Maar ik kan ónze kant toch moeilijk de verkeerde gaan noemen, en die van jullie de goede. Dat is dan ook weer de wereld op zijn kop, niet dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter.
Maar 'de verkeerde kant' klinkt zo alsof homoseksualiteit abnormaal is. Of fout, ofzo..
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ik kan ónze kant toch moeilijk de verkeerde gaan noemen, en die van jullie de goede. Dat is dan ook weer de wereld op zijn kop, niet dan?
Voor mij gaat het 'van geen kant' wel aardig op.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.
Ja, maar dat zou dan hetzelfde zijn als het geen kaartje kopen in de trein 'witrijden' gaan noemen, en het wél een kaartje kopen 'zwartrijden' gaan noemen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten er dan kanten zijn? En als die er dan zijn, waarom dan 'verkeerd'? 'Een andere kant' klinkt als heel anders.
Probeer anders in plats van politiek correct gewoon eens jezelf te zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou dan hetzelfde zijn als het geen kaartje kopen in de trein 'witrijden' gaan noemen, en het wél een kaartje kopen 'zwartrijden' gaan noemen.
Terwijl statistisch gezien toch is bewezen dat negers in het algemeen toch vaker niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs zijn.
Ik doe altijd mijn best om politiek correct te zijn, maar het moet niet té gek worden natuurlijk.
Homo zijn, toch?quote:(Wat denk je trouwens dat er met 'verkeerde kant'bedoeld wordt eigenlijk?)
Het gaatje!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
(Wat denk je trouwens dat er met 'verkeerde kant'bedoeld wordt eigenlijk?)
Ik gokquote:
Hij begon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
ik vind dat mensen die ik K&L over voetbal beginnen geband moeten worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, ik ging voetbal kijken...Nu weet ik het weer.
Geband worden is misschien wat extreem maar een berisping is toch wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
ik vind dat mensen die in K&L over voetbal beginnen geband moeten worden.
Kan je ook zacht bannen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Nee hoor, niet te extreem. Keihard bannen.
Wiens gaatjequote:
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weerquote:
Het gaat al heel de middag/avond over dat stomme voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weer![]()
Hoe haal je het in je botte hersens hier over voetbal te beginnen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dit is toch slowchat. we hebben het nu ff 2 sec over voetbal. Zo mag jij weer![]()
Barcelona speelde slecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Ja dat komt omdat arsenal een mooie club is en het verdiende te winnen. Daarom DO2...
Volgens mij overdrijf je nu.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat al heel de middag/avond over dat stomme voetbal.
Klopt, maar er zit wel een grond van waarheid in.quote:
Barcalona zakt de hele tweede helft van de competitie al steeds verder. (niet veel maar steeds erger)quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Barcelona speelde slecht.
Zeker als je in ogenschouw neemt dat ze bijna de hele wedstrijd tegen 10 man speelde.
En de arbitrage...Nu ja, laat ik daar maar niet eens over beginnen.
DaMart, het html wonderquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn verhalensite is weer eens geüpdatet, ik heb voor de verandering maar eens patriottische kleuren gebruikt, in plats van het zwart
Jij ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Jullie trouwens allemaal nog gefeliciteerd.
Waar heb je 't over?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef muhammad_ali het volgende:
maargoed. er gaan nu daadwerkelijk mensen tegenstribbelen....
Sommigen vinden voetbal geen onderwerp voor hier.quote:
Erik is de naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de rest van de TTK'ers in het topic
was ook een beetje synischquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
Nou, zo bijzonder zit die site nu ook weer niet in elkaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |