Je hebt geen smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig zjin lekkerbekken ook vies
ciabatta's met roomkaas vaak ook
T worden alleen geen Thaise dan, of uit new zeeland of uit zuid amerikaquote:
Nieuw Zeeland neem ik zelf mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T worden alleen geen Thaise dan, of uit new zeeland of uit zuid amerika
jewel ik eet alleen geen visjes en vleesjesquote:
my daddy is in hiroshimaquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland neem ik zelf mee.Alsmede Japan en Korea.
Japan zit ik echt zwaar te overwegen.
![]()
Oh je bent vegetariër.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel ik eet alleen geen visjes en vleesjes
en van die winkel gemaakte ciabatta's hebben altijd veel en veel te veel roomkaas of welk ander spul dan ook er op
Op werkbezoek?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
my daddy is in hiroshima
hopenlijk krijg ik morgen een kadotje maar ik denk het niet
Dat komt omdat je wat anders typte dan je dacht waarschijnlijk hequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk ik zoek voor Marc ff een mooi plaatje van een kei, krijg ik gelijk tieten in beeld
Als je het kan moet je het zeker niet latenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
jepquote:
Eet jij ook van die ranzigequote:
nee ik ben echt een slechte vegetarierquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eet jij ook van die ranzigesoja burgers?
Dat duurt vast niet lang danquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:23 schreef Steve-O het volgende:
Heerlijk zeg een vrije dag en geld teveel
Waarom ben je vegetarier?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben echt een slechte vegetarier
ik hou alleen van quorn producten of dingen als groente kroketjes of zelfgemaakte kaasplakken
en heel vaak eet ik gewoon geen vlees vervanger
ik ga ook niet janken als mijn nep spul op de zelfde bbq moet als het vlees of zo
ik vind vlees en vis erg viesquote:
Als ik dan nog geld heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het kan moet je het zeker niet laten
Dan ben je wel een slechte idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ben echt een slechte vegetarier
ik hou alleen van quorn producten of dingen als groente kroketjes of zelfgemaakte kaasplakken
en heel vaak eet ik gewoon geen vlees vervanger
ik ga ook niet janken als mijn nep spul op de zelfde bbq moet als het vlees of zo![]()
nee dat zijn veganistenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan ben je wel een slechte idd.Kaas komt immers ook van de koe.
Wil je er van ieder land maar 1?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
IK heb geen gat in mijn hand ofzo Ik moest gewoon wat kleding halen ik liep in 2 jaar oude broeken met gaten in me kruisquote:
ik typte keiquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wat anders typte dan je dacht waarschijnlijk he
Nee ik heb van ieder land meerdere. In 2003 heb ik uit de VS 18 meegenomen en in 2005 waren het er 12. Wat ik doe is dat ik bv een 12 pack Cola blikjes koop en dan de lege blikjes die ik mee wil nemen voor mijn verzameling gaan daar dan weer terug in.quote:
Dus geen vrouw of homo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
IK heb geen gat in mijn hand ofzo Ik moest gewoon wat kleding halen ik liep in 2 jaar oude broeken met gaten in me kruis![]()
Dat denk jij maar,quote:
Dat heb ik een tijd met bierglazen gedaan. Alleen gaan die dingen wel snel kapot onderwegquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik heb van ieder land meerdere. In 2003 heb ik uit de VS 18 meegenomen en in 2005 waren het er 12. Wat ik doe is dat ik bv een 12 pack Cola blikjes koop en dan de lege blikjes die ik mee wil nemen voor mijn verzameling gaan daar dan weer terug in.Overigens neem ik van elk blikje 1 mee, soms heb je serie's en thema's namelijk.
Niet dat ik weetquote:
Bierglazen is een beetje moeilijk stapelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd met bierglazen gedaan. Alleen gaan die dingen wel snel kapot onderweg
Jakkesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
speciaal om jullie te pesten: ik heb een pizzabroodje lekker puh
Je verzameld blikjes ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik heb van ieder land meerdere. In 2003 heb ik uit de VS 18 meegenomen en in 2005 waren het er 12. Wat ik doe is dat ik bv een 12 pack Cola blikjes koop en dan de lege blikjes die ik mee wil nemen voor mijn verzameling gaan daar dan weer terug in.Overigens neem ik van elk blikje 1 mee, soms heb je serie's en thema's namelijk.
Afhankelijk van het glas gaat dat wel of niet hequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bierglazen is een beetje moeilijk stapelen.
True.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het glas gaat dat wel of niet he
Jagquote:
in Hilversum hebben we een über kei liggenquote:
Stroopwafels kennen ze hier dan weer niet.quote:
Die zijn wél lekkerquote:
quote:
Gisteren een grote, nog warme stroofwafel opquote:
Kopje thee ookquote:
jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]