Oh, ik zat even met het WK in gedachten... voetbalpoule op werk en zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
Jammer.
Nee joh, over de cupfinale van vanavond. Arsenal vs Barcelona.
Doe nou een béétje je best om niet ontzettend aan stereotypen te gaan voldoen.quote:
Ja, dat krijg je als mod, zie je niet dat het topic vol isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa blijft vrolijk doorposten in het vorige topic.
je ziet toch wl een slotje staan? Of gebruik je je MyAT niet zo intensief?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als mod, zie je niet dat het topic vol is![]()
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
Heb je trouwens Actienieuws gezien, Erik?
Nee, het gaat niet voer voetbal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef LXIV het volgende:
Lees ik het goed? Gaat het daadwerkelijk over voetbal hier!![]()
Dacht je alles al gehad te hebben!![]()
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...quote:
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet voer voetbal.
HET GAAT NIET OVER VOETBAL, VERDOMME, IK WIL HET NIET HEBBEN.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...
Dus ik wilde je even waarschuwen![]()
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.
Stel eens een leuke taalvraag.
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...
Dus ik wilde je even waarschuwen![]()
Nee inderdaad, homosuelen zijn echt fout bezig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!![]()
Het moet nu niet veel gekker worden hier in Nederland!![]()
Ik snap je sarcasme, maar het schijnt dat ze daar gewoon een beetje seks hebben waar kinderen ze kunnen zien en zo. Dat vind ik nou niet bepaald gezond... laat ze dan een hotelkamer nemen of zo...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!![]()
Het moet nu niet veel gekker worden hier in Nederland!![]()
Er wordt te weinig over theater en kunst geouwehoerd hier. En ook vrij weinig over taal. Verder mogen er wat mij betreft wel wat meer creatieve topics geopend worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.
Stel eens een leuke taalvraag.
Oh, een taalvraag. Fout gelezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.
Maar daar zat niet echt veel systeem in.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.
Oh. Dat verandert de zaak. Maar ik stel ook geen heterocopulatie op prijs in bijzijn van kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik snap je sarcasme, maar het schijnt dat ze daar gewoon een beetje seks hebben waar kinderen ze kunnen zien en zo. Dat vind ik nou niet bepaald gezond... laat ze dan een hotelkamer nemen of zo...
Ik zou dan toch overwegen om weg te gaan, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Net is een klasgenoot van mijn vriend nog maandenlang terug de kast in gegaan
Hij ging op stage naar Ethiopië en daar kan je de doodstraf krijgen voor homoseksualiteitHij heeft er wel gesprekken over gehad, maar iedereen die hij sprak zei dat dat in Ethiopië niet bestond, dat het iets Westers was... Wat moet het beangstigend zijn om daar te ontdekken dat je homo bent. En dan? Trouwen met een vrouw en maar hopen dat die gevoelens weg gaan of zo??
Ik wil altijd wel over taal praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt te weinig over theater en kunst geouwehoerd hier. En ook vrij weinig over taal. Verder mogen er wat mij betreft wel wat meer creatieve topics geopend worden.![]()
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederlandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou dan toch overwegen om weg te gaan, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.
Dat ook niet, nee... maar op die plek kwamen alleen homoseksuelen homoseksen. En nu gaat de gemeente daar alle auto's en mensen fotograferen. Het grappige was dat ze van SBS met een cameraploeg liepen... en bijna alle auto's van de parkeerplaats meteen vol gas weg scheurdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh. Dat verandert de zaak. Maar ik stel ook geen heterocopulatie op prijs in bijzijn van kinderen.
Oprotten met je Ayaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederland![]()
zijn we nu weer terug bij de discussie over Ayaan?
En er is al veel te weinig ruimte in de asielen in Nederland... ze kunnen hier bijvoorbeeld amper nog katten en honden erbij hebben, omdat de ruimte op isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederland![]()
zijn we nu weer terug bij de discussie over Ayaan?
Het is natuurlijk niet goed om temidden van kinderen en andere natuurliefhebbers te liggen seksen, maar om nou foto's te gaan maken en ze te filmen vind ik ook wel achterbaks. Stuur er gewoon vaker politie langs en laat ze boetes uitdelen, ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook niet, nee... maar op die plek kwamen alleen homoseksuelen homoseksen. En nu gaat de gemeente daar alle auto's en mensen fotograferen. Het grappige was dat ze van SBS met een cameraploeg liepen... en bijna alle auto's van de parkeerplaats meteen vol gas weg scheurden
Nou ja, deze methode schijnt goedkoper en efficienter te zijn. Als de politie weg is komen ze terug... een camera hangt er de hele tijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet goed om temidden van kinderen en andere natuurliefhebbers te liggen seksen, maar om nou foto's te gaan maken en ze te filmen vind ik ook wel achterbaks. Stuur er gewoon vaker politie langs en laat ze boetes uitdelen, ofzo.
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde het commentaar op tv (voetbal dus) iets zeggen over 'blaas ik op mijn fluit' en met al dat homogepraat hier kreeg ik andere assocaties bij het woord 'fluit' dan bedoeld.
Waarom maakt mijn brein deze vreemde taal associaties terwijl het eigenlijk niet eens logisch is?
Lukt het je niet, krijg je een ban naar een klooster.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog wel een creatief idee! Een langzaam Rijm Topic!
Waar de eerste zin van een post moet rijmen met de laatste zin van de vorige poster!
Dus toen je in DIG las over iemands computerkast, dacht je:'Ja, ook DAAR ben ik uitgekomen!'?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.
Herfstquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lukt het je niet, krijg je een ban naar een klooster.
Goed idee, DaMart.
Nu ben ik de hele tijd op zoek geweest naar een woord waarop niets rijmt. Bestaat zo een woord in het Nederlands? In het Duits rijmt niets op Mensch, meen ik mij te herinneren.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.
Lienekien, niet om het een of ander, maar door je avatar visualiseer ik je altijd als een slak. Alhoewel ik natuurlijk weet dat je geen slak bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel over taal praten.
Ga je ook vanwege de kasten naar de Ikea?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer ik een kast zie, verwacht ik altijd jou eruit te zien springen, in een tanga en met twee roze koeken onder je oksels.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn avatar staat indirect symbool voor mij, namelijk voor mijn voorliefde voor de kat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, niet om het een of ander, maar door je avatar visualiseer ik je altijd als een slak. Alhoewel ik natuurlijk weet dat je geen slak bent.
(Deze overbodige informatie moest ik toch een keer kwijt.)![]()
Twaalf ja! Klopt. Ik herinner het mij weer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herfst
Twaalf (al zit in haarlem een bedrijf dat zichzelf Swaalf noemt)
Nej, øm te lůnchen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook vanwege de kasten naar de Ikea?
Naar IKEA?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nog steeds nog nooit in de Ikea geweest
En ik ga trouwens wat nuttigs doen.
kerfst bestaat niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Twaalf ja! Klopt. Ik herinner het mij weer.![]()
Kerf, kerver, kerfst?
Waar hebben jullie het over, heren?quote:
DaMart wist zo uit zijn hoofd de twee woorden in de Nederlandse taal te noemen waarop geen ander woord rijmt: herst en twaalf!quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn avatar staat indirect symbool voor mij, namelijk voor mijn voorliefde voor de kat.
Wat moet ik hierop zeggen, Lienekien? Het is een gesloten opmerking.quote:
De slak zegt: "meow".quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat is de associatie tussen een slak en de kat?
Dat is Gerrit. Nooit SpongeBob gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwaad is geschied, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ja, mij heb je, Lienekien. Want ik snap er geen reet van. Ik dacht: ik hou m'n mond wel, kan iemand anders zich dom voordoen en kan jij het uitleggen zonder dat ik erbij betrokken wordt. Maar het kwaad is geschiet. Ik snap het niet (rijm!).
Slak - Kat![]()
Ja, en het is "ik word"quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... misschien eens 2 seconden, waarna ik besloot dat ik er niks aan vind. Ik zap altijd dus snel door als ik het op tv zie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is Gerrit. Nooit SpongeBob gezien?
Nee. Staat op Ikea niveau voor mij.quote:
Nee, laat mij je niet wegjagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is "ik word"
't is al laat, ik ga maar eens![]()
quote:
Gerrit is een slak, maar dus eigenlijk een kat. Hij miauwt, dus, en vertoont ook ander kattengedrag. Hij wil bijvoorbeeld echt niet in bad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... misschien eens 2 seconden, waarna ik besloot dat ik er niks aan vind. Ik zap altijd dus snel door als ik het op tv zie.
Wij zijn verslavend hequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]Jij kan mij nooit wegjagen
Maar ik wil al minstens 2 uur iets 'nuttigs' gaan doen, alleen blijf ik hier hangen.
Ok, dat maakt je opmerking weer wat duidelijker!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gerrit is een slak, maar dus eigenlijk een kat. Hij miauwt, dus, en vertoont ook ander kattengedrag. Hij wil bijvoorbeeld echt niet in bad.![]()
Wat heb je eigenlijk tegen mij? Ik lees constant dit soort steken onder water tegen mij.quote:
Hoezo?! Ik pareer jouw opmerking gewoon!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen mij? Ik lees constant dit soort steken onder water tegen mij.
Je moet het je zeker niet persoonlijk aantrekken. 't Is hooguit bedoeld als plagerijtje, maar zo vatte ik jouw opmerking over het niveau van IKEA en SpongeBob ook op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Misschien lees ik het dan steeds verkeerd, maar ik krijg wel vaker opmerkingen van jou waarbij ik even een wenkbrauw optrek. Dan denk ik oprecht: hmm, die mag me geloof ik gewoonweg niet. Of misschien ben je wel kattig (pun intended), ook naar anderen, maar zie ik dat niet
En dat niet omdat je IKEA wansmakelijk vindt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Och welnee, ik heb Spongebob nog nooit gezienNet zoals ik nog nooit naar de Ikea ben geweest
Aan Spongebob mis je wel iets hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Och welnee, ik heb Spongebob nog nooit gezienNet zoals ik nog nooit naar de Ikea ben geweest
Eigenlijk (serieus) ben ik nog nooit in een Ikea geweest omdat we er hier in Drentheland geen in de buurt hebben en ik geen auto heb om er te komen. Veel vriendinnen hebben erg leuke spulletjes van de Ikeaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
En dat niet omdat je IKEA wansmakelijk vindt?![]()
Als het maar over kunst of taal in het buitenland gingquote:
Jullie hebben zeker ook geen kabel waarop Spongebob te ontvangen is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk (serieus) ben ik nog nooit in een Ikea geweest omdat we er hier in Drentheland geen in de buurt hebben en ik geen auto heb om er te komen. Veel vriendinnen hebben erg leuke spulletjes van de Ikea
Over treinreizen naar Zwitserland... maar daar heb je wel pitoreske vergezichten natuurlijk!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het maar over kunst of taal in het buitenland ging![]()
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef LXIV het volgende:
Jullie hebben zeker ook geen kabel waarop Spongebob te ontvangen is.![]()
Absoluutquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
Over treinreizen naar Zwitserland... maar daar heb je wel pitoreske vergezichten natuurlijk!
Op RTL 4. Het is vast onderdeel van 'Hoe schoon is jouw huis?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.
Maar vorig jaar was het het zeker waard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutMaar is wel erg duur... (ik heb het ooit uitgezocht en met de auto was goedkoper)
Dat heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Op RTL 4. Het is vast onderdeel van 'Hoe schoon is jouw huis?'![]()
Zou de trainer niet weten dat hij er 11 het veld in mag sturen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Bergkamp en van Persie spelen niet. En waarschijnlijk krijgen ze ook weinig tijd. Arsenal speelt met 10 man
Volgens mij op het een of andere kinderkanaal. Ik heb het ooit zo veel gekeken dat ik alle afleveringen drie keer gezien had, en ongeveer woordelijk wist wat iedereen ging zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.
Bergkamp heeft zijn laatste wedstrijd al lang gehad. Of begreep je 'laatste wedstrijd' nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Bergkamp en van Persie spelen niet. En waarschijnlijk krijgen ze ook weinig tijd. Arsenal speelt met 10 man
edit: heb ff geen tijd op alles te lezen. tweede helft begint zo
De trainer weet het wel, de scheidsrechter is het alleen niet met em eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou de trainer niet weten dat hij er 11 het veld in mag sturen?
Dan heeft de tegenstander nu dus een schot voor open doelquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De trainer weet het wel, de scheidsrechter is het alleen niet met em eensDie vond het nodig de keeper van Arsenal weg te sturen...
Nee. Pires moest eruit voor een nieuwe keeper. Dus hebben ze voor maar 2 mensenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft de tegenstander nu dus een schot voor open doel
quote:Groentemix
Het duurde even, voordat de vegetarische schotel van een van de tafelgenoten klaar was. Maar wat wil je ook:
De krop liet zich niet zo makkelijk slaan;
Een van de koks stond wortel te schieten;
De komkommer kwam maar niet;
De knolselderij was weg gegaloppeerd;
De ui was om te janken;
De to was onder de maat;
De spinazie was niet sterk genoeg;
De bloemkool was allang uitgebloeid;
De boeren hadden de kool opgegeten;
De lof was een rede aan het afsteken;
De spruiten waren nog te jong;
Het spits was van de kool afgebeten;
De bleekselderij lag op een tropisch strand bij te kleuren;
De tafelgenote zat daarom flink in de bonen, maar ach, dat zou het personeel een biet zijn!
Ik ben even bezig met updates voor Verhalennet schrijven.quote:
Ik kende 'm al, en erg grappig vind ik 'm niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met updates voor Verhalennet schrijven.
En mijn grappige tekstje wordt genegeerd
Had ik hem al eens gepost dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kende 'm al, en erg grappig vind ik 'm niet.
Nee, maar ik heb zoiets al vaker gehoord.quote:
Mooi zo.quote:Gelukkig vond de vegetariër in kwestie het wel leuk toen ik die grapjes ging maken aan tafel!
iemand plagieert mij dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets al vaker gehoord.
[..]
Mooi zo.
Er doen nochthans bepaalde geruchten over Spongebob de ronde...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind SpongeBob stom, en wil het er niet over hebben.
Dan ga je maar weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind SpongeBob stom, en wil het er niet over hebben.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er doen nochthans bepaalde geruchten over Spongebob de ronde...
Als iedereen die vermoeid tegen een warme buik aanleunt homo zou zijn, was de wereld een stuk plezierigerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Results 1 - 10 of about 1,870,000 for spongebob gay. (0.17 seconds)
En met gay wordt hier vast niet vrolijk bedoeld.
[afbeelding]
Hoe ken je al die spelling uit je hoofd!quote:
Eens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
As good as it gets vind ik ook een goede film.
Nochtans is toch zo'n bekende instinker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe ken je al die spelling uit je hoofd!
(Of haal je alles wat hier getyped wordt door de spellingchecker heen?
Voor jou wel ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als iedereen die vermoeid tegen een warme buik aanleunt homo zou zijn, was de wereld een stuk plezieriger.
Instinker iid, want het is wél weer thans.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nochtans is toch zo'n bekende instinker.
'De verkeerde kant'quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor jou wel ja!![]()
Maar dit geeft: Results 1 - 10 of about 4,460,000 for Erik gay. (0.42 seconds)
toch veel minder hits.
Hoewel SB officieel nog niet uit de kast is gekomen, is het een publiek geheim dat hij 'van de verkeerde kant' is.
Sorry?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Wat vind je dan van Tinky Winky Erik?
'Een nicht is' dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'De verkeerde kant'. Wat een kwaadaardige manier om het hierover te hebben
.
Maar nochtans komt van het Middelnederlandse nochtan 'nog dan' en thans van 'te hand'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Instinker iid, want het is wél weer thans.
Beter.quote:
Maar ik kan ónze kant toch moeilijk de verkeerde gaan noemen, en die van jullie de goede. Dat is dan ook weer de wereld op zijn kop, niet dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter.
Maar 'de verkeerde kant' klinkt zo alsof homoseksualiteit abnormaal is. Of fout, ofzo..
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ik kan ónze kant toch moeilijk de verkeerde gaan noemen, en die van jullie de goede. Dat is dan ook weer de wereld op zijn kop, niet dan?
Voor mij gaat het 'van geen kant' wel aardig op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.
Ja, maar dat zou dan hetzelfde zijn als het geen kaartje kopen in de trein 'witrijden' gaan noemen, en het wél een kaartje kopen 'zwartrijden' gaan noemen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.
Probeer anders in plats van politiek correct gewoon eens jezelf te zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou dan hetzelfde zijn als het geen kaartje kopen in de trein 'witrijden' gaan noemen, en het wél een kaartje kopen 'zwartrijden' gaan noemen.
Terwijl statistisch gezien toch is bewezen dat negers in het algemeen toch vaker niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs zijn.
Ik doe altijd mijn best om politiek correct te zijn, maar het moet niet té gek worden natuurlijk.
Homo zijn, toch?quote:(Wat denk je trouwens dat er met 'verkeerde kant'bedoeld wordt eigenlijk?)
Het gaatje!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
(Wat denk je trouwens dat er met 'verkeerde kant'bedoeld wordt eigenlijk?)
Ik gokquote:
Hij begon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
ik vind dat mensen die ik K&L over voetbal beginnen geband moeten worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, ik ging voetbal kijken...Nu weet ik het weer.
Geband worden is misschien wat extreem maar een berisping is toch wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
ik vind dat mensen die in K&L over voetbal beginnen geband moeten worden.
Kan je ook zacht bannen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Nee hoor, niet te extreem. Keihard bannen.
Wiens gaatjequote:
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weerquote:
Het gaat al heel de middag/avond over dat stomme voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weer![]()
Hoe haal je het in je botte hersens hier over voetbal te beginnen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weer![]()
Barcelona speelde slecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Ja dat komt omdat arsenal een mooie club is en het verdiende te winnen. Daarom DO2...
Volgens mij overdrijf je nu.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat al heel de middag/avond over dat stomme voetbal.
Klopt, maar er zit wel een grond van waarheid in.quote:
Barcalona zakt de hele tweede helft van de competitie al steeds verder. (niet veel maar steeds erger)quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Barcelona speelde slecht.
Zeker als je in ogenschouw neemt dat ze bijna de hele wedstrijd tegen 10 man speelde.
En de arbitrage...Nu ja, laat ik daar maar niet eens over beginnen.
DaMart, het html wonderquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn verhalensite is weer eens geüpdatet, ik heb voor de verandering maar eens patriottische kleuren gebruikt, in plats van het zwart
Jij ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Jullie trouwens allemaal nog gefeliciteerd.
Waar heb je 't over?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef muhammad_ali het volgende:
maargoed. er gaan nu daadwerkelijk mensen tegenstribbelen....
Sommigen vinden voetbal geen onderwerp voor hier.quote:
Erik is de naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de rest van de TTK'ers in het topic
was ook een beetje synischquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
Nou, zo bijzonder zit die site nu ook weer niet in elkaar hoor
Oh, dat. Nou en. Ik wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sommigen vinden voetbal geen onderwerp voor hier.
U bedoelt cynisch?quote:
hey idd. Ik was in alexander polder vandaag. En daar hing de vlag uit icm de oranje streep(of hoe dat ook heet)quote:
Fijn. Ben je onderhand klaar nu?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, dat. Nou en. Ik wel.
En ik ben deze topic -reeks ooit begonnen, he..
Wimpel heiden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hey idd. Ik was in alexander polder vandaag. En daar hing de vlag uit icm de oranje streep(of hoe dat ook heet)
Je hebt gelijk. Waarom moeilijk coderen als het makkelijk kan. En ook in het eerste had u gelijk. Ik doelde op cynisch, maar typte het nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
U bedoelt cynisch?
Ik houd het het liefst zo simpel mogelijk op mijn site. Heb al eens lopen uitproberen met ingewikkelde codes en zo, maar dat kostte me teveel tijd...
Bedankt, Lienekien!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Maxima is jarig.
Dat is al heel wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik was vandaag wel heel blij.
DaMart had ook een taalfout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waarom moeilijk coderen als het makkelijk kan. En ook in het eerste had u gelijk. Ik doelde op cynisch, maar typte het niet![]()
Ahh dat is het. Had de link nog niet gelegd. Best dom eigenlijk. (maar jullie zijn niet anders van mij gewend )quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Maxima is jarig.
Ook mooi.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Laten we het over turnen hebben!
Dan ga ik ook slapen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
omdat sommige mensen het nodig vinden, te doen alsof ze te intellectueel zijn voor voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begin wel:
Waarom mogen we het niet over voetbal hebben?
Ok, dan moet ik even een automatisme eruit rammen bij me...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Teveel' moet los. Wordt vaak fout gedaan.
De nieuwe wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik kan alles wat jullie ook kunnen. Ik ben de nieuwe Nadia Comaneci van TTK![]()
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik even een automatisme eruit rammen bij me...
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
'Teveel' moet los. Wordt vaak fout gedaan.
Ik las het ook net bij de taaladviezen van Onze Taal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.
Of dat je denkt 'ik schrijf maar j.l., anders denken ze nog dat ik een punt vergeten ben'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.![]()
Ik vind het er los zo vreemd uitzien... en dus leek het me incorrect om het los te schrijven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?
Met drie maal een t na elkaar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las het ook net bij de taaladviezen van Onze Taal.
Ik kwam er vanavond trouwens ook achter dat er een extra t zit in patriotttisch. Ik had die dubbele als enkele geschreven, ware het niet dat ik voor de zekerheid de Van Dale even heb geraadpleegd.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die mag er best zijn, die Nadia.
Hoe zit dat dan met cq? Daar twijfel ik nog altijd over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of dat je denkt 'ik schrijf maar j.l., anders denken ze nog dat ik een punt vergeten ben'.
Nee, je spreekt van een tekort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?
Wordt vaak gebruikt in de betekenis van 'dan wel', wat eigenlijk niet klopt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met cq? Daar twijfel ik nog altijd over.
Ja, ik heb de oude Jack Bauer avatar weer teruggezet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
DaMart, heb jij nou je Jack Bauer avatar veranderd?
OMG ik moet echt iets aan mijn spelling en grammatica gaan doen. Ik twijfel door jullie echt bij elke letter die ik schrijf(ik weet het, ligt aan mij niet aan jullie)quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
DaMart, heb jij nou je Jack Bauer avatar veranderd?
Ah, maar net schreef je het als patriotttisch. Dat verbaasde me.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, twee keer een t, waar ik dacht dat het patriotisch was.
Maar qua gebruik van punten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt in de betekenis van 'dan wel', wat eigenlijk niet klopt.
Nee. Dit keer niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb jij nog naar het voetbal gekeken, LX?
Oh, was zij dat!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ze scoorde als eerste (op 14-jarige leeftijd) 4 tienen tijdens een WK. Zoiets.
Mijn toetsenbord stottttterde een beetjequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, maar net schreef je het als patriotttisch. Dat verbaasde me.
Je was eerst onbewust onbekwaam, nu ben je bewust onbekwaam, de volgende stap is bewust bekwaam.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
OMG ik moet echt iets aan mijn spelling en grammatica gaan doen. Ik twijfel door jullie echt bij elke letter die ik schrijf(ik weet het, ligt aan mij niet aan jullie)
Ach, maak je niet druk; het was toch een kut-wedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Dit keer niet.
(Wist niet eens dat het voetballen was)
Bij mij prevaleert het 'gevoel' voor taal en hoe creatief je ermee om kunt gaan boven de correcte spelling hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
OMG ik moet echt iets aan mijn spelling en grammatica gaan doen. Ik twijfel door jullie echt bij elke letter die ik schrijf(ik weet het, ligt aan mij niet aan jullie)
het was zelfs nog veel erger:quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, was zij dat!
Ja, verdomd...Ik herinner me het nog.
Dat kan jij je toch niet herinneren joh!quote:Nadia Elena Comăneci [koməˈnetʃʲ] (geboren op 12 november 1961 te Oneşti, Moldavië, Roemenië) is een gymnaste die grote beroemdheid verkreeg doordat zij bij de Olympische Spelen van 1976 in Montreal op 14-jarige leeftijd de nooit eerder vertoonde perfecte score haalde. Zij scoorde dat jaar zeven perfecte scores en won vijf Olympische medailles, waaronder drie gouden.
Je hebt gelijk. En zoals de turken dat zeggen: ontwetendheid is geen schande als mijn bereid is om te lerenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je was eerst onbewust onbekwaam, nu ben je bewust onbekwaam, de volgende stap is bewust bekwaam.
En ik zeg altijd: 'je hoeft niet alles te weten, als je maar weet waar je het kunt opzoeken'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En zoals de turken dat zeggen: ontwetendheid is geen schande als mijn bereid is om te leren
Tegenwoordig kun je zelfs een 16 halen geloof ik. Hoe is me nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
het was zelfs nog veel erger:
[..]
Dat kan jij je toch niet herinneren joh!
De jury omkopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je zelfs een 16 halen geloof ik. Hoe is me nog niet duidelijk.
Truste, Lievekien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Welterusten allen.
Trusten Lienekienquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Welterusten allen.
Welterusten Lienekien!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Welterusten allen.
Trusten DaMart.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten Lienekien!
Ik ga zelf ook maar eens naar bed, dus voor de andere aanwezigen ook een goede nacht, droom zacht, en tot morgen!
Ik ben bang dat creatviteit ook met overdaad aanwezig is in mijn hoofd. Ik heb een vriendin waarmee ik nog wel eens filosofeer en zij beschuldigt mij altijd van "te wiskundig zijn". Ik ben een man van ratio.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
Maar Muhammed, maak je dus niet al te druk over een d of een t, of over de etymologische betekenis van het een of andere woord, en de daarvan afgeleide voorkeursspelling. Die kan in principe iedereen leren. Terwijl échte creativiteit een gave is die slechts voor weinigen is weggelegd.
mij wel! met je aanwezigheid in ieder gevalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Welterusten voor al die mensen die nu opeens weggaan.
Ik heb vandaag niemand verwend.
Zeggen we weer, in principe, op hetzelfde moment hetzelfde!quote:
Ja, de creativiteit is weer eens ver te zoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeggen we weer, in principe, op hetzelfde moment hetzelfde!![]()
Zoals het een oneven twee betaamt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik draaf door, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |