davidov verhaard die van jou ook zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef davidov het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die kip: "Tok? Wat nou Tok!?!"
Geen idee, maar pokon schijnt goed te werkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
davidov verhaard die van jou ook zo
of zuig je hem wel eens af?
was jij je poes met pokon?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Geen idee, maar pokon schijnt goed te werken
Is dit een vreemd moment om een deja-vu te hebben?quote:
Altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Is dit een vreemd moment om een deja-vu te hebben?
Foto's willen we!quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef davidov het volgende:
[..]
gelukkig is dit iets tussen mij en mijzelfquote:
Typisch Caironquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:02 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik wil nog even mededelen dat dit topic wel een geniale en uitnodigende titel heeft.
Nee, mijn smiley isquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zullen we vandan maar de Wonderer-smiley maken
![]()
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi David, lang niet gesprokenAlles goed? Gaat t wer een beetje thuis?
![]()
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwdquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
RegenEr tikt heel veel regen tegen het raam
Mensen wat is dat heerlijk en lang geleden
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
RegenEr tikt heel veel regen tegen het raam
Mensen wat is dat heerlijk en lang geleden
ey lieffie.. slinger je msn nog eens even aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwd
Malle Davidquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Jahet
is
idd
al
een
tijdje
geleden
. Alles
gaat
prima.
Thuis
ook
niet
veel
anders
dan
normaal
Vandaag zag ik een puppiequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uit![]()
Misschien iets voor mijn puppie... die doet zachtjes in mijn tenen bijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil een keer een puppy in zn oor bijten, wel zachtjes![]()
Mijn kamer is altijd een walgelijke benauwde oven met dat warme weer. Jammer dat ik nu niet meer buiten in het zonnetje kan zitten, maar wel weer een pluspunt dat m'n kamer een leefbaar gebied is zowel overdag als in de nachtquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe, het wordt wel flink broeierig en benauwd
Hondenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je het zo heerlijk vindt, laat mijn hond dan even uit![]()
wondererquote:
Eerste keer dat puppy zachtjes in mn arm beet, schrok ik, ik dacht dat ie mn arm eraf zou bijten en m dan helemaal op zou etenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien iets voor mijn puppie... die doet zachtjes in mijn tenen bijten![]()
Om te corrigeren mag je een puppie best in zijn oor bijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stiekem terugkrabbelen hequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn kamer is altijd een walgelijke benauwde oven met dat warme weer. Jammer dat ik nu niet meer buiten in het zonnetje kan zitten, maar wel weer een pluspunt dat m'n kamer een leefbaar gebied is zowel overdag als in de nacht![]()
[..]
Honden
Ik zei dat ik het heerlijk weer vind ja....binnen!
Ook wil ik een keer over de grond rollen met een Sint Bernard hondquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Om te corrigeren mag je een puppie best in zijn oor bijten![]()
Normaal doen ze dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerste keer dat puppy zachtjes in mn arm beet, schrok ik, ik dacht dat ie mn arm eraf zou bijten en m dan helemaal op zou eten![]()
Lekker al dat kwijlquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook wil ik een keer over de grond rollen met een Sint Bernard hond![]()
Of het stomme mormel was homofoobquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Normaal doen ze dat ook
Je smaak was vast niet okay
Dat wilde ik met Bernard...quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook wil ik een keer over de grond rollen met een Sint Bernard hond![]()
PS!quote:
Ook een goede mogelijkheidquote:
ach, anders zou de excitement van over de grond rollen met jou hem vast te veel worde. ik denk namelijk niet dat hij dat soort dinges nog gewend was of denk je dat hij nog nookie kreeg van julianaquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat wilde ik met Bernard...
Maar hij is dood
Laat me dat nou net geen flikker kunnen schelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
PS!
Al die flikkers balen met al die vrouwen in het topic
quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
PS!
Ik ben bruin, dus jouw pup wil mijn arm er ook niet afbijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook een goede mogelijkheid
Mijn pup is een rascist
Altijdquote:
Alleen dechels.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat me dat nou net geen flikker kunnen schelen
Posten hier trouwens ook potten?
*points at NanKing*quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat me dat nou net geen flikker kunnen schelen
Posten hier trouwens ook potten?
Ik en de oorzaak van zijn dood zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ach, anders zou de excitement van over de grond rollen met jou hem vast te veel worde. ik denk namelijk niet dat hij dat soort dinges nog gewend was of denk je dat hij nog nookie kreeg van juliana![]()
Ik zeg net dat ze een rascist isquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben bruin, dus jouw pup wil mijn arm er ook niet afbijten![]()
![]()
* Gluren doet naar NanKingquote:
Naughty girlquote:
Spankingquote:
Animatrix... verder kom je nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geil gluren naar letters.
Ik ga even in je fotoboek gluren.
Maar geen bericht achterlatenquote:
Jij lui krengquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
Het had me gewoon een klik kunnen schelen als ik even had gewacht.
Ik dacht dat je daar een fobo voor moest hebbenquote:
Lekker dan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar een fobo voor moest hebben.
Monument ga ik even berichten.
Ik voel de pijn in mijn knietjes weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:45 schreef davidov het volgende:
Forgive me father for I have sinned.
Lol yeah right
PS is wel welkom hoor.. tenzij ze gaat baggerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
PS!
foei!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Kwartet?
Ja, fobo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker dan...
Plaats jij een bericht bij mij en kan ik niet terug reageren
Doe eens een fobo aanmaken
En ik heb daar de fipoquote:
Peetquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:49 schreef petre86 het volgende:
PS, ik zei niet dat je weg moest gaan hoor!
Het ging niet uit de lengte en niet uit de breedtequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
Is de rek er nu al uit?
Ja. Zometeen scheurt hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
Is de rek er nu al uit?
Hebben potten Tommies daar nou ook last van?quote:
Kan wel eens verkomen jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:00 schreef wonderer het volgende:
Truste BB. Fijn dromen enzo.
Fijne dromen? Yeah, gelukkig welquote:
Ik kwootte natuurlijk de verkeerdequote:Op donderdag 18 mei 2006 03:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijne dromen? Yeah, gelukkig wel
Had laatst weer een nachtmerrie, en ik sliep niet thuis...
Weet ik tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kwootte natuurlijk de verkeerde.
Het was dus antwoord jouw vraag.
Ik krijg al pijn als ik er aan denkquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik tochLange nagels enzo? Of moet ik even naar het andere topic verhuizen?
ik heb een straattheateract waarin ik een verstandelijk gehandicapte jongen speel die op de vuilstort is gevonden en daar ook een aantal jaar had geleefd,quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
..... rossenquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:12 schreef NanKing het volgende:
Maar idd oa door lange nagels of te enthousiast te rossen,
....quote:Op donderdag 18 mei 2006 06:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb in die act ook veel met honden,
tongzoenend en bijtend elkaar begroeten levert soms leuke tafrelen op
Ik heb geen sjalen fetishquote:
Hoohooooooi waxx, mogguhquote:En dan zég je ook even niks he??!
Hohoooooooooiiiiii goedemorgen!
Ik bedoelde mijn fetishquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen sjalen fetish
[..]
Hoohooooooi waxx, mogguh
Heb JIJ een sjalen fetish?1quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn fetishMag ik hem als pc-achtergrond gebruiken?
Ja poe hey, somber weer eey, daar gaan de lange mouwen weer aan.quote:
Maar mogguh man hey, wát een dag is het nu al he?!
Die sjaal wel jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb JIJ een sjalen fetish?1
[..]
Ja poe hey, somber weer eey, daar gaan de lange mouwen weer aan.
Ik heb deze winter niet omgehadquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die sjaal wel jaDaar kan een gevangene mee uit zijn cel vluchten
of als je vijf kinderen hebt alle vijf een sjaal omdoen tegelijk
![]()
drama waar iedereen wel last van heeft dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef Cairon het volgende:
met mij wel goed, ik sport regelmatig, ben over het algemeen best tevreden, en ben nog steeds single.
ja een duits deejay duo die hele gave electro tracks hebben geproduceerd en o.a. remixen doen voor spektrum, tiga, alter ego, miss kittin en zowat de rest van de muziekwereldquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef Cairon het volgende:
tiefschwartz?
het paard van troje, in den haag! oeh k heb er zin in!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
en waar treden ze op?
ik ga met een paar goeie vrienden uit rotterdam, dus kan daar blijven pitten!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Cairon het volgende:
Den Haag dat is niet bepaald in de buurt. Ga je alleen of met een paramour?
goede vrienden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:34 schreef Cairon het volgende:
goede vrienden... of "goede" vrienden
nah, been there done that.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef Cairon het volgende:
jammer... het zou veel leuker zijn geweest als het "goede" vrienden waren geweest. Dan kun je pochen met uitdrogingsverschijnselen de volgende dag.
nee, ik slet niet, maar onder "goede" vrienden verstond ik iets anders dan seks met vriendenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Cairon het volgende:
SLET!
goede vrienden die goed lijken maar eigenlijk niet de goede vrienden zijn als dat je denkt dat het goede vrienden zijn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Cairon het volgende:
oh vertel leg uit !?
ik zie het, ik zie hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
aaah zo....
lekker rellen in het SOA-volg-topic btw
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Jerruh het volgende:
ik heb er blijkbaar mijn eigen rel mee gekweekt!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je niet iedereen genoemd met wie je iets gedaan hebt dan en alleen Ryan_R?
hoe kom je er bij!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:07 schreef Cairon het volgende:
Marky-Mark toch?
je pikt wel meer op, maar nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Cairon het volgende:
nou... uuuhm.... dat dacht ik... ik meende zoiets ergens op te hebben gepikt ooit eens...
ja precies, en volgens mij ben ik al de grootste ass die er nu al kan bestaan! onbedoeld of bedoeld!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
je weet trouwens toch wat ze zeggen over assume
it makes an ass out of you and me
haha net alsof dat een maatstaf is! maar goed, krijg wel vaak te horen dat ik lief, aardig of gewoon erg behulpzaam ben, maar ja, er zijn ook momenten dat mijn speelse onbezonneheid voor kuren zorgt. iedereen heeft wel momenten waarop iets niet helemaal lekker loopt of dat iets onbedoeld op anderen net iets minder geweldig verloopt. het vallen en opstaan incident. ik heb het alleen nooit moedwillig voor iemand willen verzieken en daar ben ik wel trots op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Cairon het volgende:
hoezo dat dan? Je bent toch nog steeds populair op fok enzo
eh?! was helemaal niet op jou gericht of leest het zo!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef Cairon het volgende:
dus dat is nou een steek onder water... zo van "ik ben niet perfect, maar ik heb tenminste nooit andermans leven proberen te verzieken"
alsof ik dat wel doe, maar geloof mij maar, als ik iemands leven zou willen verzieken dan doe ik dat echt niet via een paar miezerige kutopmerkingen op een forum, neej dan pak ik het goed aan, en dan zorg ik ervoor dat die persoon ook echt een probleem heeft.
oeh nee, ik ben al zo slecht in verjaardagen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Twoflower het volgende:
Had iemand Andyvie al gefeliciteerd met zijn verjaardag? Nee? Dan doe ik het.Gefeliciteerd Andyvie!
jij doet het metquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:54 schreef Cairon het volgende:
waarom niet?
voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor, en je harige jongenskutje gewoon zonder condoom nemen.quote:
Sssssssssstquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Twoflower het volgende:
Had iemand Andyvie al gefeliciteerd met zijn verjaardag? Nee? Dan doe ik het.Gefeliciteerd Andyvie!
Ja Andyvie Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Sssssssssst
Maar dank je wel TF, dat jij dat onthoudt!
en Jerruh, ook bedankt
Dat mag j eniet vragen aan een dame en aan een homoquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:44 schreef wonderer het volgende:
Andy, feli!
Hoe oud ben je nou of mag ik dat niet vragen?
Je bent trouwens tegelijk jarig met Ferry de Graaf, die je vast niet kent![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat mag j eniet vragen aan een dame en aan een homo![]()
(hihi, ik heb zn fotoboek gecheckt)
![]()
Wow, gaaf! Alleen de 'nerd' kan denk ik nog wel meer nerdy.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
leuke inzending? tips, suggesties, wat moet anders, wat niet? Feedback is greatly appreciated
Er zit een rare witte ruimte tussen de benen van het bovenste gedrocht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
leuke inzending? tips, suggesties, wat moet anders, wat niet? Feedback is greatly appreciated
Waar zend je het voor in?quote:
Mallerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef Weemz het volgende:
Tuurlijk wel, je vráágt er gewoon om!
ik ben het met Weemz eensquote:
geef maar een foto van je hoofd, dan zal ik mijn best doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weet al een titel voor de tekening: Mona BB![]()
Maar wel een ass in het Catharinehuis straksquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies, en volgens mij ben ik al de grootste ass die er nu al kan bestaan! onbedoeld of bedoeld!.
Hahai!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel een ass in het Catharinehuis straks
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
geef maar een foto van je hoofd, dan zal ik mijn best doen.
Nee dan staat er DRS en achteraan BAquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Als Ang3l post krijgt, dan staat erboven: aan de weledelgeleerde heer....
O ja?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je BB 1 keer ziet, dan vergeet je hem nooit meer
![]()
quote:
Jah, drs in de economische wetenschappen, afgestudeerd in strategisch marketing management. Of zoietsquote:
Raak me aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, drs in de economische wetenschappen, afgestudeerd in strategisch marketing management. Of zoietsSchijnt.
Oh, oh, wistje. Ik heb vandaag C&M gekozen.quote:
Hoe?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef LuQas het volgende:
Ik ben heel lelijk gemaakt door de kapper.
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.quote:
Ik had graag gezegd dat mijn kapper me vandaag wel 'mooi' heeft gemaakt maar dan krijg ik TRS elitaire kutgejank weer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef LuQas het volgende:
Ik ben heel lelijk gemaakt door de kapper.
Met m'n sleutelbeen zekerquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.
Ooohhhquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, oh, wistje. Ik heb vandaag C&M gekozen.
Ik heb er nog geen spijt van.
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh
Cultuur en Media is dat toch?
Ja ik ben oud
Hebben wij zomaar inene dezelfde interesses en allesTweelingen he??
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had graag gezegd dat mijn kapper me vandaag wel 'mooi' heeft gemaakt maar dan krijg ik TRS elitaire kutgejank weer.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.
Heb je Latijn en Filosofie gekozen? Zoals ik had gezegd dat je moest doen?
Filosofie kan ik pas in de vijfde kiezen. Ik heb Latijn en economie 1-2 gekozen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.
Heb je Latijn en Filosofie gekozen? Zoals ik had gezegd dat je moest doen?
*tikt op vingers* LIEF zijn!quote:
Ik zei toch dat het veel beter gaat bij donkere kapsters.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.
Ach, ik vind het mooi staan en mn collega's vonden het ook tof dus wat er uit jouw kutsmoel of rotvingers komt kan me eigenlijk weinig meer bommen want jij ziet er ook gewoon uit als een wijf.quote:
Ik heb ooit gezongen voor een musicalauditie:quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Er zit hier iemand te trommelen op deksels en te zingen a la openingsscnene Lion King.
AAAAAAAAAAAAAsjiewannaaaa sjawanie sjiebababaaaaaaa (ofzoiets)
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen.
LuQas doet ook wel eens boodschappen.
Heej, dat is niet aardig!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, ik vind het mooi staan en mn collega's vonden het ook tof dus wat er uit jouw kutsmoel of rotvingers komt kan me eigenlijk weinig meer bommen want jij ziet er ook gewoon uit als een wijf.
Zijn we boos?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, ik vind het mooi staan en mn collega's vonden het ook tof dus wat er uit jouw kutsmoel of rotvingers komt kan me eigenlijk weinig meer bommen want jij ziet er ook gewoon uit als een wijf.
Nee zijn arrogante onterechte sneren naar mij toe waren altijd aardigquote:
Ik vind het nu een beetje stom.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik snap het niet?![]()
tehRockstar: Economie 1,2?![]()
Nou gewoon, jij gaat toch ook wel eens naar de supermarkt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik snap het niet?![]()
tehRockstar: Economie 1,2?![]()
Die twee minderjarige meisjes zijn absoluut manisch.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhh jeeee wawa tikkietikkie wawa wooooohhhoooo lalala kekekekeke....
Min-der-ja-rig?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die twee minderjarige meisjes zijn absoluut manisch.
Ja, ze zijn heel jong toch? En dat ene mens heel oud?quote:
Tante Til en haar twee nichtjes?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn heel jong toch? En dat ene mens heel oud?Bah.
Ach de dames van Kwebel kunnen na vanavond vast al hun koffers weer gaan inpakken want een uitzendind op zaterdagavond zit er natuurlijk niet meer inquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Belgie idd
Ijsland is hilarisch...
ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow, dat wa sal iemand opgevallenquote:
hebben we hiermee nou aangetoond dat een homobrein anders werkt dan een heterobrein?quote:
Hoi Errr,quote:
Moet ik zeker eerst bukkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi Errr,
Lang niet gezien. Wees een lieve homo en meld je eens aan voor mn onderzoek![]()
Nou je maakt het wel spannend. Ik weet nu wat het niet is, maar wat is het dan wel?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee mallerd, geen rectaal onderzoek
wanted: Lesbische/Homoseksuele mensen![]()
Tja, daar heb ik mn dubieuze redenen voorquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:47 schreef error het volgende:
[..]
Nou je maakt het wel spannend. Ik weet nu wat het niet is, maar wat is het dan wel?
En... eh...geniale intro: "Namens een vriend:"![]()
En zo lopen hardwerkende mensen zonder butler hun pakje weer mis...quote:"Vanmorgen troffen wij op uw adres niemand thuis. Het pakje van Redcoon konden wij niet bezorgen. Volgens afspraak met de afzender komen wij weer langs op vrijdag aanstaande tussen 11:00 en 16:00 uur."
Ik moet de link mailen, kan ik naar het adres mailen dat in je profiel staat? Zo niet, kun j dan een mailtje sturen naar surveybb@hotmail.com (speciaal voor deze gelegenheid gemaaktquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:57 schreef error het volgende:
OK, geef de link maar.
Vul ik hem na de lunch wel in, want ik moet eerst ff een broodje eten.
mail maar naar mijn profieladresquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik moet de link mailen, kan ik naar het adres mailen dat in je profiel staat? Zo niet, kun j dan een mailtje sturen naar surveybb@hotmail.com (speciaal voor deze gelegenheid gemaakt)
![]()
je hebt vast wel een kansloze buurman/vrouw die het ff aan kan nemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo lopen hardwerkende mensen zonder butler hun pakje weer mis....
Kan toch verdorie niet iedere keer de zooi op m'n werkadres laten bezorgen.
Tot nu toe werden idd al m'n pakjes door allerlei buren aangenomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef error het volgende:
je hebt vast wel een kansloze buurman/vrouw die het ff aan kan nemen
Snoeiharde gaypr0n bij je buurvrouw bezorgenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tot nu toe werden idd al m'n pakjes door allerlei buren aangenomen.
Maar al die huurflatjes hier worden verkocht aan hardwerkende jonge stelletjes enzo..
En ik denk dat 't pakje een redelijk grote doos van ca. 4 kg is...
Maar hoe... hoe weet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:57 schreef error het volgende:
Snoeiharde gaypr0n bij je buurvrouw bezorgen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar hoe... hoe weet...!
'k Heb trouwens een buurjongen, ene Leon van ergens in de 20 met een rode Mazda met gele remschijfdingen.
en die maakt snoeiharde gaypr0n?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar hoe... hoe weet...!
'k Heb trouwens een buurjongen, ene Leon van ergens in de 20 met een rode Mazda met gele remschijfdingen.
Wat wou je er dan mee zeggen?quote:
Nou, dat ik geen buurvrouw heb, maar een buurjongen. Dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef error het volgende:
Wat wou je er dan mee zeggen?
Of is hij postbode ? (de link met de postpakketjes is me onduidelijk)
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Vlarp het volgende:
Rusland heeft een leuk snoepje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haai goos!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef davidov het volgende:
Het is weer donderdag avond 22:00... dag mensjes
Aarsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee is die niet van die film "Arsch Spritzen am See"?
Nou, een knip met je vingers en dat Rusje ligt met zijn kont omhoog, gok ik zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |