Oh, dat. Nou en. Ik wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sommigen vinden voetbal geen onderwerp voor hier.
U bedoelt cynisch?quote:
hey idd. Ik was in alexander polder vandaag. En daar hing de vlag uit icm de oranje streep(of hoe dat ook heet)quote:
Fijn. Ben je onderhand klaar nu?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, dat. Nou en. Ik wel.
En ik ben deze topic -reeks ooit begonnen, he..
Wimpel heiden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hey idd. Ik was in alexander polder vandaag. En daar hing de vlag uit icm de oranje streep(of hoe dat ook heet)
Je hebt gelijk. Waarom moeilijk coderen als het makkelijk kan. En ook in het eerste had u gelijk. Ik doelde op cynisch, maar typte het nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
U bedoelt cynisch?
Ik houd het het liefst zo simpel mogelijk op mijn site. Heb al eens lopen uitproberen met ingewikkelde codes en zo, maar dat kostte me teveel tijd...
Bedankt, Lienekien!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Maxima is jarig.
Dat is al heel wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik was vandaag wel heel blij.
DaMart had ook een taalfout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waarom moeilijk coderen als het makkelijk kan. En ook in het eerste had u gelijk. Ik doelde op cynisch, maar typte het niet![]()
Ahh dat is het. Had de link nog niet gelegd. Best dom eigenlijk. (maar jullie zijn niet anders van mij gewend )quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Maxima is jarig.
Ook mooi.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Laten we het over turnen hebben!
Dan ga ik ook slapen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
omdat sommige mensen het nodig vinden, te doen alsof ze te intellectueel zijn voor voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begin wel:
Waarom mogen we het niet over voetbal hebben?
Ok, dan moet ik even een automatisme eruit rammen bij me...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Teveel' moet los. Wordt vaak fout gedaan.
De nieuwe wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik kan alles wat jullie ook kunnen. Ik ben de nieuwe Nadia Comaneci van TTK![]()
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik even een automatisme eruit rammen bij me...
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Lienekien het volgende:
'Teveel' moet los. Wordt vaak fout gedaan.
Ik las het ook net bij de taaladviezen van Onze Taal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen 'teveel' als je het zelfstandig gebruikt, dus in de betekenis van 'er is een teveel aan ...'.
Of dat je denkt 'ik schrijf maar j.l., anders denken ze nog dat ik een punt vergeten ben'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.![]()
Ik vind het er los zo vreemd uitzien... en dus leek het me incorrect om het los te schrijven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik het soms liever aan elkaar schrijf omdat het anders voor anderen zo vreemd overkomt. Net zoals we 'groter als' maar toestaan omdat iedereen het fout doet.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?
Met drie maal een t na elkaar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las het ook net bij de taaladviezen van Onze Taal.
Ik kwam er vanavond trouwens ook achter dat er een extra t zit in patriotttisch. Ik had die dubbele als enkele geschreven, ware het niet dat ik voor de zekerheid de Van Dale even heb geraadpleegd.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die mag er best zijn, die Nadia.
Hoe zit dat dan met cq? Daar twijfel ik nog altijd over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of dat je denkt 'ik schrijf maar j.l., anders denken ze nog dat ik een punt vergeten ben'.
Nee, je spreekt van een tekort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Mag een teweinig dan ook? Of is dat altijd een tekort?
Wordt vaak gebruikt in de betekenis van 'dan wel', wat eigenlijk niet klopt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met cq? Daar twijfel ik nog altijd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |