je libido lijdt er gelukkig niet onderquote:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar komt dat Calimero-gedrag vandaan. Ze denken het hele seizoen dat ze altijd en overal genaaid worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Barça!!!!
Niet bij dit grapjequote:
Scherp gezien: eerst naar links en de 2de helft naar rechts...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
10 tegen 11, het kan nog alle kanten op
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendinquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Sms ik een vriend van me hoe kut dit is van die scheids.
Smst ie dit terug: Temptation Island
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Cart_Mero snapt de spelregels niet. Zakkenwasser.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
de stommelingen uit de Kuip en de Arena gok ik!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
[..]
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
wat een ventquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME ZEG! ZUIVER DOELPUNT!
En niet eens een rode kaart.Scwalbe van Eto'o. Werd slechts heel licht geraakrt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Lehmann vertegenwoordigt alle Duitsers. Althans, wel als het slecht met ze gaat
Dan heb ik het niet goed gezie, maar daarom was de goal wel onterecht afgekeurd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.
Hoe rood wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |