wow da's verrassend nieuws.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Neelie Smit Kroes heeft haar steun aan Rita Verdonk in de strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD ingetrokken. Ze heeft gevraagd aan Rita om haar naam van haar website te halen. Ze steunt nu Mark Rutte, die volgens Kroes 'een zeer goede kandidaat is'.
Binnen een debat meerdere keren 180 graden draaien is op zijn minst een erg flexibele ruggegraat, maar troost je, je bent niet de enige die dat niet snaptquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij kent het woord 'ruggegraat' zeker niet. Troost je: je bent niet de enige hier
Nee, ze kwam uit Duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ze kwam er vandaan toen ze in NL kwam.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:19 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Binnen een debat meerdere keren 180 graden draaien is op zijn minst een erg flexibele ruggegraat, maar troost je, je bent niet de enige die dat niet snapt
Dus het is alleen maar omdat Verdonk per ongeluk gezegd had dat AHA niets te vrezen had?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
'het onderzoek loopt en we hebben contact met mevrouw AHA. Over zes weken hoort u meer.'
Ja, heel erg ingewikkeld.
V.
Ehh, je zegt het zelf hoor:quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef doesss het volgende:
[..]
Helemaal niet maatje.
Geen woorden in m'n mond leggen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:04 schreef doesss het volgende:
---quote---
Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef erikh het volgende:
[..]
Rita is ook geen politicus, Rita is echt consequent en dat kan ik zeker van Halsema niet zeggen, maar zo'n beetje alle grote partijen lieten gisteren even hun ware hypocriete aard zien.
---end quote---
Volledig eens.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In 10 uur volledig 180 graden draaien wordt consequent genoemd?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef doesss het volgende:
[..]
Het ging me voornamelijk om het punt dat alle partijen zich van hun hypocrietste kant lieten zien tijdens het debat.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ow ja, en dan is een minister die 180 gedraaid is opeens wel consequent![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef doesss het volgende:
[..]
Helemaal niet maatje.
Geen woorden in m'n mond leggen.
Als je het wil weten, ik vond haar gister niet zo sterk uit de verf komen tijdens het debat.![]()
Laten we eerlijk zijn, hoeveel leugens om bestwil zullen er niet wekelijks door de kamer vliegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heel veel mensen wisten dit niet. Volgens Hirsi Ali hadden ze wel contact tijdens de situatie rondom Taida en zou ze hebben opgebiecht niet geheel de waarheid hebben verteld. Maar leugens zijn niet per definitie een reden tot een dergelijke 'constatering', dus dat ze destijds niet kon overzien wat de gevolgen daarvan waren en ook geen verhoor heeft gehouden is een mogelijkheid. Ze heeft wel alle schijn tegen, maar zeker van mensen die Verdonk nu steunen zou je verwachten dat ze de voordeel van de twijfel krijgt. Aan de andere kant, als je daadwerkelijk vindt dat ze liegt, dan moet je ook B durven zeggen, namelijk het opstappen van een bewust liegende minister.
vind ik niet. De feiten liggen er zoals ze zijn. 2 jaar terug is dat Irakees gezin om dezelfde reden het Nederlanderschap ontvallen. De zaak is dus duidelijk. Men vraagt van Verdonk een uitspraak hierover en die heeft men gekregen. Dat men iets anders verwacht had, is wel duidelijk. Dan had men Verdonk aan kunnen vallen op vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij weinig met hypocretie te maken, maar dit terzijde.
Dat het een lastig besluit is van hoe hier mee om te gaan, zal niemand ontkennen, maar Verdonk had iets meer na moeten denken over het zo snel naar buiten brengen van haar voorlopige conclusie.
Rita is een zinkende boot, Kroes een rat, en Rutte de droge, veilige wal?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Neelie Smit Kroes heeft haar steun aan Rita Verdonk in de strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD ingetrokken. Ze heeft gevraagd aan Rita om haar naam van haar website te halen. Ze steunt nu Mark Rutte, die volgens Kroes 'een zeer goede kandidaat is'.
Nou en, dan is het nog steeds niet haar thuisland.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ze kwam er vandaan toen ze in NL kwam.
*zucht*quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou en, dan is het nog steeds niet haar thuisland.
Die moet in de OP.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdonk ''Ik hou van Ayaan''
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdonk ''Ik hou van Ayaan''
[afbeelding]
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ehh, je zegt het zelf hoor:
[..]
[..]
[..]
[..]