Oh, ik zat even met het WK in gedachten... voetbalpoule op werk en zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
Jammer.
Nee joh, over de cupfinale van vanavond. Arsenal vs Barcelona.
Doe nou een béétje je best om niet ontzettend aan stereotypen te gaan voldoen.quote:
Ja, dat krijg je als mod, zie je niet dat het topic vol isquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Isa blijft vrolijk doorposten in het vorige topic.
je ziet toch wl een slotje staan? Of gebruik je je MyAT niet zo intensief?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als mod, zie je niet dat het topic vol is![]()
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
Heb je trouwens Actienieuws gezien, Erik?
Nee, het gaat niet voer voetbal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef LXIV het volgende:
Lees ik het goed? Gaat het daadwerkelijk over voetbal hier!![]()
Dacht je alles al gehad te hebben!![]()
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...quote:
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet voer voetbal.
HET GAAT NIET OVER VOETBAL, VERDOMME, IK WIL HET NIET HEBBEN.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...
Dus ik wilde je even waarschuwen![]()
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.
Stel eens een leuke taalvraag.
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was iets over homo's in... in een of ander gehucht gaan ze alle mannen die bij een of ander water fotograferen, omdat het een seksontmoetingsplaats voor homo's is... en dat gewoon temidden van kinderen en oude mensen...
Dus ik wilde je even waarschuwen![]()
Nee inderdaad, homosuelen zijn echt fout bezig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!![]()
Het moet nu niet veel gekker worden hier in Nederland!![]()
Ik snap je sarcasme, maar het schijnt dat ze daar gewoon een beetje seks hebben waar kinderen ze kunnen zien en zo. Dat vind ik nou niet bepaald gezond... laat ze dan een hotelkamer nemen of zo...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Homosuelen? Gewoon temidden van kinderen en ouden van dagen!![]()
Het moet nu niet veel gekker worden hier in Nederland!![]()
Er wordt te weinig over theater en kunst geouwehoerd hier. En ook vrij weinig over taal. Verder mogen er wat mij betreft wel wat meer creatieve topics geopend worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan waar je het WEL over wilt hebben.
Stel eens een leuke taalvraag.
Oh, een taalvraag. Fout gelezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.
Maar daar zat niet echt veel systeem in.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het net over films wel leuk, of acteurs/actrices.
Oh. Dat verandert de zaak. Maar ik stel ook geen heterocopulatie op prijs in bijzijn van kinderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik snap je sarcasme, maar het schijnt dat ze daar gewoon een beetje seks hebben waar kinderen ze kunnen zien en zo. Dat vind ik nou niet bepaald gezond... laat ze dan een hotelkamer nemen of zo...
Ik zou dan toch overwegen om weg te gaan, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Net is een klasgenoot van mijn vriend nog maandenlang terug de kast in gegaan
Hij ging op stage naar Ethiopië en daar kan je de doodstraf krijgen voor homoseksualiteitHij heeft er wel gesprekken over gehad, maar iedereen die hij sprak zei dat dat in Ethiopië niet bestond, dat het iets Westers was... Wat moet het beangstigend zijn om daar te ontdekken dat je homo bent. En dan? Trouwen met een vrouw en maar hopen dat die gevoelens weg gaan of zo??
Ik wil altijd wel over taal praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt te weinig over theater en kunst geouwehoerd hier. En ook vrij weinig over taal. Verder mogen er wat mij betreft wel wat meer creatieve topics geopend worden.![]()
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederlandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou dan toch overwegen om weg te gaan, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.
Dat ook niet, nee... maar op die plek kwamen alleen homoseksuelen homoseksen. En nu gaat de gemeente daar alle auto's en mensen fotograferen. Het grappige was dat ze van SBS met een cameraploeg liepen... en bijna alle auto's van de parkeerplaats meteen vol gas weg scheurdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh. Dat verandert de zaak. Maar ik stel ook geen heterocopulatie op prijs in bijzijn van kinderen.
Oprotten met je Ayaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederland![]()
zijn we nu weer terug bij de discussie over Ayaan?
En er is al veel te weinig ruimte in de asielen in Nederland... ze kunnen hier bijvoorbeeld amper nog katten en honden erbij hebben, omdat de ruimte op isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je dan asiel aanvragen in Nederland![]()
zijn we nu weer terug bij de discussie over Ayaan?
Het is natuurlijk niet goed om temidden van kinderen en andere natuurliefhebbers te liggen seksen, maar om nou foto's te gaan maken en ze te filmen vind ik ook wel achterbaks. Stuur er gewoon vaker politie langs en laat ze boetes uitdelen, ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook niet, nee... maar op die plek kwamen alleen homoseksuelen homoseksen. En nu gaat de gemeente daar alle auto's en mensen fotograferen. Het grappige was dat ze van SBS met een cameraploeg liepen... en bijna alle auto's van de parkeerplaats meteen vol gas weg scheurden
Nou ja, deze methode schijnt goedkoper en efficienter te zijn. Als de politie weg is komen ze terug... een camera hangt er de hele tijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet goed om temidden van kinderen en andere natuurliefhebbers te liggen seksen, maar om nou foto's te gaan maken en ze te filmen vind ik ook wel achterbaks. Stuur er gewoon vaker politie langs en laat ze boetes uitdelen, ofzo.
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde het commentaar op tv (voetbal dus) iets zeggen over 'blaas ik op mijn fluit' en met al dat homogepraat hier kreeg ik andere assocaties bij het woord 'fluit' dan bedoeld.
Waarom maakt mijn brein deze vreemde taal associaties terwijl het eigenlijk niet eens logisch is?
Lukt het je niet, krijg je een ban naar een klooster.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog wel een creatief idee! Een langzaam Rijm Topic!
Waar de eerste zin van een post moet rijmen met de laatste zin van de vorige poster!
Dus toen je in DIG las over iemands computerkast, dacht je:'Ja, ook DAAR ben ik uitgekomen!'?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.
Herfstquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lukt het je niet, krijg je een ban naar een klooster.
Goed idee, DaMart.
Nu ben ik de hele tijd op zoek geweest naar een woord waarop niets rijmt. Bestaat zo een woord in het Nederlands? In het Duits rijmt niets op Mensch, meen ik mij te herinneren.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak ook bij alles wat ook maar enigszins verkeerd kan worden opgevat de verkeerde associaties. Ik kan het woord "kast" al niet meer normaal lezen.
Lienekien, niet om het een of ander, maar door je avatar visualiseer ik je altijd als een slak. Alhoewel ik natuurlijk weet dat je geen slak bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel over taal praten.
Ga je ook vanwege de kasten naar de Ikea?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer ik een kast zie, verwacht ik altijd jou eruit te zien springen, in een tanga en met twee roze koeken onder je oksels.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn avatar staat indirect symbool voor mij, namelijk voor mijn voorliefde voor de kat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, niet om het een of ander, maar door je avatar visualiseer ik je altijd als een slak. Alhoewel ik natuurlijk weet dat je geen slak bent.
(Deze overbodige informatie moest ik toch een keer kwijt.)![]()
Twaalf ja! Klopt. Ik herinner het mij weer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herfst
Twaalf (al zit in haarlem een bedrijf dat zichzelf Swaalf noemt)
Nej, øm te lůnchen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook vanwege de kasten naar de Ikea?
Naar IKEA?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nog steeds nog nooit in de Ikea geweest
En ik ga trouwens wat nuttigs doen.
kerfst bestaat niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Twaalf ja! Klopt. Ik herinner het mij weer.![]()
Kerf, kerver, kerfst?
Waar hebben jullie het over, heren?quote:
DaMart wist zo uit zijn hoofd de twee woorden in de Nederlandse taal te noemen waarop geen ander woord rijmt: herst en twaalf!quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn avatar staat indirect symbool voor mij, namelijk voor mijn voorliefde voor de kat.
Wat moet ik hierop zeggen, Lienekien? Het is een gesloten opmerking.quote:
De slak zegt: "meow".quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat is de associatie tussen een slak en de kat?
Dat is Gerrit. Nooit SpongeBob gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kwaad is geschied, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ja, mij heb je, Lienekien. Want ik snap er geen reet van. Ik dacht: ik hou m'n mond wel, kan iemand anders zich dom voordoen en kan jij het uitleggen zonder dat ik erbij betrokken wordt. Maar het kwaad is geschiet. Ik snap het niet (rijm!).
Slak - Kat![]()
Ja, en het is "ik word"quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... misschien eens 2 seconden, waarna ik besloot dat ik er niks aan vind. Ik zap altijd dus snel door als ik het op tv zie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is Gerrit. Nooit SpongeBob gezien?
Nee. Staat op Ikea niveau voor mij.quote:
Nee, laat mij je niet wegjagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en het is "ik word"
't is al laat, ik ga maar eens![]()
quote:
Gerrit is een slak, maar dus eigenlijk een kat. Hij miauwt, dus, en vertoont ook ander kattengedrag. Hij wil bijvoorbeeld echt niet in bad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... misschien eens 2 seconden, waarna ik besloot dat ik er niks aan vind. Ik zap altijd dus snel door als ik het op tv zie.
Wij zijn verslavend hequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]Jij kan mij nooit wegjagen
Maar ik wil al minstens 2 uur iets 'nuttigs' gaan doen, alleen blijf ik hier hangen.
Ok, dat maakt je opmerking weer wat duidelijker!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gerrit is een slak, maar dus eigenlijk een kat. Hij miauwt, dus, en vertoont ook ander kattengedrag. Hij wil bijvoorbeeld echt niet in bad.![]()
Wat heb je eigenlijk tegen mij? Ik lees constant dit soort steken onder water tegen mij.quote:
Hoezo?! Ik pareer jouw opmerking gewoon!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen mij? Ik lees constant dit soort steken onder water tegen mij.
Je moet het je zeker niet persoonlijk aantrekken. 't Is hooguit bedoeld als plagerijtje, maar zo vatte ik jouw opmerking over het niveau van IKEA en SpongeBob ook op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Misschien lees ik het dan steeds verkeerd, maar ik krijg wel vaker opmerkingen van jou waarbij ik even een wenkbrauw optrek. Dan denk ik oprecht: hmm, die mag me geloof ik gewoonweg niet. Of misschien ben je wel kattig (pun intended), ook naar anderen, maar zie ik dat niet
En dat niet omdat je IKEA wansmakelijk vindt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Och welnee, ik heb Spongebob nog nooit gezienNet zoals ik nog nooit naar de Ikea ben geweest
Aan Spongebob mis je wel iets hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Och welnee, ik heb Spongebob nog nooit gezienNet zoals ik nog nooit naar de Ikea ben geweest
Eigenlijk (serieus) ben ik nog nooit in een Ikea geweest omdat we er hier in Drentheland geen in de buurt hebben en ik geen auto heb om er te komen. Veel vriendinnen hebben erg leuke spulletjes van de Ikeaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
En dat niet omdat je IKEA wansmakelijk vindt?![]()
Als het maar over kunst of taal in het buitenland gingquote:
Jullie hebben zeker ook geen kabel waarop Spongebob te ontvangen is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk (serieus) ben ik nog nooit in een Ikea geweest omdat we er hier in Drentheland geen in de buurt hebben en ik geen auto heb om er te komen. Veel vriendinnen hebben erg leuke spulletjes van de Ikea
Over treinreizen naar Zwitserland... maar daar heb je wel pitoreske vergezichten natuurlijk!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het maar over kunst of taal in het buitenland ging![]()
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef LXIV het volgende:
Jullie hebben zeker ook geen kabel waarop Spongebob te ontvangen is.![]()
Absoluutquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
Over treinreizen naar Zwitserland... maar daar heb je wel pitoreske vergezichten natuurlijk!
Op RTL 4. Het is vast onderdeel van 'Hoe schoon is jouw huis?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.
Maar vorig jaar was het het zeker waard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutMaar is wel erg duur... (ik heb het ooit uitgezocht en met de auto was goedkoper)
Dat heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Op RTL 4. Het is vast onderdeel van 'Hoe schoon is jouw huis?'![]()
Zou de trainer niet weten dat hij er 11 het veld in mag sturen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Bergkamp en van Persie spelen niet. En waarschijnlijk krijgen ze ook weinig tijd. Arsenal speelt met 10 man
Volgens mij op het een of andere kinderkanaal. Ik heb het ooit zo veel gekeken dat ik alle afleveringen drie keer gezien had, en ongeveer woordelijk wist wat iedereen ging zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar komt spongebob op dan? Ik zie altijd alleen maar tekeningen met een spons op internet.
Bergkamp heeft zijn laatste wedstrijd al lang gehad. Of begreep je 'laatste wedstrijd' nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Bergkamp en van Persie spelen niet. En waarschijnlijk krijgen ze ook weinig tijd. Arsenal speelt met 10 man
edit: heb ff geen tijd op alles te lezen. tweede helft begint zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |