nee, ik slet niet, maar onder "goede" vrienden verstond ik iets anders dan seks met vriendenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Cairon het volgende:
SLET!
goede vrienden die goed lijken maar eigenlijk niet de goede vrienden zijn als dat je denkt dat het goede vrienden zijn!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Cairon het volgende:
oh vertel leg uit !?
ik zie het, ik zie hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
aaah zo....
lekker rellen in het SOA-volg-topic btw
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Jerruh het volgende:
ik heb er blijkbaar mijn eigen rel mee gekweekt!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je niet iedereen genoemd met wie je iets gedaan hebt dan en alleen Ryan_R?
hoe kom je er bij!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:07 schreef Cairon het volgende:
Marky-Mark toch?
je pikt wel meer op, maar nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Cairon het volgende:
nou... uuuhm.... dat dacht ik... ik meende zoiets ergens op te hebben gepikt ooit eens...
ja precies, en volgens mij ben ik al de grootste ass die er nu al kan bestaan! onbedoeld of bedoeld!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
je weet trouwens toch wat ze zeggen over assume
it makes an ass out of you and me
haha net alsof dat een maatstaf is! maar goed, krijg wel vaak te horen dat ik lief, aardig of gewoon erg behulpzaam ben, maar ja, er zijn ook momenten dat mijn speelse onbezonneheid voor kuren zorgt. iedereen heeft wel momenten waarop iets niet helemaal lekker loopt of dat iets onbedoeld op anderen net iets minder geweldig verloopt. het vallen en opstaan incident. ik heb het alleen nooit moedwillig voor iemand willen verzieken en daar ben ik wel trots op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Cairon het volgende:
hoezo dat dan? Je bent toch nog steeds populair op fok enzo
eh?! was helemaal niet op jou gericht of leest het zo!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef Cairon het volgende:
dus dat is nou een steek onder water... zo van "ik ben niet perfect, maar ik heb tenminste nooit andermans leven proberen te verzieken"
alsof ik dat wel doe, maar geloof mij maar, als ik iemands leven zou willen verzieken dan doe ik dat echt niet via een paar miezerige kutopmerkingen op een forum, neej dan pak ik het goed aan, en dan zorg ik ervoor dat die persoon ook echt een probleem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |