Nee, en het is ook geen Showbiz. Net als dat OoS geen Showbiz is en Absolution geen OoS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd tegenvallen. Het is duidelijk geen Absolution of OOS.
Zo bedoelde ik het ook niet maargoed. Ik vind veel nummers erg hetzelfde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, en het is ook geen Showbiz. Net als dat OoS geen Showbiz is en Absolution geen OoS.
Het is gewoon weer Muse, maar dan weer anders.
Gelukkig niet, ik zit ook niet te wachten op een tweede Absolution of een tweede OOS eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind hem eerlijk gezegd tegenvallen. Het is duidelijk geen Absolution of OOS.
Ik heb de goede kwaliteit versiequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik zit ook niet te wachten op een tweede Absolution of een tweede OOS eerlijk gezegd![]()
Of ik 'm beter vind dan Absolution of OOS weet ik nog niet eigenlijk. Wacht ik nog even mee tot ik de uiteindelijke goeie kwaliteit versie gehoord heb.
Ik heb een torrent met losse liedjes en een playlist file en een MD5 hash en de cover.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:18 schreef Innuendo het volgende:
Dus niet de grote lange mp3 file met alles er in of de 192 kbps 'stereo' mp3 files die ik er van gemaakt heb door de lange in stukjes te hakken?![]()
In dat geval... hoe krijg je dat voor elkaar?
de mono versie dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb een torrent met losse liedjes en een playlist file en een MD5 hash en de cover.
Dan heb ik een verrekte goeie mono versie.quote:
De mp3's zijn wel stereo encoded, maar de bron is mono. Check de L/R kanalen maar eens, precies hetzelfde:quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn WinAmp zegt écht dat ie Stereo is.
Ah, ik zie hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De mp3's zijn wel stereo encoded, maar de bron is mono. Check de L/R kanalen maar eens, precies hetzelfde:
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/9241/musemono7ms.th.png]afbeelding][/url]
ps: Spinvis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |