ohw, dat ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef parselmouth het volgende:
Chris lacht wel cool op Hullaballoo
En Matt heeft een... mat? En een puik vestje
[afbeelding]
Matt, je haar, wat doe je?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:25 schreef parselmouth het volgende:
Chris lacht wel cool op Hullaballoo
En Matt heeft een... mat? En een puik vestje
[afbeelding]
Klinkt erg goed jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Starlight ook een heerlijk nummer trouwens, weer eens wat anders
En nog wat daagjes later kunnen we het nieuwe album kopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Woei, nog 1 maand en 12 dagen en ze staan op Werchter..
Gelukkig is die clip niet Britney Spears-achtig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:42 schreef Rubber_Soul het volgende:
Iemand de nieuwe videoclip al gezien?
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=D0B06D5A26CECBFD
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, Matt ziet er wel lekker uit weer.
Dat vond ik juist wel leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
![]()
Alleen die make-up had niet zo gehoeven. Erg toffe clip in elk geval.
Same here!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef koenimex het volgende:
Hey, een clipje! Straks thuis ff kijken.
Daar staat ergens de eerste live versie van Bliss tussenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
http://www.muse-download.com/
link says it all
IT DOES ? nou dan zal ik hem nog een kans gevenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef Misstique het volgende:
Black Hole moet je aan wennen, ik vond het de 1e keer dat ik het hoorde ook helemaal niks, maar 'it grows on you'.
Die klinkt idd best wel brak jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Daar staat ergens de eerste live versie van Bliss tussen
Die is wel zo om te huilen grappig slecht![]()
Het klinkt als een zieke Nintendo uit 1985
bekijk disc 2 eensquote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
Knights of Cydonia is echt geniaal
en op die site staan best wat nummers die ik nog niet had. Die staan niet op albums, alleen live versies kan ik ervan vinden...
-edit-
Ah het album Hullabaloo heb ik niet, alleen de DVD. Vandaar.
40 minute filmquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
40 minute film
including b-sides taken from the hullabaloo soundtrack album. Dus er is nog ergens een album!.
Ah gevonden. Nu nog de mp3 versies
.
Hmz die vind ik dan weer tegen vallen. ik hou niet zo van dat absurdistische.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:42 schreef Rubber_Soul het volgende:
Iemand de nieuwe videoclip al gezien?
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=D0B06D5A26CECBFD
Ik ga mezelf voorhouden niks meer te downloaden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ie zal lekken, alles lekt tegenwoordig
Wauw, dat is wel heel veel vertrouwen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:37 schreef NoComment het volgende:
Ik ga em zeker downloaden zodra ie uitkomt, dit nummer beloofd wel al veel goeds wat mij betreft. wel behoorlijk anders, dat moet ik zeker toegeven...![]()
je kan ook betaald downloaden hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel veel vertrouwen dan
do somethingquote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef T1andonly het volgende:
Ik weet even niet welk nummer van Britney het is, maar die intro-"beat" die heeft wel overeenkomst daarmee
*wordt steeds benieuwder naar t album!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Of.. (betere versie en makkelijker te downloaden) hier..![]()
Klinkt erg goed, laat het album maar komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Geweldig nummer!! Echt Muse-like! Heerlijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Matts voice is idd muse like, maar de sound itself vind ik veel meer op depeche mode lijken, zeker de intro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldig nummer!! Echt Muse-like! Heerlijk!
Kan niet wachten tot het album uitkomt, ik sta al op de wachtlijst..
Zo vaak speelt hij niet piano hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef BloodyLotte het volgende:Ik ben eigenlijk heel erg anti-Muse. Maar ik zit net die Llovecast van Lowlands te luisteren, en dat Supermassive Black Hole liedje klinkt echt zo geil en gaaf. Dus. Heel erg on-Muse, en dus vind ik het ok. Ik kan normaal niet zo goed tegen dat pianogepingel en dat gejank van die zanger. Maar dit is funky!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
![]()
Alleen die make-up had niet zo gehoeven. Erg toffe clip in elk geval.
Het is Massive, maar dat wist je hopelijk alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren, maar ik heb Super Magic Blackhole al de hele fucking dag op repeat.
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb Super Magic Black Hole op repeat, like I said.
Ah cool die wil ik ik wel graag in HQ horen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Rubber_Soul het volgende:
12 juni, knights of cydonia 1ste single in Amerika.
Dus niet SMBH.
Heb u weer wat te downloaden.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef Rubber_Soul het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.ph...26513D74DF1B6D
Ssshhh, jullie hebben dit niet van mij
Blaaaatquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef Innuendo het volgende:
Black Holes & Revelations is gelekt..![]()
Ik kan me zelf niet bedwingen om nu toch te luisteren.
Dat ga ik dus doen nu
Er zitten trompetten inquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef Innuendo het volgende:
En hij is inmiddels te downloaden, uitgezonden op een amerikaans radiostation ofzo. Echte internetradio quality..Maar klinkt errug gaaf... vind ik.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Map of the Problematique doet me denken aan Depeche Mode's Enjoy The Silence.
En die vond ik ook het minste jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na de eerste luisterbeurt ben ik vooral erg onder de indruk van Take A Bow, Map Of The Problematique, City Of Delusion en Hoodoo..
Alleen A Soldier's Poem doet me nog niet zoveel.
Ik hoor wel dat het absoluut geen cd-kwaliteit is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:06 schreef koenimex het volgende:
Ik heb de torrent gedownload, MP3 320 kbps, maar dat klinkt ook niet echt als mono-webstream ofzo. Bij cd-wow is ie al te reserveren
Nee, en het is ook geen Showbiz. Net als dat OoS geen Showbiz is en Absolution geen OoS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd tegenvallen. Het is duidelijk geen Absolution of OOS.
Zo bedoelde ik het ook niet maargoed. Ik vind veel nummers erg hetzelfde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, en het is ook geen Showbiz. Net als dat OoS geen Showbiz is en Absolution geen OoS.
Het is gewoon weer Muse, maar dan weer anders.
Gelukkig niet, ik zit ook niet te wachten op een tweede Absolution of een tweede OOS eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd tegenvallen. Het is duidelijk geen Absolution of OOS.
Ik heb de goede kwaliteit versiequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik zit ook niet te wachten op een tweede Absolution of een tweede OOS eerlijk gezegd![]()
Of ik 'm beter vind dan Absolution of OOS weet ik nog niet eigenlijk. Wacht ik nog even mee tot ik de uiteindelijke goeie kwaliteit versie gehoord heb.
Ik heb een torrent met losse liedjes en een playlist file en een MD5 hash en de cover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:18 schreef Innuendo het volgende:
Dus niet de grote lange mp3 file met alles er in of de 192 kbps 'stereo' mp3 files die ik er van gemaakt heb door de lange in stukjes te hakken?![]()
In dat geval... hoe krijg je dat voor elkaar?
de mono versie dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb een torrent met losse liedjes en een playlist file en een MD5 hash en de cover.
Dan heb ik een verrekte goeie mono versie.quote:
De mp3's zijn wel stereo encoded, maar de bron is mono. Check de L/R kanalen maar eens, precies hetzelfde:quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn WinAmp zegt écht dat ie Stereo is.
Ah, ik zie hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De mp3's zijn wel stereo encoded, maar de bron is mono. Check de L/R kanalen maar eens, precies hetzelfde:
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/9241/musemono7ms.th.png]afbeelding][/url]
ps: Spinvis![]()
het is geen slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ik lees alleen maar slechte dingen over de MP3 releases die tot nu toe geweest zijn, ik wacht wel gewoon tot de CD echt uit is en dan koop ik hem. Slechte kwaliteit verpest muziek nou eenmaal voor mij
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:00 schreef Bog het volgende:
[..]
het is geen slechte kwaliteit
erg goed imo
Starlight is mijn favoriet idd.quote:
Geniaal nummerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
No-one's going to take me a-live.
de mp3 release die ik heb(van FTD) is inderdaad vrij slecht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Bigs het volgende:
Ik lees alleen maar slechte dingen over de MP3 releases die tot nu toe geweest zijn, ik wacht wel gewoon tot de CD echt uit is en dan koop ik hem. Slechte kwaliteit verpest muziek nou eenmaal voor mij
Bekende torrentsites.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geniaal nummer
Waar is het album te vinden
Maar helaas geen OoS 2 :pquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef MuseMuse het volgende:
nadat ik het 1 keer vluchtig had beluisterd dacht ik "dit komt niet eens langs absolution"
na een 2e keer "ok beter dan absolution" 3e keer "bye bye showbiz" na meerdere keren "OoS in sight"
ik weet waar het nog later te downloaden is, dus missen zal ik het niet!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Muse treedt volgende week vrijdag op in Friday Night with Jonathan Ross (BBC1, rond 23.30)... Introductie van de gasten is meestal enkele minuten na het begin, het optreden zal ergens na 00.25 plaatsvinden...
waardan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet waar het nog later te downloaden is, dus missen zal ik het niet!
Er is nu een stereo rip van de hele cdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:06 schreef Rubber_Soul het volgende:
Damn, de stereo versie van KoC klinkt super!!!
Jammer dat ik de rest niet in stereo heb.
Vooral bij Take A Bow verwacht ik in stereo uit mn oren bloedende sterrenstof
Helaas nog nergens kunnen vinden. Voeg me eens toe op MSNquote:Op zondag 11 juni 2006 04:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is nu een stereo rip van de hele cd![]()
Je moet de versie met ripdatum 9-6-2006 van 61.85 MB hebben.![]()
Dat was gelukkig de kutste single van de CD.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:19 schreef rena het volgende:
Ik ben het album nu aan het eh... kopenen ik ben super benieuwd
Ik vond Super Massive Blackhole in ieder geval al een verrukkelijk nummer
![]()
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 11 juni 2006 14:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was gelukkig de kutste single van de CD.
Je vergeet Starlight.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:09 schreef VoreG het volgende:
Het album binnen. Topper
Knights of Cydonia op dit moment de nummer 1 met Take a Bow op een goede 2e.
Map of the problematique klinkt ook wel erg goed trouwens
Ik geniet van elk nummer, dus ik raffel het niet af en moet dus even wachten voordat starlight aan de beurt komt.quote:
Ik ookquote:
Ik ook, ik vind de zang mooiquote:
bij starlight krijg ik kippevel...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het album staat in mijn ranglijst nét onder Absolution, echt nét eronder. Op een OoS, op twee Absolution en op 2.1 BHaR. Dit omdat ik niet de "kippenvelmomenten" heb die ik bij bijv. Bliss en vooral Butterflies and Hurricanes had.
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Brammie1 het volgende:
het is zeker een album dat je pas na een aantal keer luisteren gaat waarderen!
Ik ben een bikkelquote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Nog steeds niet geluisterd? Knap hoor!nog even volhouden...
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Brammie1 het volgende:
het is zeker een album dat je pas na een aantal keer luisteren gaat waarderen!
Omdat ik gewoon de winkel in wil kopen, het origineel in m'n klauwen wil hebben, en hem thuis gelijk keihard op m'n stereo wil horenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:52 schreef Bog het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of je t nu hoort of over 3 weken![]()
Dit album schreeuwt er ook om, om op cd-kwaliteit in stereo geluisterd te wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon de winkel in wil kopen, het origineel in m'n klauwen wil hebben, en hem thuis gelijk keihard op m'n stereo wil horen
Des te leuker
Bij andere bands ben ik er als de kippen bij zodra hij uitlekt, maar bij bepaalde artiesten vind ik dit gewoon leuker.
Download snel de goeie kwaliteit versie danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb Super Massive Black Hole nu in prutkwaliteit op mijn ipod, haalt de hele leukigheid weg.
Grappig hoe smaken verschillen. De nummers die jij noemt (Supermassive & MOP) spreken mij juist weer het minste aan van de cd, vooral die eerste...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef CybPraetorian het volgende:
opdatum: heb hem nu een aantal keer aandachtig geluisterd, en behalve Supermassive Blackhole en Map of the problematique steekt er eigenlijks niks bovenuit... beetje teleurstellend...![]()
liedjes zijn wel ok, en luisteren ook wel weg, maar zijn niet allemaal toppers...
Wow 2x. Waar dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
2 keer! 2 keer! 2 KEER!
En ze geven vast nog wel een los concertje eind zomer/begin herfst.
Waar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:47 schreef parselmouth het volgende:
Over zeventien nachtjes hoor ik veel van de nieuwe zooi gewoon![]()
live
![]()
.
Muse live!
Ik, hoop ikquote:
dat was zeker fantastisch!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef Innuendo het volgende:
Nouja ik hoop gewoon op een tour door Europa. En dat zie ik wel gebeuren. In 2003 was ik erbij in Rotterdam en dat zou ik graag nog eens over doen, dat was echt fantastisch.
6-11-2003... *herinnert zich een meesterlijke Space Dementia*quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef Innuendo het volgende:
Nouja ik hoop gewoon op een tour door Europa. En dat zie ik wel gebeuren. In 2003 was ik erbij in Rotterdam en dat zou ik graag nog eens over doen, dat was echt fantastisch.
waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:29 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
6-11-2003... *herinnert zich een meesterlijke Space Dementia*
Iemand ooit een complete bootleg daarvan gevonden?
Heb aleen wat losse nummers kunnen vinden.
Op Muselive.com staan...quote:
3 september gaven ze een concert voor OOR-lezers in de Melkwegquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:19 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Op Muselive.com staan...
- Bliss
- Feeling Good
- Sunburn
- Piano Interlude
- Muscle Museum
- Stockholm Syndrome
- Citizen Erased
- Plug In Baby
- The Small Print
- Butterflies & Hurricanes
Allemaal van 6-11-2003
5-11-2003 was er ook een concert toch? (of de 7de?)
Maar niet compleet dus, en heb ook nooit meer kunnen vinden.
misschien was Absolution dan wel zo een andere plaat, maar ik verwachte meer piano invloeden e.d. met meer stevige beats, zodat het een bijzonder liedje wordt. Ik vond dit wat meer algemenere rock..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Grappig hoe smaken verschillen. De nummers die jij noemt (Supermassive & MOP) spreken mij juist weer het minste aan van de cd, vooral die eerste...
7.11.2003 was er gig in brussel (waarom ben ik daar eigenlijk niet ook heen gegaan?)quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:19 schreef Rubber_Soul het volgende:
Allemaal van 6-11-2003
5-11-2003 was er ook een concert toch? (of de 7de?)
Maar niet compleet dus, en heb ook nooit meer kunnen vinden.
bandjes, dat zijn toch die dingen met 2 van die spoelen en van dat zwarte lint?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef soul114 het volgende:
[..]
7.11.2003 was er gig in brussel (waarom ben ik daar eigenlijk niet ook heen gegaan?)
Ahoy' optreden is destijds 2 keer [incompleet] uitgezonden door 3FM. De tweede keer was van te voren niet vermeld en toen zijn er twee extra tracks uitgezonden... heb hier een bandje liggen met opname van eerste keer
In Jul/Aug gaan ze trouwens weer wat touren in de USA.
Ja!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:07 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
bandjes, dat zijn toch die dingen met 2 van die spoelen en van dat zwarte lint?
:p
Lekker juistquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:41 schreef greatgonzo het volgende:
Te verwijft dit album... op de vorige gebruikte Mathew nog wel eens zijn normale stemgeluid... nu bijna alleen dat hele hoge
Ik niet.. alleen in Knights staat het me tegen omdat ik eerst de live-versie heb gehoord die veel minder hoog gezang heeft.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik vind z'n echt veel beter dan op Absolution
Ook niks mis meequote:
Ik kan me die warmte helemaal niet herinneren. Wel twee van die breezah-mutsjes die achter ons op Matthew stonden te geilen en het vreemd vonden dat er zo geduwd werd. 'Aaah Matthew keek naar me!!!!' 'Hey waarom wordt er steeds zo geduwd, waarom staat iedereen niet gewoon stil.'quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef Innuendo het volgende:
Haha, ik heb ook nog een bandje liggen met die 3fm opname. Ik had ook staanplaatsen, was wel een van m'n leukste concert-ervaringen tot dan toe. Herinner me vooral de warmte daar vooraan bij het podium. En dat m'n (toenmalige) vriendin flauwviel tijdens Stockholm Syndrome, dus laatste stukkie moeten missen. Hoop dat de volgende tour ook weer wordt opgeleukt met leuke video dingen etc., maar da's Muse wel toevertrouwd geloof ik
Ja, ga ik nog wel doen. En ik zie en fotografeer ze waarschijnlijk toch over een paar nachtjes slapen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Download snel de goeie kwaliteit versie dan
Ik had daar ook staanplaatsen. Het was er idd belachelijk warm, maar gelukkig stond ik helemaal vooraan (op 1 meter afstand van Mattquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef Innuendo het volgende:
Haha, ik heb ook nog een bandje liggen met die 3fm opname. Ik had ook staanplaatsen, was wel een van m'n leukste concert-ervaringen tot dan toe. Herinner me vooral de warmte daar vooraan bij het podium. En dat m'n (toenmalige) vriendin flauwviel tijdens Stockholm Syndrome, dus laatste stukkie moeten missen. Hoop dat de volgende tour ook weer wordt opgeleukt met leuke video dingen etc., maar da's Muse wel toevertrouwd geloof ik
ok heb hem nu wat vaker geluisterd, ik doe een cd niet zo heel snel af, en vind over het algemeen nieuwe cds van bands altijd beter, dus ik vind het zelf ook vreemd dat ik ze niet zo goed vond, maar ik kom toch maar tot dit lijstjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef CybPraetorian het volgende:
Map of the problematique
![]()
wat een heerlijk ritme, stel je voor: je rijd heerlijk relaxt over de snelweg met dit liedje op...![]()
![]()
kippevel...
de rest heb ik nog niet helemaal goed gehoord... dat zal ik nu doen...![]()
opdatum: heb hem nu een aantal keer aandachtig geluisterd, en behalve Supermassive Blackhole en Map of the problematique steekt er eigenlijks niks bovenuit... beetje teleurstellend...![]()
liedjes zijn wel ok, en luisteren ook wel weg, maar zijn niet allemaal toppers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |