niets moet, (bijna) alles mag
Ja vragen beantwoorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Helemaal niks, maarja. Je moet iets.![]()
Doeiquote:
Hoeveel zuipt ie eigenlijk? 1 op 2?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alle vertrouwen in
en dan straks 'bulderbulder' ipv 'pruttelpruttel'
da's afhankelijk van mijn rijstijlquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zuipt ie eigenlijk? 1 op 2?
En normaal dus 1:4quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's afhankelijk van mijn rijstijl
maar gemiddeld 1:8
...>< Dan pak ik zelf welquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, cola
al is het nu nog maar een 5-pack
Is dat lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
...>< Dan pak ik zelf wel
*gaat desperados halen*
Oh. Dit weekend is het btw desperados weekend XD
quote:
1:12, dat doet die van mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dus ook 1:12
om gemiddeld op 1:8 te komen moet je er af en toe boven en onder zitten
Al gereserveerd op de eerste hulp?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
![]()
vind ik dan. En de rest van 'onze groep'. Dus gaan we het een heel weekend lang zoveel mogelijk zuipen.
Nah, we hebben wat dat betreft al vaker, gevaarlijkere dingen genomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al gereserveerd op de eerste hulp?
de Mazda doet 1:6, en de Passat 1:14quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1:12, dat doet die van mij
Gemiddeld dan, hoop ik
..omdat er wel meer zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
Waarom 'klinkt' Metalezine zo bekend in de oren.
klinkt als een medicijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
Een of ander medicijn toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
Neh... zal wel door m'n zwager komen ofzo...quote:
Dat hoorde ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh... zal wel door m'n zwager komen ofzo...
Langharig tuig.
Er wordt nu gezocht wat het isquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh... zal wel door m'n zwager komen ofzo...
Langharig tuig.
quote:
Wat wat isquote:
Oh, nee hoor, het komt waarschijnlijk gewoon door het 'metal' gedeelte, heb alleen ff opgezocht waar mijn zwager recensies voor schrijftquote:
En Adriaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
check, daar zijn ze..
komt er nog 1
bassie
Zijn dat geen banwaardige plaatjes ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |