dat dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
daarom gaat ie dus niet mee naar het wk
Door Arsenal dan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef no_comment het volgende:
wedstrijd is verkocht
Hey Frankquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Flem het volgende:
DE SCHEIDS VERMOORDT DE WEDSTRIJD.
Alsof Eto'o niet liever een 1-0 had gehad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
En het been van Eoto gaat best wel gemakkelijk naar voren ...
?????quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezever, de regels worden een keer gehandhaafd is het nog niet goed
VOORDEELREGELquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
De kans op een penalty komt natuurlijk eerder dan de 'zekerheid' van een goal ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Alsof Eto'o niet liever een 1-0 had gehad.
voordeelregel was toch wel leuk geweest hier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
We weten nou wel dat je niets van voetbal weet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Cart_man het volgende:
Wat zitten jullie nou te janken, stelletje sukkels. Duidelijke penalty.
ik ben er in Nederland wel aan gewendquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Leuk man, zo'n josti met een fluit..
Penalty jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Cart_man het volgende:
Hoe kan een overtreding buiten het strafschopgebied een penalty zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Cart_man het volgende:
Nouja, het voordeel van 70 minuten met een man meer hebben ze nu wel...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef VeX- het volgende:
Ja hoor. Hij had de goal gewoon moeten toekennen. Enorm voordeel door Barcelona's neus geboord. En een vesliste wedstrijd nu.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Thelonious het volgende:
Hup Arsenal!
ja, maar hier???quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er in Nederland wel aan gewend
Houd jij lekker je tyfusmuil.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We weten nou wel dat je niets van voetbal weet...
schop dan Bommel dusdanig neer, aantal Rotterdammers (Feyenoorders) is al zo klein in Oranje!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Intergalactrick het volgende:
Van Bronckhorst geblesseerd, Huntelaar mag nu mee.
Het debat is afgelopen, hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
Schelden, meer kan je ook niet he??quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Houd jij lekker je tyfusmuil.
Was iig een 100% zuivere penalty.
blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef Againzender het volgende:
eens kijken of de scheids nog een compensatie-rode-kaart gaat geven aan Barca.
Ik lees allesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DrDentz het volgende:
niemand leest deze reacties eigenlijk
stelletje honden! hihihi![]()
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DrDentz het volgende:
ja, maar inmiddels geeft niemand er meer rood voor, verzand allemaal lekker net als de regels voor spreekkoren edquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef Againzender het volgende:
dfat is toch rood was ooit afgesproken?!?!
Ik kan wel normaal doen, tegen normale mensen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, meer kan je ook niet he??
Wat ben je toch zielig, echt....
De wedstrijd wordt gestaakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
dit word een wedstrijd met meerdere rooie kaarten dat kan haast niet anders
dit was er wel eentje geweest jaquote:
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
De reserve keeper van Arsenal staat toch in het doel? Toch geen speler?
Almunya.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef no_comment het volgende:
wie is trouwens de 2e keep van arsenal???
een hele goeie hoop ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef no_comment het volgende:
wie is trouwens de 2e keep van arsenal???
Ja, hij is wél gewoon een keeper.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik kan wel normaal doen, tegen normale mensen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DrDentz het volgende:
stelletje honden! hihihi![]()
Zeker wel, stelletje prutsers. Dat gaat nog leuke worden in Duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Wanneer komt de proffesionele europese scheidsrechtersopleiding.
Die is toch echt hard nodig.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Elvislives het volgende:
Ondertussen, ergens in Duitsland...[afbeelding]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Houd jij lekker je tyfusmuil.
Was iig een 100% zuivere penalty.
Almunia is zeker geen slechte, maar Lehmann is de beterequote:
scheids verkut de wedstrijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Gebleekte het volgende:
wat is er gebeurd wat is er gebeurd. Ik kan niet kijken dus ik kan alleen maar hier vanaf lezen!!
Er verandert vrij weinig met Pires wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Skwish het volgende:
Barca kan het nog knap moeilijk krijgen tegen 10 man
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?
![]()
Wel tegen Duitsersquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sinds wanneer is het een penalty als de overtreding buiten het strafschopsgebied is ?
![]()
Eto'o in z'n eentje op Lehman af, Lehman haalt Eto'o net buiten strafschopsgebied onderuit, bal belandt bij andere Barça-speler en tikt hem in een leeg goal. Scheids fluit af en geeft Lehman rood en Barça krijgt een vrije trapquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Gebleekte het volgende:
wat is er gebeurd wat is er gebeurd. Ik kan niet kijken dus ik kan alleen maar hier vanaf lezen!!
Lehmann heeft wel een zekere goal voorkomen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Almunia is zeker geen slechte, maar Lehmann is de betere
Zou terecht zijn.. En die scheids levenslang schorsen..quote:
Jouw reacties geven ook blijk van volwassenheid, ja.quote:
reservekeeper staat erin, speler eruit ... het is geen jong Duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
echt fantastisch isiequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"
Fijn, doeiquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jouw reacties geven ook blijk van volwassenheid, ja.
Laatste keer dat ik op jou reageer.
Daar komt dat Calimero-gedrag vandaan. Ze denken het hele seizoen dat ze altijd en overal genaaid worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijk is hij he? Onze "kenner"
Beter kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
![]()
Lehmann.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Piresquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Piresquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er uit eigenlijk?
Hij raakt 'm eerst nauwelijks en trekt 'm dan overduidelijk onderuit. Roder worden ze niet, hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar het was toch echt geen overtreding jongens. Kom op zeg.
Werd heel licht aangeraakt en Etoó ging wel heel makkelijk neer.
en had Marquez ook rood moeten hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef WEST het volgende:
tis wel een doorgebroken speler neer maaien.., dus hij rood kunnen geven, maar ja dan had hij op die aanslag op Van Bronckhorst ook rood moeten geven
als dit een overtreding was dan was dat om Gio een aanslag die met 7x rood bestraft had moeten worden minstens!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar het was toch echt geen overtreding jongens. Kom op zeg.
Werd heel licht aangeraakt en Etoó ging wel heel makkelijk neer.
Lehmann vertegenwoordigt alle Duitsers. Althans, wel als het slecht met ze gaatquote:
het is nog 0-0, alles is nog mogelijk....quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
De gezonde spanning is bij ook gewoon helemaal weg nu, het lijkt nu wel een oefenpotje ofzo :/
die mag hier niet meer komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Sms ik een vriend van me hoe kut dit is van die scheids.
Smst ie dit terug: Temptation Island
je libido lijdt er gelukkig niet onderquote:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Daar komt dat Calimero-gedrag vandaan. Ze denken het hele seizoen dat ze altijd en overal genaaid worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Barça!!!!
Niet bij dit grapjequote:
Scherp gezien: eerst naar links en de 2de helft naar rechts...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Raphaelo29 het volgende:
10 tegen 11, het kan nog alle kanten op
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendinquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Sms ik een vriend van me hoe kut dit is van die scheids.
Smst ie dit terug: Temptation Island
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Cart_Mero snapt de spelregels niet. Zakkenwasser.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
de stommelingen uit de Kuip en de Arena gok ik!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Bellator het volgende:
[..]
Wie begint er hier nou over Feyenoord/Ajax tijdens de Barcelona - Arsenal?
wat een ventquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
mss moest ie ernaar kijken van zijn vriendin
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME ZEG! ZUIVER DOELPUNT!
En niet eens een rode kaart.Scwalbe van Eto'o. Werd slechts heel licht geraakrt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Lehmann vertegenwoordigt alle Duitsers. Althans, wel als het slecht met ze gaat
Dan heb ik het niet goed gezie, maar daarom was de goal wel onterecht afgekeurd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij hing aan z'n voet EN hij was doorgebroken. Vooral dat laatste.
Hoe rood wil je het hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |