Ik ga mezelf voorhouden niks meer te downloaden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ie zal lekken, alles lekt tegenwoordig
Wauw, dat is wel heel veel vertrouwen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:37 schreef NoComment het volgende:
Ik ga em zeker downloaden zodra ie uitkomt, dit nummer beloofd wel al veel goeds wat mij betreft. wel behoorlijk anders, dat moet ik zeker toegeven...![]()
je kan ook betaald downloaden hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel veel vertrouwen dan
do somethingquote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef T1andonly het volgende:
Ik weet even niet welk nummer van Britney het is, maar die intro-"beat" die heeft wel overeenkomst daarmee
*wordt steeds benieuwder naar t album!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Of.. (betere versie en makkelijker te downloaden) hier..![]()
Klinkt erg goed, laat het album maar komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Geweldig nummer!! Echt Muse-like! Heerlijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Innuendo het volgende:
Matts voice is idd muse like, maar de sound itself vind ik veel meer op depeche mode lijken, zeker de intro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geweldig nummer!! Echt Muse-like! Heerlijk!
Kan niet wachten tot het album uitkomt, ik sta al op de wachtlijst..
Zo vaak speelt hij niet piano hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef BloodyLotte het volgende:Ik ben eigenlijk heel erg anti-Muse. Maar ik zit net die Llovecast van Lowlands te luisteren, en dat Supermassive Black Hole liedje klinkt echt zo geil en gaaf. Dus. Heel erg on-Muse, en dus vind ik het ok. Ik kan normaal niet zo goed tegen dat pianogepingel en dat gejank van die zanger. Maar dit is funky!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
![]()
Alleen die make-up had niet zo gehoeven. Erg toffe clip in elk geval.
Het is Massive, maar dat wist je hopelijk alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren, maar ik heb Super Magic Blackhole al de hele fucking dag op repeat.
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb Super Magic Black Hole op repeat, like I said.
Ah cool die wil ik ik wel graag in HQ horen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Rubber_Soul het volgende:
12 juni, knights of cydonia 1ste single in Amerika.
Dus niet SMBH.
Heb u weer wat te downloaden.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:10 schreef Rubber_Soul het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.ph...26513D74DF1B6D
Ssshhh, jullie hebben dit niet van mij
Blaaaatquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef Innuendo het volgende:
Black Holes & Revelations is gelekt..![]()
Ik kan me zelf niet bedwingen om nu toch te luisteren.
Dat ga ik dus doen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |