Mah reken maar niet op lekker weer hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neeh.. daar gaat het ook niet om, ik zit hier vanuit m'n kamer wat te knippen, dit weekeinde maar eens een paar uurtjes vrijmaken denk ik.![]()
Ik was er al hoor, moest alleen even een massage ondergaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
en daar komt iedereen binnendruppelen
tussen de regen door danquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah reken maar niet op lekker weer hoor![]()
Echt welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah reken maar niet op lekker weer hoor![]()
voortaan eerst hier even melden hequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was er al hoor, moest alleen even een massage ondergaan
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en oh, mijn visum is binnen, dus ik ga écht weg op 4 juli
![]()
Net gedaan tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voortaan eerst hier even melden he![]()
Tussen de druppels doorquote:
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.quote:
mooi zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en oh, mijn visum is binnen, dus ik ga écht weg op 4 juli
![]()
tussen de druppels door is het ook gewoon droogquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tussen de druppels door![]()
[..]
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.
Het wordt mooi weer jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tussen de druppels door![]()
[..]
Noway, we krijgen morgen al buien met onweer, en zaterdag wordt het waarschijndelijk echt een regendag met bijde dagen ook nog eens harde wind.
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto'squote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tussen de druppels door is het ook gewoon droog
Ik blijf erbij sorry, het wordt zeker geen mooi weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer ja, en nou niet de weerman de schuld geven terwijl het de mijne is als het niet zo is
Inburgeringstoets zeker niet gehaaldquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je, ze moeten me hier niet meer![]()
ach, vast welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto's
dat denk ik ja.. ik pas hier gewoon niet meer, ik spreek geen Arabisch, heb geen haakneus, doe niet aan eerwraak... Tja, dan moet je hier gewoon weg...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inburgeringstoets zeker niet gehaald
Das wel een uitdaging hoor om juist dan mooie foto's te makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan schijnt de zon niet en krijg je in de meeste gevallen ook geen mooie foto's
Succesquote:
Ja okequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een uitdaging hoor om juist dan mooie foto's te maken
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij sorry, het wordt zeker geen mooi weervoor jou zal het de komende jaren alleen nog maar stormen en regenen hagelen onweren sneeuwen ijzelen orkanen etc etc
Dus ga je maar naar het grootste moslimland ter wereldquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat denk ik ja.. ik pas hier gewoon niet meer, ik spreek geen Arabisch, heb geen haakneus, doe niet aan eerwraak... Tja, dan moet je hier gewoon weg...![]()
ja, dan kom ik in ieder geval geen PvdA-er of GL-er tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ga je maar naar het grootste moslimland ter wereld
Whahaha okequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf wel
papaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben God ja, dat bepaal ik zelf wel
En wat is daar mis meequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dan kom ik in ieder geval geen PvdA-er of GL-er tegen
Niets papa,quote:
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf (quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heeft iig geen enkele nut, echter maakt het weer op 25 mei geen fuck uit, voor je het weet kun jeje hartje maar gaan vasthouden...
Dat helpt niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf () nodig heb, maar voor de communicantjes
. Kan vast geen kwaad
.
Ik was niet wegquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat gezellig dat jullie weer thuis zijn
Wat helpt dan welquote:
Ik ben god hequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat helpt dan wel. Ik ben heen gegaan en heb me vermenigvuldigd, met meer animo dan de meeste moderne gezinnen
. Okay... Ik heb geen katteliek getrouwd, maar mijn kinderen zijn gedoopt (okay, niet snel na de geboorte, maar toch) en ze gaan communie doen.
Wat wil 'ie nog meer?
Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben god he
En heb wat tegen kinderen,
dus vrees het ergste voor je
Smakelijkquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil mijn hartje niet vasthouden, ik wil mooi weer... Ik stem OLH vast blij als ik 'm vertel dat ik het mooie weer niet voor mezelf () nodig heb, maar voor de communicantjes
. Kan vast geen kwaad
.
Nou ja, dan maakt het ook geen fuck meer uit wat voor weer het is natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet dat ik er in geloof hoor maar goed
Daaromquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, dan maakt het ook geen fuck meer uit wat voor weer het is natuurlijk.
das allemaal de schuld van de vrouw hequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer. Als je een hekel hebt aan kinderen ben je al de fout in gegaan door Adam en Eva het gereedschap te geven om ze te maken
God en vliegtuig hequote:sukkel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das allemaal de schuld van de vrouw he
[..]
God en vliegtuig he
zo oud ben je toch nog nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat die slang mannelijk was
.
God is maar een bijnaam hoor,quote:Als je God wilt zijn zul je de consequenties moeten aanvaarden, en dat is in dit geval sukkel genoemd worden. Vliegtuig is zo passé.
Have funquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef es70 het volgende:
Kinderen naar bed brengen, koffie drinken, bijkletsen met Pat, journaal kijken... Tot later.
dikzakquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zo oud ben je toch nog niet
[..]
God is maar een bijnaam hoor,
officieel is het buddha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |