abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37911512
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef MrBean het volgende:

[..]

Maar haar thuisland is veilig ....
Nou dat niet.. Ik vind ook dat ze niet terug gestuurd moet worden omdat je dan haar doodsvonnis tekent.
pi_37911513
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat betwist ik toch nergens

Alleen had ze AHA ook kunnen informeren -zoals te doen gebruikelijk- zonder het wereldkundig te maken. Dat is mijn punt. Ik ben helemaal niet tegen een onderzoek of tegen de procedure die AHA dient te volgen.

V.
Ja, maar wat moest ze dan zeggen tegen de pers ivm de Zembla-uitzending?
pi_37911521
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ow ja, en dan is een minister die 180 gedraaid is opeens wel consequent
Man, het lijkt wel alsof we hier ons eigen debat horen, steeds dezelfde onzinnige vragen waarop al lang antwoorden zijn gegeven.

Ze is geen 180 graden gedraaid, zie hierboven voor uitleg.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:13:58 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37911524
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef doesss het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Denk jij van niet dan?
Heel veel mensen wisten dit niet. Volgens Hirsi Ali hadden ze wel contact tijdens de situatie rondom Taida en zou ze hebben opgebiecht niet geheel de waarheid hebben verteld. Maar leugens zijn niet per definitie een reden tot een dergelijke 'constatering', dus dat ze destijds niet kon overzien wat de gevolgen daarvan waren en ook geen verhoor heeft gehouden is een mogelijkheid. Ze heeft wel alle schijn tegen, maar zeker van mensen die Verdonk nu steunen zou je verwachten dat ze de voordeel van de twijfel krijgt. Aan de andere kant, als je daadwerkelijk vindt dat ze liegt, dan moet je ook B durven zeggen, namelijk het opstappen van een bewust liegende minister.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:14:32 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37911536
quote:

[..]

Verdonk is niet 180 graden gedraaid. Ze heeft alleen toegezegd er nog eens naar te zullen kijken. Pas als ze haar beslissing intrekt, kun je zeggen dat de 180 graden gedraaid is
Niet meer actief op Fok!
pi_37911543
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou dat niet.. Ik vind ook dat ze niet terug gestuurd moet worden omdat je dan haar doodsvonnis tekent.
Wat een onzin. Ze heeft dus al die tijd in Kenya gewoon en in Kenya is het veilig.
pi_37911544
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Omdat het (ik dacht dat Lousewies hier op wees) nogal wat staatsrechtelijke consequenties kan hebben als er 3,5 jaar een illegaal in de kamer heeft gezeten
Ja, misschien, maar daar mocht het debat niet over gaan. Dat zou betrokken moeten worden in het 6 weken-onderzoek.

Wel is het debat belangrijker. Feit blijft dat verdonk verkeerd gehandeld heeft en er door de kamer terug gevloten moest worden
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:14:54 #148
144250 doesss
Show me the money
pi_37911548
quote:

[..]

Helemaal niet maatje.
Geen woorden in m'n mond leggen.
Als je het wil weten, ik vond haar gister niet zo sterk uit de verf komen tijdens het debat.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:15:10 #149
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37911560
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef doesss het volgende:

[..]

Het ging me voornamelijk om het punt dat alle partijen zich van hun hypocrietste kant lieten zien tijdens het debat.
Hoezo? Volgens mij zijn juist de regeringspartijen vrij hypocriet, en niet de partijen die consequent een redelijker toepassing van de regels voorstaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37911561
Neelie Smit Kroes heeft haar steun aan Rita Verdonk in de strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD ingetrokken. Ze heeft gevraagd aan Rita om haar naam van haar website te halen. Ze steunt nu Mark Rutte, die volgens Kroes 'een zeer goede kandidaat is'.
pi_37911563
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Daar gaf ze in het debat een geheel eigen draai aan. Het onderzoek naar de naturalisatie was vrijdagochtend al gestart. De opmerking dat Hirsi Ali 'niets te vrezen' had, had te maken met de vraag of ze wellicht kon worden uitgezet. Niet dat de journalist het volgens mij op die manier vroeg, maar zo vatte Verdonk het in ieder geval op (volgens eigen zeggen).

Niet erg geloofwaardig, maar ze komt ermee weg. Ben wel benieuwd naar de acties van Afshin Ellian en Leon de Winter, die liepen toch tot voor kort met Verdonk weg. Afgelopen week was nota bene Zembla nog de grote boosdoener volgens De WInter, maar kennelijk zijn inmiddels ook bij hem de schellen van de ogen gevallen.
Afshin als ie zo heet zal denk ik Rita toch onder vuur nemen hoor omdat Ayaan hetzelfde predikt als hij.
pi_37911576
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Als Rita in deze Ayaan gespaard had, dan had het debat daarover gegaan.
Waarom wel zo'n harde maatregel in het geval van Pasic en dan soft zijn als het om een collega gaat.

Wat Rita ook besloten had (of geconstateerd): het was nooit goed geweest.
Dit heeft volgens mij weinig met hypocretie te maken, maar dit terzijde.

Dat het een lastig besluit is van hoe hier mee om te gaan, zal niemand ontkennen, maar Verdonk had iets meer na moeten denken over het zo snel naar buiten brengen van haar voorlopige conclusie.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_37911582
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verdonk is niet 180 graden gedraaid. Ze heeft alleen toegezegd er nog eens naar te zullen kijken. Pas als ze haar beslissing intrekt, kun je zeggen dat de 180 graden gedraaid is
ze is wel 180 graden gedraaid omdat ze eerst zei dat het onmogelijk was om er nog eens naar te kijken. Het debat eindigt met een motie die haar dwingt om het opnieuw te bekijken.

Ze is 180 graden gedraaid, ze heeft geen ruggegraat, als ze dat wel had gehad was ze nu gevallen. Ze doet dit dus puur om machtsbehoud.
pi_37911585
Kan niemand een tijdlijn maken van de gebeurtenissen?

Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
pi_37911589
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze heeft dus al die tijd in Kenya gewoon en in Kenya is het veilig.
Niet na haar uitspraken over de Islam. Ik vind dat er nog steeds genoeg gekken rond lopen die haar daarom al haar nek om willen draaien.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:16:07 #156
3542 Gia
User under construction
pi_37911591
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:14 schreef MrBean het volgende:

[..]

Kenia is niet haar thuisland.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:16:26 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37911599
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:13 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja, maar wat moest ze dan zeggen tegen de pers ivm de Zembla-uitzending?
'het onderzoek loopt en we hebben contact met mevrouw AHA. Over zes weken hoort u meer.'

Ja, heel erg ingewikkeld.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37911619
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

'het onderzoek loopt en we hebben contact met mevrouw AHA. Oer zes weken hoort u meer.'

Ja, heel erg ingewikkeld.

V.
precies, dat was het enige juiste geweest. Dan had ze na die 6 weken alsnog kunnen beslissen het paspoort in te trekken, maar ze heeft het nu te vroeg gedaan en onzorgvuldig gehandeld.
pi_37911632
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Neelie Smit Kroes heeft haar steun aan Rita Verdonk in de strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD ingetrokken. Ze heeft gevraagd aan Rita om haar naam van haar website te halen. Ze steunt nu Mark Rutte, die volgens Kroes 'een zeer goede kandidaat is'.
Hmmz, zou ze al gestemd hebben??
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:18:05 #160
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37911640
Oooohhh voorzitter.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')