Wow, gaaf! Alleen de 'nerd' kan denk ik nog wel meer nerdy.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
leuke inzending? tips, suggesties, wat moet anders, wat niet? Feedback is greatly appreciated
Er zit een rare witte ruimte tussen de benen van het bovenste gedrocht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
leuke inzending? tips, suggesties, wat moet anders, wat niet? Feedback is greatly appreciated
Waar zend je het voor in?quote:
Mallerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef Weemz het volgende:
Tuurlijk wel, je vráágt er gewoon om!
ik ben het met Weemz eensquote:
geef maar een foto van je hoofd, dan zal ik mijn best doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weet al een titel voor de tekening: Mona BB![]()
Maar wel een ass in het Catharinehuis straksquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies, en volgens mij ben ik al de grootste ass die er nu al kan bestaan! onbedoeld of bedoeld!.
Hahai!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel een ass in het Catharinehuis straks
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
geef maar een foto van je hoofd, dan zal ik mijn best doen.
Nee dan staat er DRS en achteraan BAquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Als Ang3l post krijgt, dan staat erboven: aan de weledelgeleerde heer....
O ja?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je BB 1 keer ziet, dan vergeet je hem nooit meer
![]()
quote:
Jah, drs in de economische wetenschappen, afgestudeerd in strategisch marketing management. Of zoietsquote:
Raak me aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, drs in de economische wetenschappen, afgestudeerd in strategisch marketing management. Of zoietsSchijnt.
Oh, oh, wistje. Ik heb vandaag C&M gekozen.quote:
Hoe?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef LuQas het volgende:
Ik ben heel lelijk gemaakt door de kapper.
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.quote:
Ik had graag gezegd dat mijn kapper me vandaag wel 'mooi' heeft gemaakt maar dan krijg ik TRS elitaire kutgejank weer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef LuQas het volgende:
Ik ben heel lelijk gemaakt door de kapper.
Met m'n sleutelbeen zekerquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.
Ooohhhquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, oh, wistje. Ik heb vandaag C&M gekozen.
Ik heb er nog geen spijt van.
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh
Cultuur en Media is dat toch?
Ja ik ben oud
Hebben wij zomaar inene dezelfde interesses en allesTweelingen he??
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had graag gezegd dat mijn kapper me vandaag wel 'mooi' heeft gemaakt maar dan krijg ik TRS elitaire kutgejank weer.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.
Heb je Latijn en Filosofie gekozen? Zoals ik had gezegd dat je moest doen?
Filosofie kan ik pas in de vijfde kiezen. Ik heb Latijn en economie 1-2 gekozen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
Neeheeeeee het is Cultuur en Maatschappij.
Heb je Latijn en Filosofie gekozen? Zoals ik had gezegd dat je moest doen?
*tikt op vingers* LIEF zijn!quote:
Ik zei toch dat het veel beter gaat bij donkere kapsters.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
Normaal ga ik altijd naar Kimberley maar die was nu bezig en toen werd ik geholpen door een meisje van 18 dat het allemaal niet zo goed snapte... ze wilde het nog korter maken, totdat ik zei ' stop maar' maar toen was het al te laat. Mijn hele achterkant is er af.
Ach, ik vind het mooi staan en mn collega's vonden het ook tof dus wat er uit jouw kutsmoel of rotvingers komt kan me eigenlijk weinig meer bommen want jij ziet er ook gewoon uit als een wijf.quote:
Ik heb ooit gezongen voor een musicalauditie:quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Er zit hier iemand te trommelen op deksels en te zingen a la openingsscnene Lion King.
AAAAAAAAAAAAAsjiewannaaaa sjawanie sjiebababaaaaaaa (ofzoiets)
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen.
LuQas doet ook wel eens boodschappen.
Heej, dat is niet aardig!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, ik vind het mooi staan en mn collega's vonden het ook tof dus wat er uit jouw kutsmoel of rotvingers komt kan me eigenlijk weinig meer bommen want jij ziet er ook gewoon uit als een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |