De trainer weet het wel, de scheidsrechter is het alleen niet met em eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou de trainer niet weten dat hij er 11 het veld in mag sturen?
Dan heeft de tegenstander nu dus een schot voor open doelquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De trainer weet het wel, de scheidsrechter is het alleen niet met em eensDie vond het nodig de keeper van Arsenal weg te sturen...
Nee. Pires moest eruit voor een nieuwe keeper. Dus hebben ze voor maar 2 mensenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft de tegenstander nu dus een schot voor open doel
quote:Groentemix
Het duurde even, voordat de vegetarische schotel van een van de tafelgenoten klaar was. Maar wat wil je ook:
De krop liet zich niet zo makkelijk slaan;
Een van de koks stond wortel te schieten;
De komkommer kwam maar niet;
De knolselderij was weg gegaloppeerd;
De ui was om te janken;
De to was onder de maat;
De spinazie was niet sterk genoeg;
De bloemkool was allang uitgebloeid;
De boeren hadden de kool opgegeten;
De lof was een rede aan het afsteken;
De spruiten waren nog te jong;
Het spits was van de kool afgebeten;
De bleekselderij lag op een tropisch strand bij te kleuren;
De tafelgenote zat daarom flink in de bonen, maar ach, dat zou het personeel een biet zijn!
Ik ben even bezig met updates voor Verhalennet schrijven.quote:
Ik kende 'm al, en erg grappig vind ik 'm niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met updates voor Verhalennet schrijven.
En mijn grappige tekstje wordt genegeerd
Had ik hem al eens gepost dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kende 'm al, en erg grappig vind ik 'm niet.
Nee, maar ik heb zoiets al vaker gehoord.quote:
Mooi zo.quote:Gelukkig vond de vegetariër in kwestie het wel leuk toen ik die grapjes ging maken aan tafel!
iemand plagieert mij dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets al vaker gehoord.
[..]
Mooi zo.
Er doen nochthans bepaalde geruchten over Spongebob de ronde...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind SpongeBob stom, en wil het er niet over hebben.
Dan ga je maar weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind SpongeBob stom, en wil het er niet over hebben.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er doen nochthans bepaalde geruchten over Spongebob de ronde...
Als iedereen die vermoeid tegen een warme buik aanleunt homo zou zijn, was de wereld een stuk plezierigerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Results 1 - 10 of about 1,870,000 for spongebob gay. (0.17 seconds)
En met gay wordt hier vast niet vrolijk bedoeld.
[afbeelding]
Hoe ken je al die spelling uit je hoofd!quote:
Eens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
As good as it gets vind ik ook een goede film.
Nochtans is toch zo'n bekende instinker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe ken je al die spelling uit je hoofd!
(Of haal je alles wat hier getyped wordt door de spellingchecker heen?
Voor jou wel ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als iedereen die vermoeid tegen een warme buik aanleunt homo zou zijn, was de wereld een stuk plezieriger.
Instinker iid, want het is wél weer thans.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nochtans is toch zo'n bekende instinker.
'De verkeerde kant'quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor jou wel ja!![]()
Maar dit geeft: Results 1 - 10 of about 4,460,000 for Erik gay. (0.42 seconds)
toch veel minder hits.
Hoewel SB officieel nog niet uit de kast is gekomen, is het een publiek geheim dat hij 'van de verkeerde kant' is.
Sorry?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Wat vind je dan van Tinky Winky Erik?
'Een nicht is' dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'De verkeerde kant'. Wat een kwaadaardige manier om het hierover te hebben
.
Maar nochtans komt van het Middelnederlandse nochtan 'nog dan' en thans van 'te hand'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Instinker iid, want het is wél weer thans.
Beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |