quote:
Ah bedoel je dat
*overneemt uit ander forum*
k zit op het moment met mijn 17e levensjaar in de examenklas HAVO, hopelijk dadelijk niet meer. Ik woon in het Brabantse Sint-Michielsgestel, speel bas in een band (jawel, another metalhead) maar mijn Heiden-zijn staat los van het metalhead-zijn. Ik lees graag (op 't moment Vorst, De Germanen, Tussen Wodan En Widar en de Aardschok:P) verder game ik graag, maar ik doe het niet zo vaak meer.. Ik ben fanatiek HL/HL2, Age Of Empires, Warcraft III, Morrowind en Oblivion speler
En ik kijk ook graag films, alle genres. Het liefst geen Amerikaanse troep, maar Aziatische prachtstukken, die helaas bijna nergens zijn te vinden. Favoriete acteurs/actrices heb ik niet, zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan Nick Cage, maar hij speelt wel goed in National Treasure. TV kijk ik een stuk minder, imo alleen maar hersenspoelend troep en commerciele herrie.
Ik ben daarnaast nog oprichter van een metalezine, en ik surf graag. Wat dagelijke sites;
Pathway.nl, Powerkek.nl, Deviantart.com, Heidendom.nl, Wikipedia.org, Fok.nl, Heidevolk.com enzo.
En toen waren er toch nog vragen;
Je kan je alleen voorstellen als je bestaat, hoe ben jij zo zeker dat je bestaat? misschien ben je enkel een verzinsel en denk je te bestaan, kan je deze twijfel ontkrachten?Ik denk, dus ik ben. ha!
je kijkt wel naar films, niet naar de tv, hoe weet je dan dat nicolas cage goed speelde in nationale treasure?DVDs. Ik kijk regelmatig op imdb.com voor goede films of ik strompel langs de schappen van de videotheek naar iets dat me aanspreekt.
wat was er eerder, de kip of het ei? of het idee van een kip dat een ei kon leggen?Eigenlijk was het ei er eerder dan de kip. Ik geloof dat iets een ei heeft gelegd, waar uiteindelijk de kip uitkwam.
zeg eens, hoe voelt dat nou? je weet wel, om jou te zijn?Ik mag op het moment niet klagen, op die klote examens na
Verder heb ik met het mij-zijn einig problemen, meer met de mensen die met-mij willen zijn. Mijn droom is te emigreren, ergens op eigen houtje te leven, in Noorwegen. Angst voor mijn verleden? Ontvluchtingsgedrag? Ja. Maar ik zit er niet mee, en wat mensen van mij denken boeit me over het algemeen niet zo.