abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37906582
Op 23 mei wordt er 11 september conferentie georganiseerd door http://ditkannietwaarzijn.nl/

Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

23 mei wordt waarschijnlijk de meest belangrijke conferentie tot nog toe, omdat er een hele zware pers-delegatie aanwezig zal zijn. We hebben inmiddels signalen ontvangen dat enkele ingenieurs zich hebben aangemeld, die hele vervelende vragen zouden kunnen stellen. We hebben dus dringend behoefte aan een persoon die in staat zou zijn om deze vragen adequaat te beantwoorden.

Mocht iemand zich hiervoor interesseren; stuur ons aub een Email via de website.
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:09:17 #2
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_37907181
spam!
pi_37907451
Wat voor lastige vragen van ingenieurs heb je het dan over?

Als ik de situatie even in mag schatten (zoveel informatie geef je niet in je openingspost) komt er een delegatie bouwkundigen om jullie theorie dat het WTC resp. Pentagon niet hoofdzakelijk zijn verwoest door een vliegtuiginslag aan te vechten.

Als je nu mensen zoekt om voor jou in de bres te springen, dan vind ik dat een zwaktebod. Je hebt er hele websites over, jij hebt die theorie, als die niet bestand is tegen wat kritische vragen dan lijkt het me duidelijk dat je niet al te sterk staat met je samenzweringstheorie. Als organistor van zo'n conferentie had je dit van te voren kunnen weten.

Ik gebruik hier jij en je, dat is niet op jou persoonlijk gericht, ik begrijp dat er meer mensen bij betrokken zijn.
pi_37907569
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Wat voor lastige vragen van ingenieurs heb je het dan over?

Als ik de situatie even in mag schatten (zoveel informatie geef je niet in je openingspost) komt er een delegatie bouwkundigen om jullie theorie dat het WTC resp. Pentagon niet hoofdzakelijk zijn verwoest door een vliegtuiginslag aan te vechten.

Als je nu mensen zoekt om voor jou in de bres te springen, dan vind ik dat een zwaktebod. Je hebt er hele websites over, jij hebt die theorie, als die niet bestand is tegen wat kritische vragen dan lijkt het me duidelijk dat je niet al te sterk staat met je samenzweringstheorie. Als organistor van zo'n conferentie had je dit van te voren kunnen weten.

Ik gebruik hier jij en je, dat is niet op jou persoonlijk gericht, ik begrijp dat er meer mensen bij betrokken zijn.
Wij willen gewoon iemand die deskundig is.
pi_37907708
Mijn reactie daarop is: Nu pas?
pi_37907890
Oke, in eerste instantie; je regelt dit pas nu?

Daarnaast; madrid en london lijkt me genoeg bewijs om jullie WTC-iez-teh-not-truez0rz-malloten voorgoed de mond te snoeren.
Kutkloon.
pi_37913329
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef BiMeWet het volgende:
Oke, in eerste instantie; je regelt dit pas nu?

Daarnaast; madrid en london lijkt me genoeg bewijs om jullie WTC-iez-teh-not-truez0rz-malloten voorgoed de mond te snoeren.
Duidelijk iemand die er geen klap van af weet.
pi_37913345
Er is even iets mis gegaan................
pi_37913354
pi_37913370
pi_37913475
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef HIHIHIHI het volgende:
Wwwwat zeg je?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:19:11 #12
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37913688
Dus jullie gehele theorie is opgezet zonder academische kennis van bouwkunde.
En nu komen mensen die wel verstand van bouwkunde hebben, jullie theorie 'aanvallen'.

Goh, wat raar.

Zou het ook zo kunnen zijn, dat mensen die er echt verstand van hebben, jullie theorie nooit zullen ondersteunen, omdat die niet klopt?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:54:44 #13
40566 Ericr
Livewrong
pi_37922894
Ditkannietwaarzijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:59:58 #14
40566 Ericr
Livewrong
pi_37923093
Oh wacht ik begrijp het al, dit is natuurlijk een topic gestart door iemand die in het complot zit om daarmee degenen van ditkannietwaarzijjn.nl in een kwaad daglicht te stellen? Kan niet missen.
pi_37933270
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:51 schreef pseudo het volgende:
Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

23 mei wordt waarschijnlijk de meest belangrijke conferentie tot nog toe, omdat er een hele zware pers-delegatie aanwezig zal zijn. We hebben inmiddels signalen ontvangen dat enkele ingenieurs zich hebben aangemeld, die hele vervelende vragen zouden kunnen stellen. We hebben dus dringend behoefte aan een persoon die in staat zou zijn om deze vragen adequaat te beantwoorden.
O, laat dit waar zijn!
pi_37933426
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:21 schreef pseudo het volgende:

[..]

Wij willen gewoon iemand die deskundig is.
Dit zegt wel genoeg, dat begrijp je zelf ook wel hé?
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:23:10 #17
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37933547

Het is zelden dat ik naar woorden moet zoeken om mijn gevoel van blijdschap uit te drukken zonder de hele reactie met "HAHAHAHA" te vullen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:49:35 #18
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37934907
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:51 schreef pseudo het volgende:
Op 23 mei wordt er 11 september conferentie georganiseerd door http://ditkannietwaarzijn.nl/

Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar
iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

Mocht iemand zich hiervoor interesseren; stuur ons aub een Email via de website.
Ik heb zo'n vermoeden dat iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie gaat stellen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 18 mei 2006 @ 01:40:11 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37939764
geef jullie allen gelijk !
pi_37963683
Ik zou me niet druk maken om die vragen. Integendeel. Je moet het gewoon omdraaien. ZIj hebben er kennelijk verstand van, laat ze maar verklaren hoe het gebouw dan met vrije val snelheid en symmetrisch kan instorten. Dat kan alleen als alle steunbalken op alle verdiepingen tegelijk kapot gaan.
pi_37963732
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Ik zou me niet druk maken om die vragen. Integendeel. Je moet het gewoon omdraaien. ZIj hebben er kennelijk verstand van, laat ze maar verklaren hoe het gebouw dan met vrije val snelheid en symmetrisch kan instorten. Dat kan alleen als alle steunbalken op alle verdiepingen tegelijk kapot gaan.
Ja, ga hem een beetje zitten aanmoedigen in z'n guerillapraktijken!
pi_37974876
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef patricksavalledotco... het volgende:
Ah, daar hebben we een deskundige.
pi_37975013
Deze stichting is dus geheel en al afhankelijk van zijn vijanden. Zijn die er niet, dan gaan hele congressen op aan gezwam in de ruimte. Geweldig! Een soort neo-conservatieven.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:15:08 #24
132003 huupia34
veritas!!!
pi_37986645
the 9/11 thuth movement is groter dan ooit. binnenkort groot congres in new york, waar zat deskundigen bij zullen zijn, dus.....

de pijlen worden voornamelijk gericht op wtc 7, voorkennis bij handel in aandelen opties, norad stand down.

wtc 7 is volgens mij het zwakste punt.

voor de rest, wat een kinderachtige reacties hier. ik heb groot respect voor de heren van ditkannietwaarzijn, zij durven hun nek uit te steken om de grootste leugen op te lossen.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_37987751
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef huupia34 het volgende:
the 9/11 thuth movement is groter dan ooit. binnenkort groot congres in new york, waar zat deskundigen bij zullen zijn, dus.....

de pijlen worden voornamelijk gericht op wtc 7, voorkennis bij handel in aandelen opties, norad stand down.

voor de rest, wat een kinderachtige reacties hier. ik heb groot respect voor de heren van ditkannietwaarzijn, zij durven hun nek uit te steken om de grootste leugen op te lossen.
Op jouw beurt draag jij niets bij met deze post, behalve dat je je gelijkgestemden steunt. Het enige dat je schrijft is dat 'de beweging groter is dan ooit', maar dat betekent niets. En een congres in NY waarbij 'zat deskundigen aanwezig zullen zijn'? Wie dan precies, en wat komen ze precies duidelijk maken? Wees daar eens concreet in, in plaats van een vage 'dus...' achter je zin te hangen, alsof we hierna maar zelf de conclusie moeten trekken dat jullie inderdaad gelijk hebben.

Ik ben het met je eens dat er altijd ruimte moet zijn voor een andere visie, en dat het goed is dat mensen die onder de aandacht proberen te brengen. Die mogelijkheid is o.a. via internet groter dan ooit, kijk maar eens naar het aantal 9/11 topics op dit forum.

Als er echter niet op een verantwoorde manier inhoudelijk gereageerd kan worden op vragen van experts begeef je je op glad ijs.
pi_37988414
quote:
the 9/11 thuth movement is groter dan ooit.
Wanneer komen de eerste polsbandjes uit? Of doen die te veel aan chips denken?
quote:
binnenkort groot congres in new york, waar zat deskundigen bij zullen zijn,
Waar kan ik reserveren?
quote:
dus.....
wat.....
quote:

Reuze interessant allemaal, vooral gezien het feit dat je geen deskundige kunt noemen maar wel uit de doeken kunt doen wat de pijnpunten zijn.
quote:
Er komt iemand vragen om intellectuele hulpverlening, in een tamelijk laat stadium en om een tamelijk hilarische reden. Die wordt terecht uitgelachen. Dat jij dit ''kinderachtig'' noemt, is wel heel bedenkelijk. Maar blijf het vooral een leugen noemen. .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:27:43 #27
132003 huupia34
veritas!!!
pi_37988867
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wanneer komen de eerste polsbandjes uit? Of doen die te veel aan chips denken?
[..]

Waar kan ik reserveren?
[..]

wat.....
[..]

Reuze interessant allemaal, vooral gezien het feit dat je geen deskundige kunt noemen maar wel uit de doeken kunt doen wat de pijnpunten zijn.
[..]

Er komt iemand vragen om intellectuele hulpverlening, in een tamelijk laat stadium en om een tamelijk hilarische reden. Die wordt terecht uitgelachen. Dat jij dit ''kinderachtig'' noemt, is wel heel bedenkelijk. Maar blijf het vooral een leugen noemen. .
conferentie is niet in new york maar in chigaco waar veel onderzoekers aan het woord zullen komen , zie voor info http://911truth.org/911rtt/

voor de rest zal ik niet op je post, die alleen maar dooddoeners bevat reageren .
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:38:05 #28
132003 huupia34
veritas!!!
pi_37989208
dit zijn de sprekers op de conferentie http://911truth.org/911rtt/speakers.html

dus ook wetenschappers en 2 ex werknemers van mi5
Benjamin Franklin
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:58:08 #29
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37995392
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:38 schreef huupia34 het volgende:

De enige die er nog enigzins verstand van bouwkunde heeft is Steven E. Jones. Maar zelfs hij is niet academisch geschoold in bouwkunde.

Voor de rest zijn het veelal webmasters, schrijvers en activisten.

Waar blijven nu de echte deskundigen?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:11:36 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37997335
quote:
Je hebt groot gelijk met je respect voor 'ditkannietwaarzijn.nl' maar je moet toegeven dat het zoeken naar deskundigen op internetfora, een klein weekje voor je conferentie wat knullig of zelfs amateuristisch overkomt, je mag toch verwachten dat zo'n klub deskundigen die haarfijn kunnen uitleggen waarom 'the pancake theory' niet stand houd binnen de gelederen heeft, maar nee dus, dan valt er toch verder weinig te onderbouwen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_37998817
quote:
Lees en huiver!

De wereldgeschiedenis zit vol met 911 voorbeelden waarbij aanslagen en oorlogen zijn gebruikt, uitgelokt of in scène zijn gezet !

Fake Terror

The road to war and dictatorship

It's the oldest trick in the book, dating back to Roman times; creating the enemies you need.
In 70 BC, an ambitious minor politician and extremely wealthy man, Marcus Licinius Crassus, wanted to rule Rome. Just to give you an idea of what sort of man Crassus really was, he is credited with invention of the fire brigade. But in Crassus' version, his fire-fighting slaves would race to the scene of a burning building whereupon Crassus would offer to buy it on the spot for a tiny fraction of it's worth. If the owner sold, Crassus' slaves would put out the fire. If the owner refused to sell, Crassus allowed the building to burn to the ground. By means of this device, Crassus eventually came to be the largest single private land holder in Rome, and used some of his wealth to help back Julius Caesar against Cicero.
http://www.whatreallyhappened.com/ARTICLE5/
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:42:38 #32
40566 Ericr
Livewrong
pi_38005349
Dat clubje van ditkannietwaarzijn zijn gewoon wat puisterige studentjes die naarstig op zoek zijn naar een klepel. In iedere theorie van de complot theoristen zijn zoveel gaten te vinden dat een paar deskundigen het ook niet gaan redden tegen een batterij deskundigen die de gaten haarfijn kunnen aanwijzen. Lukt mij ook nog trouwens, al die complot theorieen zijn te doorzichtig.
pi_38019687
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef huupia34 het volgende:
voor de rest zal ik niet op je post, die alleen maar dooddoeners bevat reageren .
Dit is een dooddoener?

Er komt iemand vragen om intellectuele hulpverlening, in een tamelijk laat stadium en om een tamelijk hilarische reden. Die wordt terecht uitgelachen. Dat jij dit ''kinderachtig'' noemt, is wel heel bedenkelijk.

En wel een grotere dooddoener dan ''the movement is groter dan ooit'' ?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:41:04 #34
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_38020006
En?

Heeft zich al een professor bouwkunde gemeld? Dat zal dan gelijk de eerste ter wereld zijn.
pi_38033141
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:38 schreef huupia34 het volgende:

Hoop dat ze voor de conferentie even deze site lezen: http://www.ccdominoes.com/lc/LooseChangeGuide.html
  zondag 21 mei 2006 @ 01:40:29 #36
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_38037168
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Hoop dat ze voor de conferentie even deze site lezen: http://www.ccdominoes.com/lc/LooseChangeGuide.html
Als ze nou ook alle officiele mediaberichten zo kritisch zouden behandelen.

Op veel punten geef ik ze gelijk. Ik denk zelf dat meer dan de helft van Loose Change speculatie en misinformatie is... maar de cynische stukjes tekst op die site, het gemak waarmee ze andere bronnen aannemen en maar een klein beetje informatie nodig denken te hebben om opmerkelijkheden afdoende te verklaren geven mij geen objectieve onbevooroordeelde indruk.

Voor een wat meer op feiten gerichte documentaire zie
Everybody's Gotta Learn Sometime

en

9.11 Venice Flying Circus

Voor meer informatie en bronvermeldingen zie:

http://www.cooperativeres(...)?project=911_project

[ Bericht 3% gewijzigd door OpenYourMind op 21-05-2006 02:05:30 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_38075598
Wauw dit is een erg goed overzicht!: http://www.cooperativeres(...)?project=911_project
Maar jezus wat een hoeveelheid. Bestaat er niet een iets kortere versie?
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:04:48 #38
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_38126232
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:52 schreef 6833-228 het volgende:
Wauw dit is een erg goed overzicht!: http://www.cooperativeres(...)?project=911_project
Maar jezus wat een hoeveelheid. Bestaat er niet een iets kortere versie?
Voor zover ik weet niet...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:52:30 #39
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_38256600
Kikkerdekik.

Ik was dit helemaal vergeten.

Hoe is de conferentie gegaan?
Heeft zich nog iemand gemeld?

Op jullie website zie ik er niets meer over, alleen dat er vandaag weer een conferentie is in Enschede.
  zondag 28 mei 2006 @ 13:31:51 #40
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_38298404
er was zoveel pers enzo bij

Heb je het niet gezien op het nieuws dan
  maandag 29 mei 2006 @ 12:27:17 #41
132003 huupia34
veritas!!!
pi_38329815
niets op het nieuws gezien en ook niets in de krant. de media zwijgt weer eens
Benjamin Franklin
  maandag 29 mei 2006 @ 18:01:38 #42
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38339027
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef huupia34 het volgende:
mijn god.

Complotje?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:46:16 #43
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38388015
quote:
Hoe zou dat komen denk je?

Ik verbied je in je reactie de (vervoegingen van de) woorden "zionsime", "Bush" en "Illuminati" en "Cheney" te gebruiken.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:05:21 #44
132003 huupia34
veritas!!!
pi_38388989
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hoe zou dat komen denk je?

Ik verbied je in je reactie de (vervoegingen van de) woorden "zionsime", "Bush" en "Illuminati" en "Cheney" te gebruiken.
het is gewoon een constatering.

blijkbaar vindt de(mainstream) media het niet nodig om de waarheid van 9/11 te achterhalen.

zag vandaag ook niet op het nieuws dat de regering bush allerlei valse nieuwsberichten opneemt, het is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld.

vooral omdat ons kikkerlandje er braaf achteraan hobbelt

goebels zou trots geweest zijn op zijn "legacy"
Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:24:48 #45
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38390136
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het is gewoon een constatering.

blijkbaar vindt de(mainstream) media het niet nodig om de waarheid van 9/11 te achterhalen.
Hier trek je al een conclusie die zeer plausibel is.
quote:
zag vandaag ook niet op het nieuws dat de regering bush allerlei valse nieuwsberichten opneemt, het is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld.
emotioneel argument
quote:
vooral omdat ons kikkerlandje er braaf achteraan hobbelt
emotioneel argument
quote:
goebels zou trots geweest zijn op zijn "legacy"
emotioneel argument

Je hebt 1 constatering gedaan. De beweringen daarna zijn allemaal subjectief en van emotionele aard. Dat is 1 van de redenen dat je het niet in het nieuws ziet en waarom men geneigt is je minder snel serieus te nemen. Ook al heb je volgens mij ook gelijk als je zegt dat ''we'' maar achter die man aanhobbelen.

Je wilt de situatie veranderen en ik denk dat je dat het beste doet door juist op te feiten te blijven en geen emotionele reacties te geven. Zo wordt je het meest serieus genomen, kan je groter publiek bereiken en heb je imo een grotere kans dat je iets veranderd. Ik weet dat het moeilijk is, soms kan ik die man echt niet uitstaan, maar toch denk ik dat het de beste weg is
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:28:35 #46
40566 Ericr
Livewrong
pi_38390357
Als het dan geen reptilians zijn die in de strijd worden gegooid dan maar een vergelijking met de Nazi's trekken. Lekker bezig.

Accepteer nou eens dat er ook kritische personen zijn die na beschouwing van alle feiten tot de conclusie komen dat het grootste gedeelte van de officiele lezing meer strookt met de werkelijkheid dan wat hersensspinsels van personen die overal wat achter schijnen te zoeken.
pi_38409430
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef Ericr het volgende:
Accepteer nou eens dat er ook kritische personen zijn die na beschouwing van alle feiten tot de conclusie komen dat het grootste gedeelte van de officiele lezing meer strookt met de werkelijkheid dan wat hersensspinsels van personen die overal wat achter schijnen te zoeken.
Het grootste gedeelte? Dus een deel strookt niet met de werkelijkheid. Dat is nog altijd te veel. Dat zou al schandelig genoeg zijn. Wat is er nou eigenlijk erger: dat 90% van de complottheorien onzin is of dat 10% van de officiele verklaring niet klopt?
Ben je er eigenlijk al uit wie de terroristen gefinancierd heeft?
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_38410260
Idd ... zo'n belangrijke gebeurtenis kan je niet zomaar klasseren als zijnde "och het zal zo wel gegaan zijn".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:11:02 #50
40566 Ericr
Livewrong
pi_38411054
De officiele lezing gaat uit van aannames daar waar ze geen duidelijkheid hebben over wat er precies gebeurt is. Dat is geen verduisteren van gegevens, maar er was bijvoorbeeld geen filmcamera aanwezig in de vier vliegtuigen om met 100% zekerheid te kunnen zeggen wat er is gebeurd.

Jullie complot theorie aanhangers zijn echter onverbeterlijk, wel de 0% feitelijke informatie aanhangen van discutabele figuren zoals de makers van Loose Change en In Plane Site maar bij enkele procenten afwijking in de officiele lezing dat gelijk uitleggen als een 'cover-up' of andere duistere zaken.

En nee, ik ben er nog niet uit wie de terroristen gefinancieerd heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook weinig. Meneer A was in de USA, meneer A kent Mo Atta, meneer is ontslagen, meneer A kent Cheney. Conclusie Cheney zit in het complot. Zulke theorieen heb je echt weinig aan. Als je maar goed zoekt vind je tussen bijna iedere wereldburger wel een band, de 'six degrees of separation' theorie.
pi_38412201
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:11 schreef Ericr het volgende:
En nee, ik ben er nog niet uit wie de terroristen gefinancieerd heeft en eerlijk gezegd boeit het me ook weinig. Meneer A was in de USA, meneer A kent Mo Atta, meneer is ontslagen, meneer A kent Cheney. Conclusie Cheney zit in het complot. Zulke theorieen heb je echt weinig aan. Als je maar goed zoekt vind je tussen bijna iedere wereldburger wel een band, de 'six degrees of separation' theorie.
Het gaat hier niet over Cheney, maar OK stel dat. Dat betekent niet dat Cheney in het complot zit, maar het betekent zeker dat hij dan verdacht is, lijkt mij. Het gaat hier niet alleen om connecties tussen bepaalde personen, het gaat hier vooral om de Amerikaanse steun aan de ISI. Het is overduidelijk dat de ISI nauw verwant is aan Al Qaeda. De VS weet dit natuurlijk ook en toch blijven ze de ISI steunen.
Neem nou die dopingzaak in het wielrennen. Het halve peloton is langs de kliniek van Dr. Fuentes geweest waaronder ook S. Botero en J.E. Guttierez. Al deze renners zijn dus verdacht. Er komt een commisie die onderzoek gaat doen naar deze praktijken. Wat zou je ervan vinden als S.Botero en J.E. Guttierez aangewezen zouden worden om in deze 'onafhankelijke' commissie te zetelen?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:01:50 #52
40566 Ericr
Livewrong
pi_38412984
Ik noemde maar wat namen en wat de USA betreft, daarvan is bekend dat ze regelmatig geldelijke steun geven aan foute instellingen. Diverse coup pogingen sinds 1945 zijn mede gefinancieerd door de USA. Die er overigens weinig moeite voor deden om dat te verbergen.
pi_38469240
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Ericr het volgende:
Ik noemde maar wat namen en wat de USA betreft, daarvan is bekend dat ze regelmatig geldelijke steun geven aan foute instellingen. Diverse coup pogingen sinds 1945 zijn mede gefinancieerd door de USA. Die er overigens weinig moeite voor deden om dat te verbergen.
Ja en... ????
De CIA is de grootste financier van de ISI. De ISI is de grootste financier van Al Qaeda.
De CIA financiert dus indirect Al Qaeda.
pi_38480947
quote:
Stond van de week wel iets over in Trouw.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:05:26 #55
40566 Ericr
Livewrong
pi_38506913
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

Ja en... ????
De CIA is de grootste financier van de ISI. De ISI is de grootste financier van Al Qaeda.
De CIA financiert dus indirect Al Qaeda.
Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 18:06:25 #56
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38508369
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef Ericr het volgende:

[..]

Financierde inderdaad, want de ISI is ook uitgemest na 11 september. Zullen heus nog wel radicale invloeden te vinden zijn in die gelederen. Dat de USA daar geldelijke steun aan geeft is laakbaar, maar dat maakt ze nog geen onderdeel van een complot. USA heeft in die regio veel invloed willen creeeren als tegenhanger tegen wat toen nog de dreiging was uit de toenmalige Sovjet Unie. USA staat er wat dat betreft niet echt bekend om dat ze oude banden verbreken zo lang het regime op hun hand blijft.
Precies. Zie daarin hun standpunt over Azerbeidjan.
And that is the news.''
pi_38522178
Ditkannietwaarzijn.nl op radio 1 & 2

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=97

pi_38531441
@TS

Het verbaast mij dat zoveel hoogopgeleide mensen ervoor kiezen om zich zo te laten manipuleren door deze zogenaamde "truthseekers". Misschien zouden jullie eens gedegen onderzoek moeten doen in plaats van niet bestaande verbanden te leggen tussen non-feiten met behulp van mensen die absoluut niet weten waar ze het over hebben. Als jullie zo graag de "waarheid" boven tafel willen hebben zouden jullie eerlijk moeten zijn en de juiste feiten presenteren in plaats van nieuwsberichten, beeldmateriaal en uitspraken op een dusdanige manier te bewerken dat de gemiddelde mens al snel overtuigd raakt van jullie gelijk.

Begrijp me niet verkeerd, het is prima als een burger gezonde argwaan tegenover de overheid heeft. Maar manier waarop de truthmovement of hoe jullie jezelf ook willen noemen de burger "bewust" wil maken van alle "misstanden" is ronduit misleidend. Jullie zouden je diep moeten schamen, op deze manier zijn jullie geen haar beter dan de overheden die (volgens jullie) de burgers misleiden.

Dessalniettemin hoop ik wel dat jullie door gaan met het "onderzoek" om meer "feiten" boven water te halen zodat ik tenminste iets te lachen heb in mijn vrije tijd.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  zondag 4 juni 2006 @ 22:50:12 #59
40566 Ericr
Livewrong
pi_38544827
http://video.google.com/videoplay?docid=1506026976066602012
http://video.google.com/videoplay?docid=1704985757029288892
http://video.google.com/videoplay?docid=8331615143873106815

De maker van de site Screwloosechange die met soms best grappig commentaar de film Loose Change onder vuur neemt. De ditkannietwaarzijn oprichters zijn grote aanhangers van Loose Change, misschien eens goed dat ze kijken naar deze versie van Loose Change.
pi_38554270
Niet dat het nou meteen met 9/11 te maken heeft of dat er meer dingen uit zijn uitspraak zijn te halen door complot theoretici, er wordt niets specifiek gezegd. Het is zeldzaam dat de Dalai Lama een kritische uitspraak doet, in dit geval over de UN:
quote:
I think some kind of corruption of the highest level ... and the poor people suffer, look at Africa, Darfur.
Hele stukje hier.
pi_38839422
Laten we de theorie vooral afdoen omdat 1 persoon hem verkeert uitdraagd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')